Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1279
Anonym bruker
"Vennlig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har flere brett med remeron som jeg ikke bruker til vanlig+ 6 10mg zolpidem. Burde ikke dette funke ganske bra? målet mitt er å våkne i form i morgen formiddag.
Jeg pleier å være bekymra for hjertet på nedtur, det føles slitsomt.Men er vel bare psykisk. Har snorta speed av og på i nåen åt nå. Digg i noen timer. men derfor lenge etter. Men hodet husker bare det positive vet du
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville tatt 2-3 Zolpidem og én remeron. Remeron gir gjerne hangover, men det gjør ikke Zolpidem i like stor grad. Dessuten er Zolpidem svært effektivt mot angst og "nerver" generelt.
Anonym bruker
"Vennlig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok 4 Zolpidem og en remereron. roa meg fullstendig. Da er det bare å håpe på søvn etterkvart og våkne frisk imorgen.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Knall! God natt.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har flere brett med remeron som jeg ikke bruker til vanlig+ 6 10mg zolpidem. Burde ikke dette funke ganske bra? målet mitt er å våkne i form i morgen formiddag.
Jeg pleier å være bekymra for hjertet på nedtur, det føles slitsomt.Men er vel bare psykisk. Har snorta speed av og på i nåen åt nå. Digg i noen timer. men derfor lenge etter. Men hodet husker bare det positive vet du
Vis hele sitatet...
Ikke for å moralisere, men speed ER en stor påkjenning for hjertet ditt, så det er ikke bare psykisk.