Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2123
Leste om stesolid på felleskatalogen, og sånn tolka det så sto det at den kunne forsterke euforien en fikk på opiater 😮
Så jeg hadde tatt en oxy eller 2 sammen med ett par steso så hadde jeg fått kraftigere og forhåpentligvis lengre rus??
Ønsker gjerne svar fra dere som vet av erfaring. For steso er jo billigere enn oxy
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alkohol benzo gir deg nok eufori
Trådstarter
6 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alkohol benzo gir deg nok eufori
Vis hele sitatet...
Tåler ikke alkohol
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benzo, lyrica, zopiclon, lystgass, speed og kokain hjelper alle på euforien. Hvorvidt det er trygt eller ikke kan koste deg livet å finne svar på. God jul
Benzo og alkohol i kombinasjon med opiater er jo en forsterker, men kan også fort påvirke respirasjonen dramatisk. Så det er jo en farlig kombinasjon. Lyrica forsterker effekt og varighet på opiater. Det er også flere tråder her inne samt søk på google vil fortelle deg at hvit grapefrukt inneholder noe som vil forlenge varighet av opiater. NB det er snakk om hvit grapefrukt. Ikke den røde som jo er det supermarkedet har som standard både som frukt og ikke minst juice. Uansett i jaget med å forsterke virkningen av opiatet, ikke glem toleranse oppbyggning og at har du mulighet til å variere hvilket opiat du bruker aka en opiat rotasjon vil du sakke ned på toleranse byggingen. Litt moral til slutt, man sparer lite på å spise 10 xanor og glemme hvor mye oxy man har spist..... Opiater er og blir noe av det farligste å tøye grensene på.
Trådstarter
6 0
Altså. Må spør jeg om benzo forsterker opiat rus. Jeg spør ikke om andre narkotikar. Jeg vet at det er farlig.
Ser ut ar moen greide å svare på spørsmålet i det minste. Dere andre kan la være å kommentere.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Benzo, lyrica, zopiclon, lystgass, speed og kokain hjelper alle på euforien. Hvorvidt det er trygt eller ikke kan koste deg livet å finne svar på. God jul
Vis hele sitatet...
Har jeg nevnt noe annet enn benzo og opiat?
Kommer ikke til å blande med annet.
Og livet gir jeg faen i uammsett. Hadde jeg hatt ett så hadde jeg nette trengt opiatrusen...
Sist endret av Koftus; 23. desember 2018 kl. 16:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Koftus Vis innlegg
Altså. Må spør jeg om benzo forsterker opiat rus. Jeg spør ikke om andre narkotikar. Jeg vet at det er farlig.
Ser ut ar moen greide å svare på spørsmålet i det minste. Dere andre kan la være å kommentere.



Har jeg nevnt noe annet enn benzo og opiat?
Kommer ikke til å blande med annet.
Og livet gir jeg faen i uammsett. Hadde jeg hatt ett så hadde jeg nette trengt opiatrusen...
Vis hele sitatet...
Kan du ikke bare spise pillene dine å vurdere selv hva du syntes? Bruker benzo og opiater, hva eller hvem som forsterker det ene eller andre vet jeg ikke, men det gir en god rus. Eller er du ute etter det akademiske korrekte svar på ditt spørsmål?
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs litt på hvilken effekt du selv liker. Personlig syns jeg diazepam er for svak, som fører til høye doseringer diazepam. Personlig er favoritten oxy og xanor, men vil ikke anbefale å blande noe som helst.
Trådstarter
6 0
Sitat av Nortroll Vis innlegg
Benzo og alkohol i kombinasjon med opiater er jo en forsterker, men kan også fort påvirke respirasjonen dramatisk. Så det er jo en farlig kombinasjon. Lyrica forsterker effekt og varighet på opiater. Det er også flere tråder her inne samt søk på google vil fortelle deg at hvit grapefrukt inneholder noe som vil forlenge varighet av opiater. NB det er snakk om hvit grapefrukt. Ikke den røde som jo er det supermarkedet har som standard både som frukt og ikke minst juice. Uansett i jaget med å forsterke virkningen av opiatet, ikke glem toleranse oppbyggning og at har du mulighet til å variere hvilket opiat du bruker aka en opiat rotasjon vil du sakke ned på toleranse byggingen. Litt moral til slutt, man sparer lite på å spise 10 xanor og glemme hvor mye oxy man har spist..... Opiater er og blir noe av det farligste å tøye grensene på.
Vis hele sitatet...
Takk for svar
Har brukt mest tramadol og nobligan depot. Låget på gjennomsnittlig 500g annenhver og hver dag over ei ukes tid. Også ett brett med 10 oksycodin som jeg hadde i ca 1 uke blandet me tramadol. Nå får eg ikke tak i oksy om eg ikke har flax og finner noen som har.. Enda verre med tramadol.. da legen har nekta å skrive ut.. har tolleranse på tramadol hvertfall. Pleier å ta va 5-10 på 50mg når det har gått max 1 uke si sist. Men tenkte om jeg hadde fått tak i steso eller rivo, så hadde jeg kanskje ikke trenkt så mye opiAter for å få en grei rus siden di påvirker?
Tok 6tramadol, 3 5mg oksycosin og 10 immovane en kveld. Det var ikke med hensikt. Var grei rus, men kunne vært bedre. Men nå er vel ikke immovane noe særs sterke å ruse seg på?
Jeg kjenner hvertfLl ikke en drittbom jeg tar 30 ellee 40.
Valium har jeg spist 25 5mg uten tolleranse i d hele tatt. Kjente ikke i lilletåna en gAng.
Å jeg trenger noe som jeg kN få slAppe av og slippe å tenke. Gjør meg likegyldig og fjern.
Ja jeg er i kø på å få komme t pyskiatri som eg egentlig ikje vil for føler dt blir ikke noe hjelp.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spørs litt på hvilken effekt du selv liker. Personlig syns jeg diazepam er for svak, som fører til høye doseringer diazepam. Personlig er favoritten oxy og xanor, men vil ikke anbefale å blande noe som helst.
Vis hele sitatet...
Hvor mye tar du av hver når du blander?
Kommer ikke til å begynne med mer en 5-10mg oxy og liten mengde xanor uannsett.
Sist endret av Koftus; 23. desember 2018 kl. 21:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
"kjenner ingenti89ng av 109 imovaneog tsjeksogtjue xanor å jeh kjennre ikk en drit er faenmegeg helt edruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuu"
Sist endret av Bothrops; 23. desember 2018 kl. 21:09.
Trådstarter
6 0
Sitat av englestøv Vis innlegg
Kan du ikke bare spise pillene dine å vurdere selv hva du syntes? Bruker benzo og opiater, hva eller hvem som forsterker det ene eller andre vet jeg ikke, men det gir en god rus. Eller er du ute etter det akademiske korrekte svar på ditt spørsmål?
Vis hele sitatet...
Jeg spør fordi jeg gidde ikke kjøpe inn benzo om di ikke forsterker opiatrusen
Benso alene er jeg så og si immun mot. Ikke spør meg hvordor. Aldri brukt di uten når eg fikk 25 av en kamerat mot søv og svelgte alle sammen med en gang uten å kjenne en dritt eller bli trett
Nå får eg ikke tak i oksy om eg ikke har flax og finner noen som har.. Enda verre med tramadol.. da legen har nekta å skrive ut.. har tolleranse på tramadol hvertfall. Pleier å ta va 5-10 på 50mg når det har gått max 1 uke si sist. Men tenkte om jeg hadde fått tak i steso eller rivo, så hadde jeg kanskje ikke trenkt så mye opiAter for å få en grei rus siden di påvirker?
Tok 6tramadol, 3 5mg oksycosin og 10 immovane en kveld. Det var ikke med hensikt. Var grei rus, men kunne vært bedre. Men nå er vel ikke immovane noe særs sterke å ruse seg på?
Jeg kjenner hvertfLl ikke en drittbom jeg tar 30 ellee 40.
Valium har jeg spist 25 5mg uten tolleranse i d hele tatt. Kjente ikke i lilletåna en gAng.
Å jeg trenger noe som jeg kN få slAppe av og slippe å tenke.


Det jeg ville begynt og tenke på er abstinensene som kommer.. Men jeg fikk taki brett med 10mg diasepam og de var helt supre jeg pleier ikke vanligvis valium, men disse var virkelig til hjelp mot tankekjør osv
Lyrica (pregabalin)