Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3399
Lurer på hvordan reglene for dette er om man blir stoppet med si 180 tabletter?
Kan man risikere fengsel? eller kun bot?
(kan ikke bestille med spendon på den siden desverre, men det koster 1/4 å bestille derifra iforhold til andre steder, derfor jeg lurer).

Står ikke på narkotikalista, og har blitt stoppet med 40 før (men det var innenfor eøs) og de ble bare rettunert tilbake eller destruert (skjedd et par ganger)
Sist endret av jenspetter93; 5. februar 2015 kl. 21:36.
Hvorfor sjangse med forsendelsen? Betal litt mer og så har du imovane'n din i postkassen noen dager etterpå...
Du kan få fengsel eller samfunnstraff hvis du blir busted. Men nekt nekt er alltid regelen. Bruk agora og ikke india delivery service...
Ja, eneste er at den imovanen som er så billig funker like bra og har aldri blitt stoppa +økonomien ikke er helt på topp da jeg går på nav for øyeblikket.
Men takker for svar, får sjekke ut deepweb osv.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er ikke interessert i rus, men tar 3 stk. imovane 7,5 mg hver kveld for å sove. Har gjort det i ca. 7 år, funker flott det. Nå får jeg det ikke lenger... Alternativer ??
Ingen som har noen alternativ, urolig, svett, ingen søvn. Ingen råd, antar dette er abstinenser..... Hvor lenge varer de ?
Sitat av Wilma133 Vis innlegg
Er ikke interessert i rus, men tar 3 stk. imovane 7,5 mg hver kveld for å sove. Har gjort det i ca. 7 år, funker flott det. Nå får jeg det ikke lenger... Alternativer ??
Vis hele sitatet...
Snakket med legen? Ganske lett og få utskrevet.
Sist endret av king123; 2. mars 2015 kl. 14:39.
Sitat av king123 Vis innlegg
Snakket med legen? Ganske lett og få utskrevet.
Vis hele sitatet...
Jeg har følelsen at legene har blitt strengere og at det er ikke så lett å få ut imovane og paralgin.
Jeg har gitt opp, jeg gidder ikke å stå med lua i handa, og be pent for 50 paralgin i måneden. Ikke ville jeg tatt sjansen på å importere ulovlig heller, da jeg ikke klarer å få oversikt over hva man risikerer ved import av paralginliknende preparat fra dokteronline.com, og om det er lovlig hvis man har resept fra lege hos dokteronline.com.
Mitt råd til trådstarter er å koste på seg litt dyrere frakt, hvis dette er tryggere, og til wilma133 så må jeg si at jeg ikke hadde abstinenser, men jeg hadde brukt dette kun kort tid, og da 1 x 7.5 gram. Så nå går jeg rundt med smerter og er trøtt hele tiden, men det er vel slik samfunnet skal være nu for tiden.
Sitat av doctor Vis innlegg
Jeg har følelsen at legene har blitt strengere og at det er ikke så lett å få ut imovane og paralgin.
Jeg har gitt opp, jeg gidder ikke å stå med lua i handa, og be pent for 50 paralgin i måneden. Ikke ville jeg tatt sjansen på å importere ulovlig heller, da jeg ikke klarer å få oversikt over hva man risikerer ved import av paralginliknende preparat fra dokteronline.com, og om det er lovlig hvis man har resept fra lege hos dokteronline.com.
Mitt råd til trådstarter er å koste på seg litt dyrere frakt, hvis dette er tryggere, og til wilma133 så må jeg si at jeg ikke hadde abstinenser, men jeg hadde brukt dette kun kort tid, og da 1 x 7.5 gram. Så nå går jeg rundt med smerter og er trøtt hele tiden, men det er vel slik samfunnet skal være nu for tiden.
Vis hele sitatet...
Kommer vel helt an på legen. Da jeg slet mye med søvn ble jeg nesten pusha på med imovane fra legen.

Dette er snart ett år siden, mulig dem har blitt mer strengere siden da...
Sist endret av king123; 3. mars 2015 kl. 01:51.