Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1993
Finnes det et marked for å selge clean urin? Jeg vet om folk som fryser ned urinen sin og tiner det i kjøleskapet over natten før prøven skal leveres (blant annet tidligere rusmisbrukere som skal fortsette å motta ADHD-medisiner). Kvinner vil ikke ha problemer med å smugle med seg et prøveglass inn på toalettet, for så å tømme det i det tomme de skal avlevere prøven i. Jeg regner med jeg ikke trenger å utdype det. Hadde noen av dere kjøpt clean urin om dere kunne? Og hvor mye tror dere prisen kan ligge på?
Hei,
Hvordan kan jeg stole på at din urin er ren?
Jeg kan på forhånd ta en hjemmetest og sende bilde av resultatet eller noe i den duren. Om urinen ikke er clean, vil jeg såklart ikke selle den. Har tidligere røyket hasj daglig (på kvelden) og er nå 1 mnd clean forutenom 1 sprekk (1/2 joint for 1 uke siden). Er ikke sikker på om jeg er clean enda da en kompis brukte nesten 2 mndr for at urinen ble helt clean, men han røykte natt og dag i 7 år, noe som overhodet ikke gjelde meg. Dersom jeg gjør dette, blir det på en måte en gulrot for å holde meg clean. Har ingen annen grunn for det da jeg aldri har blitt tatt i noe, eller mistenkt for det. Jeg pleier ha pauser på opp mot 1 år for å klarne hodet og spare penger.
Hvordan kan jeg stole på at det ikke er noen andre som har tatt den hjemmetesten for at du skal ha ett bilde å vise frem? Og hvorfor skal jeg kjøpe urin av noen som med betydelig sannsynlighet vil kunne sprekke igjen - eller fremdeles ha spor av rusmidler i urin?
Jeg tror ikke at det er et spesielt stort marked for dette, hvorfor ikke bare høre med en kompis som sikkert ikke tar betalt? Om man ikke kjenner noen så får man også tak i syntetisk urin.

Jeg tror ikke dette prosjektet har noen fremtid foruten kanskje med kompisene dine, og det er jo litt rart å skulle prøve å selge urinen sin til venner i nød.
Sist endret av Relevant; 2. oktober 2018 kl. 13:06.
Du kan vel aldri stole helt på noe eller noen som helst etter min erfaring. Du får teste den selv før du leverer inn dersom du ikke stoler på meg. Jeg tror det er få mennesker som ikke har vært litt borti rusmiljøet som tenker på å selge sin egen urin da de kanskje ikke ser nytten/markedet. Dersom jeg sprekker, legger jeg jo ned salget til jeg er clean igjen. Det er ingen skam å snu som de sier.
Relevant poengterer hva jeg egentlig tenkte å skrive i første innlegg. Dersom jeg har behov, tar jeg heller kontakt med mine venner jeg har større tiltro til enn fremmende mennesker - som attpå til har brukt rus selv. Det er dessverre ingen måte du også kan forsikre kjøpere at det faktisk er ren urin.
Rekner med folk som ruser seg skammer seg for å spør venner eller noen de kjenner om en urinprøve. Det finnes godt utdannet mennesker som ruser seg i skjul og derfor ikke ønsker å spør kjensfolk
Du får teste den selv før du leverer inn dersom du ikke stoler på meg.
Vis hele sitatet...
Alle mine tester går inn på laboratoriet til sykehuset. Der får jeg ei hel lefse med diverse rusmidler og verdier som testes. Selv om en hurtigstix har vist negative prøver, har de kommet tilbake markert positive fra laboratoriet. Er det noe vi er villige til å sjanse på?
Jeg jobber selv i helsevesenet og slike prøver er dyre og pga. utviklingen i ulike typer rusmidler vet man ikke lenger hva man skal teste for. Hadde problemer med dette på intensiven ved intokser. Du må ha en heftig etterforskning på deg for at dette skal gjøres hver gang med tanke på hvor dyrt det er. Ved slike laboratoriumstester du refererer til, vil man teste positiv på opiater dersom man har spist en del valmuefrø den siste tiden, uten å ha rørt opiater (ref.; Farmasøyt i farmakologiforelesning). Det jeg kan finne på å putte i meg er hasj, eventuelt MDMA et par ganger i året. Men som sagt, hadde jeg ikke solgt noe uten at jeg hadde gått minst 2 mndr. uten sprekk eller passiv eksponering. Spør mest av nysgjerrighet, da jeg kan se for meg at et slikt marked er å ettertrakte. Men jeg forstår såklart skepsisen
Sitat av Vibeke_2018 Vis innlegg
Du må ha en heftig etterforskning på deg for at dette skal gjøres hver gang med tanke på hvor dyrt det er.
Vis hele sitatet...
Nei, du trenger bare å ha mistet førerkortet til rus.
Eller så kan du være under utredning og ha historie med rus, da vil de og ta prøver som sendes inn ukentlig og i noen tilfeller flere ganger i uka for å være helt sikker på at pasienten er clean før man kan begynne utredning.
Okei, kanskje det er så heftige prøver og undersøkelser når det gjelder førerkort o.l., jeg vet ikke nok om det. Vi foretok iallefall ikke dette på intensiven da det var for dyrt, spesielt når man skal spare og spare overalt. Dersom en selger clean urin og ønsker å gjøre det mer enn bare en gang, må urinen nødvendigvis være clean for at markedet/kundekretsen ikke skal kollapse. Er ikke det logisk? Akkurat som at dealeren din ikke vil drepe deg ved å selge deg gift, da kommer du aldri tilbake for mer, ergo; ingen fortjeneste.
Sitat av Vibeke_2018 Vis innlegg
Er ikke det logisk? Akkurat som at dealeren din ikke vil drepe deg ved å selge deg gift, da kommer du aldri tilbake for mer, ergo; ingen fortjeneste.
Vis hele sitatet...
Jo i ditt tilfelle vil jo det være logisk da en sur kunde gjerne sper erfaringen sin videre til alle personen møter, mens fornøyde kunder gjerne bare er fornøyde.
Om du gjør dette igjennom en nettside hvor man vil kunne gi reviews så burde det jo gå bra så lenge man selger kvalitets urin...

Men en person må jo være den første kunden til å kjøpe og kunne bekrefte at det faktisk er legit og jeg kjenner ikke så mange som ville tatt den sjansen.

Eksemplet ditt er dessverre veldig naivt da mange dealere blander ut varene sine uten å tenke på hva det måtte gjøre med brukeren.

Dealere som selger til deg har kjøpt av en annen dealer som igjen har kjøpt av en annen dealer, det er ikke sikkert fyren du kjøper av vet at det blandet ut engang.
Skal du først selge tiss så tror du kan få langt mer for varene om du sikter mot kinky watersport folk. Eller jeg vet jo ikke om de bare liker tiss eller om det er selve dominansen som skjer rundt tissingen som gjør at de liker det. Men det kan jo være verdt et forsøk. Er jo folk som selger brukte truser, orgamsetruser, mensentruser og tissetruser. Så sikkert noen som er villig til å betale for et glass med tiss. Og de kan jo bare blåse i hva du har hatt ideg, for de skal jo bare leke bak løste dører og trenger ikke stole på at du er clean.
Nei, du trenger bare å ha mistet førerkortet til rus.
Vis hele sitatet...
Ikke det engang. Jeg har aldri hatt førerkortet, og ei heller i en prosess for å få det.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Jo i ditt tilfelle vil jo det være logisk da en sur kunde gjerne sper erfaringen sin videre til alle personen møter, mens fornøyde kunder gjerne bare er fornøyde.
Om du gjør dette igjennom en nettside hvor man vil kunne gi reviews så burde det jo gå bra så lenge man selger kvalitets urin...

Men en person må jo være den første kunden til å kjøpe og kunne bekrefte at det faktisk er legit og jeg kjenner ikke så mange som ville tatt den sjansen.

Eksemplet ditt er dessverre veldig naivt da mange dealere blander ut varene sine uten å tenke på hva det måtte gjøre med brukeren.

Dealere som selger til deg har kjøpt av en annen dealer som igjen har kjøpt av en annen dealer, det er ikke sikkert fyren du kjøper av vet at det blandet ut engang.
Vis hele sitatet...

Ja, det tenker jeg og. Et dårlig rykte henger ved, og jeg klarer personlig ikke se noen glede ved å lure noen til å kjøpe kontaminert/uren urin. Men som du sier, jævlig skummelt å være førstemann..

Hehe, ja jeg er klar over salgsmetoder og utblanding over flere ledd osv. Det jeg prøvde sammenligne det med, er at om du er dau, kan du ikke handle mer. Samme som du mister jobben/lappen/osv. pga en uren urinprøve, så gjør du aldri det mer + at du mest sannsynlig advarer andre om å gjøre det samme. Dramatisk sammenligning satt på spissen, men du skjønner kanskje hva jeg prøver å si

Sitat av random67489 Vis innlegg
Skal du først selge tiss så tror du kan få langt mer for varene om du sikter mot kinky watersport folk. Eller jeg vet jo ikke om de bare liker tiss eller om det er selve dominansen som skjer rundt tissingen som gjør at de liker det. Men det kan jo være verdt et forsøk. Er jo folk som selger brukte truser, orgamsetruser, mensentruser og tissetruser. Så sikkert noen som er villig til å betale for et glass med tiss. Og de kan jo bare blåse i hva du har hatt ideg, for de skal jo bare leke bak løste dører og trenger ikke stole på at du er clean.
Vis hele sitatet...
Hahahahaha, jeg er ikke spesifikt ute etter å selge urin for morro. Dette begynte med en tanke/nysgjerrighet om det finnes et marked for dette da jeg vet folk samler opp egen clean urin og fryser ned til en "vinternatt".
Sist endret av Vibeke_2018; 2. oktober 2018 kl. 16:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sikkert en egen fetisj dette med hasj-urin fra en "bad-girl". Det gir deg cash og insentiv til å holde deg semi-clean ihvertfall..
Sitat av G86NO Vis innlegg
Sikkert en egen fetisj dette med hasj-urin fra en "bad-girl". Det gir deg cash og insentiv til å holde deg semi-clean ihvertfall..
Vis hele sitatet...
Hehehe, gøy tankegang på deg i hvert fall, det skal du ha
Nei tenkte nå ikke at du skulle selge for moroskyld men for å få inn ekstra cash. Alle monner drar vet du. Og kan du gjøre penger på do så hvorfor ikke? Og kan du finne flere markeder så desto mer tjener du.
Sitat av random67489 Vis innlegg
Nei tenkte nå ikke at du skulle selge for moroskyld men for å få inn ekstra cash. Alle monner drar vet du. Og kan du gjøre penger på do så hvorfor ikke? Og kan du finne flere markeder så desto mer tjener du.
Vis hele sitatet...
Tja, det hadde ikke vært så verst å tjene penger på noe man må gjøre uansett