Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2156
Hei.

Fikk byttet til meg en 8mg Suboxone idag, men den var i form av "film". En flat, rektangulært lapp. Det jeg lurer på; er buprenorfinen gjevnt fordelt i denne lappen? Jeg rev bare av ca. en fjerdedel av denne biten og la den under tungen. Hvis det skulle tilsvare 2mg, så må jeg si at denne typen Suboxone funker mye bedre enn den vanlige tabletten, selv bedre enn snorting. Dessuten var den mye enklere å bruke. Den klistret seg fast under tungen og smeltet med en gang.

Og en annen ting. Hvordan er det med oppbevaring etter jeg har åpnet pakken og revet av en bit? Jeg har den fremdeles i originalpakken i vanlig romtemperatur (eller lavere).
Filmen vil nok reagere på luftfuktighet hvis den ligger uemballert.
Men hva skal filmen være god for kontra piller?
Umulig å skyte eller umulig å snike med seg under utdeling??
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Facemelter Vis innlegg
Men hva skal filmen være god for kontra piller?
Umulig å skyte eller umulig å snike med seg under utdeling??
Vis hele sitatet...
Jeg siktet til de som tar LAR-behandlingen sin seriøst.
Og de utenfor LAR som ikke skyter (Ja, de har subutex i film også).

Sitat av Facemelter Vis innlegg
Filmen vil nok reagere på luftfuktighet hvis den ligger uemballert.
Vis hele sitatet...
Den ligger i originalpakken med en binders i et tørt skap.
Sist endret av Mexxy; 12. februar 2015 kl. 02:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det går nok ikke i stykker ved normal oppbevaring, og det er med all sannsynlighet fordelt likt over filmen. Vet ikke disse tingene, men blir svært overrasket om jeg tar feil.,

Forøvrig er det overlegent vanlig sub i den forstand at alt tas opp. Når du har de liggende lenge i munnen forsvinner mye i svelg, og ved sniffing er det også litt svinn. I tillegg administreres filmen fortere, derav forsterket rusopplevelse.

Skal gjøre det lettere å administrere nøyaktig og vanskeligere å snike med seg i munnen for videresalg
Sist endret av Tøffetom; 12. februar 2015 kl. 07:13.
Har gått på subuxone film I snart ett år, og er meget fornøyd med den I forhold til vanlige subuxone. Jeg også merker bedre effekt, noe jeg tror kommer av at filmen ikke inneholder samme "masse" som tabletten,, og derfor trekkes det opp fortere, enklere og I mitt tilfelle mer.

Har ikke hatt noe problem med og lagre den en liten stund I pakken den kom I, så lenge den ligger et sted hvor det ikke er mye fuktighet.