Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 5693
Hei allesammen. For ca 30min siden tok jeg 2 0.5mg piller med rivotril, men det funker ikke. Blir ikke mer avslappet eller noe. Må jeg ta mer? Første gang jeg prøver benzo.
0.5 er ganske lite, en vanlig rivotril er 2mg (om jeg ikke tar feil) . Prøv deg sakte frem, og se hvor tolleransegrensen din går. Om du ikke har mer, og ønsker funk fra de du har tatt, prøv deg på øl eller alkohol. Bare forsiktig...
Sist endret av Incogn1to; 20. mai 2011 kl. 00:23.
Trådstarter
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
hva veier du?
Vis hele sitatet...
veier 95 kilo.

Sitat av Incogn1to Vis innlegg
0.5 er ganske lite, en vanlig rivotril er 2mg (om jeg ikke tar feil) . Prøv deg sakte frem, og se hvor tolleransegrensen din går. Om du ikke har mer, og ønsker funk fra de du har tatt, prøv deg på øl eller alkohol. Bare forsiktig...
Vis hele sitatet...
har en hel boks full, så det tror jeg ikke er noe problem.
ville nok gått opp til 2-3 mg.. 1mg er ganske lite, spesielt siden du veier 95kg
Trådstarter
OK, da kjører jeg på med 1mg til
Kan ta 1-2 timer før man merker noe av Rivotril. Så ikke bare stapp i deg mer og mer, ta det rolig og vent. Nå er du oppe i 2 mg og da burde du kjenne det om du ikke er banzo tolerant.
Trådstarter
Nå har det gått en liten stund til. Merker at jeg er litt mer avslappet. prøver med et mg til

Sitat av Cherie Vis innlegg
Kan ta 1-2 timer før man merker noe av Rivotril. Så ikke bare stapp i deg mer og mer, ta det rolig og vent. Nå er du oppe i 2 mg og da burde du kjenne det om du ikke er banzo tolerant.
Vis hele sitatet...
Ok da venter jeg litt til. Hva slags rus kan jeg forvente meg? er ganske stresset etter eksamen, så hvis det gikk bort hadde det vert gull
Sitat av Uerfaren Vis innlegg
Nå har det gått en liten stund til. Merker at jeg er litt mer avslappet. prøver med et mg til



Ok da venter jeg litt til. Hva slags rus kan jeg forvente meg? er ganske stresset etter eksamen, så hvis det gikk bort hadde det vert gull
Vis hele sitatet...
Personlig erfaring er at rivotril i seg selv ikke gir noen merkbar rus så du kan ende opp med å kaste i deg mye om du skal ruse deg på kun det, men du kan føle deg litt som kongen pau haugen kan du si.
rart du ikke har blitt avslappet allerde syntes nå jeg hvertfall...
Sist endret av Dr Dizzy; 20. mai 2011 kl. 02:21.
Trådstarter
Sitat av Dr Dizzy Vis innlegg
Personlig erfaring er at rivotril i seg selv ikke gir noen merkbar rus så du kan ende opp med å kaste i deg mye om du skal ruse deg på kun det, rart du ikke har blitt avslappet allerde syntes nå jeg hvertfall...
Vis hele sitatet...
Ikke vet jeg. Har nå lagt en 0.5 under tunga, og tatt en nasalt. Håper virkelig på noe bedre en dette for å si det slik...
Sitat av Uerfaren Vis innlegg
Ikke vet jeg. Har nå lagt en 0.5 under tunga, og tatt en nasalt. Håper virkelig på noe bedre en dette for å si det slik...
Vis hele sitatet...
Det er ikke så sprekt med kun rivotril desverre, derfor det blir brukt til blanding oftest i rus-sammenheng..
Du merker heller ikke selv hvor fjern du egentlig er
Trådstarter
Sitat av Dr Dizzy Vis innlegg
Det er ikke så sprekt med kun rivotril desverre, derfor det blir brukt til blanding oftest i rus-sammenheng..
Du merker heller ikke selv hvor fjern du egentlig er
Vis hele sitatet...
Er det en mpte jegkent teset dette dw?
Basert på hvordan du skriver nå, vil jeg si du har fått funk.
Sitat av Uerfaren Vis innlegg
Er det en mpte jegkent teset dette dw?
Vis hele sitatet...
Shits working for you now bro?
Sitat av Uerfaren Vis innlegg
Er det en mpte jegkent teset dette dw?
Vis hele sitatet...
Ser ut som den måten du brukte funka fint, kos deg og ikke logg innpå facebook i den der formen om du skal sitte på pcen.. memories haha
Husk at halveringstiden er laaaang, så du er fin i formen når du våkner i morgen også.
får vi en update eller? så ut som det funka
Sitat av Uerfaren Vis innlegg
Er det en mpte jegkent teset dette dw?
Vis hele sitatet...
Basert på hva han skrev der virker det som det funka :P
Sitat av Mohammedlarsen Vis innlegg
Basert på hva han skrev der virker det som det funka :P
Vis hele sitatet...
Gratulere, du gjentok det samme som har vært skrevet over 2-4 ganger før.
Trådstarter
Ok folkens.. våkna nå. Har vel egentlig aldri følt meg bedre. Et lett i kroppen, ikke noe stress i i musklene. Tror nok jeg tar turen inn til tigerstaden i fag får å sykronisisere meg litt:P Var et punkt hvor jeg følte meg helt i himmlen. All musikk var helt fantastisk. Alt som trengs nå er en stor å feit jonas.
He he, husk på at selv om du føler deg i toppform og uovervinnelig, kan andre reagere på oppførselen din.
Sitat av Uerfaren Vis innlegg
Ok folkens.. våkna nå. Har vel egentlig aldri følt meg bedre. Et lett i kroppen, ikke noe stress i i musklene. Tror nok jeg tar turen inn til tigerstaden i fag får å sykronisisere meg litt:P Var et punkt hvor jeg følte meg helt i himmlen. All musikk var helt fantastisk. Alt som trengs nå er en stor å feit jonas.
Vis hele sitatet...
Der slo rivo-ordboka inn og ser jeg...
Som Frank I sier, så kan du føle deg helt fin i formen, ikke rusa i det hele tatt.
Men de på jobben eller skolen merker det lett noe ikke er som det skal.(hvis de kjenner deg da:-)
Trådstarter
Sitat av fetter Vis innlegg
Der slo rivo-ordboka inn og ser jeg...
Vis hele sitatet...
Hvam ener du med det?
Sitat av Uerfaren Vis innlegg
Hvam ener du med det?
Vis hele sitatet...
Les over innlegga dine, så finner du det fort ut!
Trådstarter
Sitat av antiloop Vis innlegg
Les over innlegga dine, så finner du det fort ut!
Vis hele sitatet...
Oi, shit! den så jeg ikke før nå. Den ene var ju helt fucka.
Den var ju det.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
ta har du tatt for lite jeg å en kompiss hade 30 stc. d var første gang på piller. han tok 8 og jeg tok resten. etter 5-6 stc begynte formen å komme.
etter han hadde tatt alle 8 var han helt på tryne.
jeg selv husker ikke noe fra den dagen.
jeg fikk black oute. våkna på moss sykehus 2 dager etter.
vi tok de på torsdag å jeg våknet på lørdag å skjønte ikke en dritt.
jeg tok alt for mange og fikk strek overdose. så ikke påstå att rivo ikke virker mn jg anbefaler deg å ikke sitte med så mange som et helt glass ha max 10 tilgjelig eller så ender d med att du tar alle
▼ ... flere år senere ... ▼
Trådstarter
Det holdt med en gang. I dag er situasjonen helt annen og jeg holder meg til røykings en gang i blandt