Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1374
Har en nabo som bor rett under meg. Jeg betaler litt mer i husleie enn han, men jeg får inkludert tv fra parabolen på huset.

Det jeg lurer på er, finnes det en mulighet at han kan få de samme kanalene jeg har, OG at han kan bytte fritt mellom kanaler på sin tv, samtidig som jeg ser på hva jeg vil på min? Kanskje koble til en slags splitter av noe slag?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvid du vil dele på parabolen og ha to tunere og vil se på samme satelitt posisjon, eks. Dere begge to har canal digital monterer du et hode på parabolen med to utganger. Sateuropa i uk har slike rimelig til salgs.

Hvis du vil dele programkortet hans leste jeg i et blad at det fantes en splitter som kunne dele et programkort trådløst ca. 30 meter.
Dette leste jeg om i et svenskt blad. Dette virket bare på det bakkesendte svenske nettet. Vet ikke om dette var lovlig eller om det virket på norske systemer.

En mulighet er jo Riks TV da slipper du hele parabolen, og du og naboen kan dele prisen for 2 kort og ikke si noe til Riks TV at dere er to hustander men at de er i samme hus...