Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2053
En eller annen person har urettmessig lagt inn mitt mobilnummer på telefonterror.no.
Jeg har aldri brukt denne telefonen til slikt og lurte på hva jeg skal gjøre for å få slettet nummeret.

Jeg har sendt dem mail tidligere men da slettet de bare navnet mitt mens nummeret ble stående. Jeg har sendt en mail til og truet med sakssøksmål og politianmeldelse, men nummeret blir allikevel stående.

Finnes det noen mulighet i det hele tatt for å få bukt med slikt? Hjelper det å gå til politianmeldelse, eller er det bortkastet?
Er mulig noen har spoofet nret ditt og fått tilfeldige andre til å legge inn nret ditt der. Personlig ville jeg fortsatt å gjøre det du gjøre, kanskje kontakte slettmeg.no og se hva de kan gjøre?
Du har aldri brukt denne telefonen til slikt,
men du har plaget folk fra andre nummer?
Sitat av Neptunia Vis innlegg
Du har aldri brukt denne telefonen til slikt,
men du har plaget folk fra andre nummer?
Vis hele sitatet...
Kverulere kan du sikkert gjøre andre steder!

Til trådstarter så vil jeg anbefale å anmelde dette, da blir de kontaktet av politiet og må forklare seg om saken. Da blir det sikkert enklere for dem å slette det i stedet.
Sitat av akasha06 Vis innlegg
da blir de kontaktet av politiet og må forklare seg om saken
Vis hele sitatet...
Voldsomt så sikker du var i din sak da. Politiet har jo ikke for vane å henlegge saker over en lav sko pga manglende ressurser etc..
Sist endret av JohnMichael; 14. januar 2016 kl. 03:49.
Er det ikke bare å bytte nr da?
Hadde ivertfall jeg gjort bare for å være sikker på det ikke blir noe mer tull.
Sitat av JohnMichael Vis innlegg
Voldsomt så sikker du var i din sak da. Politiet har jo ikke for vane å henlegge saker over en lav sko pga manglende ressurser etc..
Vis hele sitatet...
Ja de henlegger saker over en lav sko, men som oftest ikke uten å undersøke litt før det henlegges. Så det er en bra mulighet for at de kontakter telefonterror.no for å få klarhet i situasjonen.
Voldsomt sikker er jeg ikke, men uten å anmelde saken er det helt sikkert at det ikke skjer noe!