Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 838
Heihei mennesker!

Russ til neste år og bussen min vurderer å bruke Brobeans. De kom med en rap i år, http://www.youtube.com/watch?v=_rw6jsCaZvA

Hva synes dere om den, og tror dere de stiller like sterkt til neste år? Etter vår mening er de gode, men hvis det er dårlig stemning fra dere, så dropper vi det!
Håper på seriøse svar
Har dere tenkt til å ta både konsept og sang fra en 2013 buss?

Dessuten er musikk veldig subjektivt. Spill sangen til øra deres blør hvis dere liker den, ikke baser dere på hva en gjeng nerder sier på internett
Sist endret av Membranplan; 28. mai 2013 kl. 21:06.
Trådstarter
7 0
Neinei, men Brobeans er artisten liksom Som sagt liker vi deenne låten, og trenger i utgangspunktet deres meninger!
Sitat av adamigooo Vis innlegg
Neinei, men Brobeans er artisten liksom Som sagt liker vi deenne låten, og trenger i utgangspunktet deres meninger!
Vis hele sitatet...
Skjønner

Hvis jeg var dere ville jeg hørt på en del annet han/de har laget, og vurdert ut fra det. Hvis Brobeans har én awesome sang og tjue crappy ville jeg holdt meg unna.
Sist endret av Membranplan; 28. mai 2013 kl. 21:11.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Faktisk ikke så altfor ille, dette er kanskje den eneste russesangen jeg har hørt som ikke får øra til å blø, så artisten har plusspoeng herifra iaf.
Trådstarter
7 0
Takk for svar! Dette er det eneste de har laget, hvertfall som vi har funnet. Supert! Vurderer sterkt å bruke de.