Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1080
Tok 750mg depop som jeg knuste fordelt over 2-3 dager for ei lita uke siden. Så fikk jeg endelig ta i nobligan igjen, men vanlige kapsler. Og rusen varer jo nesten ingenting??
Tok 250mg ca 4, 200mg rundt 10 og tenkte hive på 200mg til nå. Noe jeg kan gjøre for p russn til å vare lenger?
Evnt vet om ett annet preparat jeg kunne gått over på som er sterkere og, så jeg slipper å ta så mange. Må være ett som er lett å få tak i i byen,for får nok ikke a prep av legen ��

Og noen som har råd mot urintensjon og om det hjelper med kvalmestillende tavletter mot kvalmen?
Sist endret av Dobbeldyne; 5. desember 2018 kl. 03:00. Grunn: Tillegsspørsmå
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
dolcontin og oxy er mye sterkere, men ville ikke gått for det.
Dumboliten
Dobbeldyne's Avatar
Trådstarter
24 1
Hvorfor?
Avhengighetsfaren eller andre ting?
Spist 15 tramadoler siden 2 i går, så blir jo dyrt å bruke du for å få ei god natt...
Hei,
Avhengighet- og overdosefare er nok de to sterkeste argumentene mot å bruke opioider. Jo sterkere medisin, desto sterkere argument.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dobbeldyne Vis innlegg
Hvorfor?
Avhengighetsfaren eller andre ting?
Spist 15 tramadoler siden 2 i går, så blir jo dyrt å bruke du for å få ei god natt...
Vis hele sitatet...
Altså hvis du ønsker å bli narkoman kan du jo gå for det. Den Avhengighetsrisikoen er høy både psykisk og fysisk. Dolcontin og oxy er ikke særlig billig det heller.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri (!!!) overstig 400 mg i døgnet. Høye doser tramadol kan føre til kraftige krampeanfall
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har gått mye på Tramadol pga ryggsmerter, jeg brukte aldri Tramdol for å ruse meg på noen måte, men det som skremte meg mest var at jeg måtte øke dosen fort høyere for å få virkning. til slutt måtte jeg ta 6x50mg 3 ganger om dagen, da ble sykt redd for at jeg skulle bli avhengig. så pass på.

Men en annen merkelig ting var når jeg fikk Nobligan som er samma greia, den tålte jeg ikke. fikk kaldsvette, kunne vri om t-skjorta som en klut. ble rastløs og klinkerøyne. skulle nesten tro jeg hadde fått i meg noe annet.