Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1467
Hei der, Lurte på om noen har noen erfaringer med nevroleptika (Antipsykotika) som fks. nozinan fluanxol, div c-prep. det sies at nevroleptika blandet med antideppresiva skal øke effekten av antidepresivan, gjelder dette også om det tas ved siden av benzo?
Jeg tar brukt zyprexa nesten hver dag i 3 år og har ikke merket noen boost de gangene jeg må ty til benzo.

Edit; skriveleif
Sist endret av hestpåpinne; 10. februar 2015 kl. 18:51.
Jeg tok en gang 3x5mg Vival og 6x25mg truxal før jeg skulle i et møte med NAV. Jeg ble så stein at jeg ikke merket det selv. De trodde jeg hadde tatt heroin eller lignende. Hadde jeg bare tatt en av delene og latt være å kombinere, så hadde alt gått fint for min del.

Men uansett så avhenger det av hvilke preperater du bruker. Noen typer benzo og nevroleptika har liten dempende/sedativ/hypnotisk virkning.

Og aller viktigst; vi reagerer alle forskjellig. Noen blir helt kake av 20mg Zyprexa, men jeg får bare matkick av de. Nozinan som mange sier er så sløvende virker nesten ikke på meg. Blir bare urolig og full av muskelspenning. Så det beste er nok at du tester det ut selv. Helst på dager du ikke har noe på planen.
Dette kan fort bli spennende, takk for feedback Mexxy og hestpåpinne