Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 9286
Hvordan ser en 2mg flunitrazepamtablett ut? Finnes det i det hele tatt? Jeg har fått inntrykk av det er det som kalles "kryssere". Jeg har funnet et bilde av tabletter som har delekors bak med "Roche 2" trykket inn på den andre siden. Er det flunitrazepam 2mg tabletter, eller er det Rivotril 2mg?
hehe
Rivotril 2mg inneholder 2 mg med clonazepam, som er et stoff som er VELDIG likt flunitrazepam.
Derfor regnes "krysserne", 2mg rivotril med delekors, som doble rohypnoler.
SåEh, De finnes. MEN, hadde du søkt på forumet her, finnes det en tråd som omhandler akkurat dette. Forresten finnes det 2mg rohypnoler og tror jeg hvis jeg husker riktig, men det er maaange år siden de ble produsert.
De såkalte krysserne, rivotril 2mg, er hvite små tabeletter med et kryss på ene siden.
nåja, Clonazepam og Flunitrazepam er riktignok benzo egge to men jeg synes det er utseende som ligner mest. "Kryssere" er ikke Rivotriler men 2mg Rohypnol fra Roche. Det har alltid blitt produsert 2mg Rohypnol men dem selges ikke i Norge, kun de 1mg grønne. Det betyr likevel ikke at det har vært manko på dem her men at alle "dobble hyppere" her til lands har blitt smuglet inn slik som de grønne oftest har blitt. Rivotril derimot blir skrevet ut til både folk med nerveproblemer og folk med epilepsi her til lands. Grunnen til at de så ofte blir forvekslet er at dem ser så like ut. Begge har kryss på den ene siden slik at du kan dele tabletten på fire, men på Rivotrilene står det Roche og så ett 2tall med en prikk på hver side av tallet. Rohypnol er like som Rivotrilene bare det at Rohypnolene har en ring rundt 2tallet istedenfor en prikk på hver side av det.
Legger ved et bilde av det som er kryssere jeg:)
Som Juno sier, 2 mg Rohypnol.
Ikke Rivotril som veldig mange feil informerer om.



Og mens jeg samtidi er inne på ett innlegg om kryssere,
har noen bekjente blir veldig glad når de får tak i de...
Men liksom, det er jo bare 2 mg rohypnol,
så hvorfor blir de ikke like happy når de får rohypnoler.
Er vel bare til å ta dobbelt så mange..så har du det.
Kan være jeg har missforstått, og hørt de snakke om noe annet,
men bare lurer..om det er forskjell på de? 1 og 2 mg, altså..:s
2mg`s er hvite som de på bildet. De vanlige er jo grønne avlange.
Hvorfor de blir med glad er vel fordi det generelt er mindre kryssere enn grønne i Bergen.
Ja, er ganske mye mindre av de her,
men allikavel, for viss de bare er 2 mg,
hvorfor ikke bare ta dobbelt opp med 1 mg..Da blir jo dosen like stor.
Det e jo samme greiene.
Litt meningsløst spørsmål..men bare lurer :p (a)
Da var en sirkel rundt 2-tallet. Så da var det vel flunitrazepam 2mg tabletter. Noe wonderdrug var det ikke. Smelte 2,5 i nebbet. Eneste som skjedde var at jeg ble trøtt og sovnet tidlig.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
"wonder" drug blir det nok kanskje heller hvis du blander rohypnol eller rivotril sammen med andre stoffer.. F.eks, Alkohol, Hasj, Amfetamin eller Ecstasy..

Har vært stor diskusjon ang. disse tabs. tidligere..
2mg Rhoypnol finnes i bergen også, om de er norske eller om de kommer fra utlandet det vet jeg ikke. Men Rohypnol 2mg og Rivotril 2mg ligner ganske mye på hverandre..
Jeg mener å huske at forskjellen mellom rohypnol og rivotril er om det er sirkel rundt 2 tallet(Roche 2) eller ikke..
Sitat av speq
"wonder" drug blir det nok kanskje heller hvis du blander rohypnol eller rivotril sammen med andre stoffer.. F.eks, Alkohol, Hasj, Amfetamin eller Ecstasy..

Har vært stor diskusjon ang. disse tabs. tidligere..
2mg Rhoypnol finnes i bergen også, om de er norske eller om de kommer fra utlandet det vet jeg ikke. Men Rohypnol 2mg og Rivotril 2mg ligner ganske mye på hverandre..
Jeg mener å huske at forskjellen mellom rohypnol og rivotril er om det er sirkel rundt 2 tallet(Roche 2) eller ikke..
Vis hele sitatet...
Fikk disse i Sandnes/Stavanger regionen. Det var som sagt sirkel rundt 2-tallet. Men, ja, ble anbefalt å ta en linje fart i tillegg. Men jeg var innsilt på å ta det rolige og våkne uten come down. Så, det ble baren veldig god natt søvn.

Jeg hører mange si at favorittformen er rohypnol (eller tabletter med flunitrazepam i) sammen med speed, og kanskje bittelitt alkohol. Er det bred enighet om dette? Jeg liker personlig best en liten strek speed tidlig på kvelden og så kork utover kvelden og natten. Ultimate formen.
rivotril 2mg = Roche .2. ( en dott eller prikk på hver side eller noe ). det ble solgt som kryssere når jeg kjøpte det.

EDIT: akkurat hva kryssere er eller ikke er driter jeg egentlig i. bare jeg får noe bra dop er jeg happy.
Det finnes kryssere i Bergen og. Seff gjør det det, de er ikke produsert for norge. Og hvor dem kommer fra har jeg ikke peiling på.
Spiste ihvertfall for noen dager siden og nå har jeg loket vekk ca en 100 stk.. Kjipe greier.
▼ ... over en uke senere ... ▼
fungerer ikke årntli uten ass...
Sitat av Affa
fungerer ikke årntli uten ass...
Vis hele sitatet...
Da ambefaler jeg avrusning.
Vell, noen liker å utforske verden utenfor hodet,mens andre liker å utforske verden inni hodet.
Selv må jeg innrømme at det ikke er så mye mer som frister av "innihodet"-utforsking.
Affa: Nå synes jeg du skal bli litt mer kritisk til hva du selv poster.
Det har komemt en del tullprat fra deg i det siste. Prøv å holde deg til diskusjonen
og skriv lesbare og maksimalt meningsfulle ting. Dette er ingen advarsel eller noe,
jeg prøver ikke å leke crew og kan ikke se at du (dirrekte) har brutt noen forum-regler,
men bare prøv å holde en viss standard på det du poster, selv om det skulle være
i fylla eller pillerus.
er det så farlig hvis folk skriver tull?
når det kommer til "kryssere" så har jeg gjort noen av mine verste beslutninger på de.
kan ikke forstå at jeg ikke ble busta, eller at ikke foreldrene mine begynnte å lure.
prøver og holde meg langt unna piller
Sitat av Flabben
er det så farlig hvis folk skriver tull?
når det kommer til "kryssere" så har jeg gjort noen av mine verste beslutninger på de.
kan ikke forstå at jeg ikke ble busta, eller at ikke foreldrene mine begynnte å lure.
prøver og holde meg langt unna piller
Vis hele sitatet...
Ja, forumet prøver å ha en viss standard, hvor folk faktisk kan lære noe utav postene.
Ikke at det bare står skrevet masse unyttig kødd.
▼ ... flere år senere ... ▼
Er det noen fake roche 2mg rivotril(hvit kryss på ene sida med liten Roche skrift med 2 tall med runding rundt,ingen prikker) i rogaland eller?
har igrunnen ikke fått noe særlig effekt av rivotril selv om de kommer fra apoteket
annet en hukommelse tap .Men kom over noen på gata for noen uker siden men disse var annerledes på smaken å smakte mer "tablett smak" når dem .
mens apotekvare er ikke særlig ubehagelig å ha under tunga.
mulig det kan være fra annen produsent?
spiste 6 av disse løpet av en dagen + alkohol å ville tro dagene hadde vært ganske ape da dette er vel høy dose ville jeg tro med ingen toleranse.
▼ ... over en måned senere ... ▼
På østlandet har det dukket opp "kryssere" som ser slike ut: Vanlig rivotil/flunitrazepam/rohypnol kryss på den ene sia. Og kun ett 2 tall på den andre sia. Fungere bra. Spiste forleden 11 av dem samme kveld(antatt dobble rohypnol) tror jeg spiste så mange fordi jeg blandet det med nettopp amfetamin og alkohol. Ganske så spesiel rus men etter 11 dobble og 1 gram pepper husker du lite. :/
▼ ... flere år senere ... ▼
Er doble flunitrazepam helt ute av omløp?
Hvorfor kaller dere det for doble flunisser? De blir kalt doble kryssere og det er da flunitrazepam som forsåvidt er veldig sjeldne å komme over (fins på darknet men er helt sinnsyke priser, så det er tydeligvis manko i skandinavia)

Sitat av monoxide Vis innlegg
Hvorfor kaller dere det for doble flunisser? De blir kalt doble kryssere og det er da flunitrazepam som forsåvidt er veldig sjeldne å komme over (fins på darknet men er helt sinnsyke priser, så det er tydeligvis manko i skandinavia)
Vis hele sitatet...
Doble kryssere kan vel være 2mg rivotril da det er fluni som er den "ekte" krysseren (?)
Sist endret av monoxide; 16. februar 2015 kl. 13:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.