Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3818
Finnes d pirat kort til Canal Digital som vanelig mann i gata kan få tak i ????
Jeg foreslår at du stikker innom www.keycard.no og titter litt på utvalget dems. Der finner du både piratkort, kortbrennere og mye annet.

Lykke til.
Du kan kjøpe så mange kort du vil, men det er ikke filer ute for conax for øyeblikket. Og jeg håper det ikke kommer til kort heller. Da lever de ikke lenge.
Det er disse forbaskete kortselgere som ødelegger for oss amatører. Ha litt is i magen, info kommer straks det er en løsning.
Dette stemmer faktisk ikke helt, det finnes kort som er ute for salg, men de som selger de forlanger 2900,- noe som er latterlig høyt

Det er bare spørsmål om tid før denne prisen synker, da kortet koster max 50,- å produsere.
Mitt råd er å IKKE KJØPE enda, får de ikke solgt må jo prisen settes ned

Det er masse info om dette på andre board`s. Merkelig det ikke er diskutert her egentelig
Opprinnelig postet av leif666
Dette stemmer faktisk ikke helt, det finnes kort som er ute for salg, men de som selger de forlanger 2900,- noe som er latterlig høyt

Det er bare spørsmål om tid før denne prisen synker, da kortet koster max 50,- å produsere.
Mitt råd er å IKKE KJØPE enda, får de ikke solgt må jo prisen settes ned

Det er masse info om dette på andre board`s. Merkelig det ikke er diskutert her egentelig
Vis hele sitatet...
Det var en grunn til at jeg ikke nevnte de korta leif666. Du forstår det ser jeg.
Opprinnelig postet av trok49
Du kan kjøpe så mange kort du vil, men det er ikke filer ute for conax for øyeblikket. Og jeg håper det ikke kommer til kort heller. Da lever de ikke lenge.
Det er disse forbaskete kortselgere som ødelegger for oss amatører. Ha litt is i magen, info kommer straks det er en løsning.
Vis hele sitatet...
Det er filer til Conax ute jo, men de som er ute nå er ikke sånne som den 'vanlige mann på gata' får tak i
▼ ... noen uker senere ... ▼
Come on, hvis du VIRKELIG har de, kan du vel dele ?
Opprinnelig postet av intenzo
Det er filer til Conax ute jo, men de som er ute nå er ikke sånne som den 'vanlige mann på gata' får tak i
Vis hele sitatet...
Huff.... det er pga. sånne utsagn at folk tror det finnes filer. Det finnes IKKE filer. Systemet har ikke bare byttet koder, men også økt sikkerheten. Det går nå som 128bit og kommer mest sannsynlig ikke til å la seg knekke på mange MANGE ÅR !
Grunnen til at det tidligere lot seg gjøre var at en serie kort hadde gammel usikker chip. Disse kortene er byttet ut, og derfor lar det seg ikke gjøre å hente de ut.

Altså ble heller ikke den "gamle" koden knekt, den ble extractet !

Du kan selv prøve å knekke en 128 bit kode, for det er FAKTISK det, ja !

Så dere får nok heller investere i et abbonement
Man får mer moro ut av å prøve og cracke den koden enn å se på canal digital
▼ ... noen uker senere ... ▼
Etter det min viten rekker er det mulig og få knekt Coax, men det krever at du har en programbar CA-Mod og en CA-mod programmer. Er vell ca 18-19 hundre for CAM`n og 300 for Programmeren.

Du skulle programere inn noe realtime Conax-mod i Cammen og derreter la Programmeren stå i og kontunerlig kommunisere med PC`n... Det liggger noen Linker til en side via www.d2mac.com der man kunne laste det nødvendig softwaren.. (Mener jeg og huske)
Det kunne ta en times tid før det ble bilde på Parabolen.

Om dette funker i praktisk vet jeg ikke.. Bare så noen rable om dette i ett eller annet forum tidligere..

Ellers er det da bare og kose seg med Seca.. Som fungerer utmerket på Canal Digital i allefall.. =)
seca ? ka er det for noe ?
Seca er det kodings systemet de bruker i sverige for Canal +.

Men uansett!! Nye koder ute for Conax http://www.stopstop.ubb.cc/ ---> HexFiles
Canal Digital SE bruker Conax like mye som CD i NO og DK.

Det er dessuten mulig å se NL versjonen av C+ i Irdeto.
Opprinnelig postet av Krozmar
Men uansett!! Nye koder ute for Conax http://www.stopstop.ubb.cc/ ---> HexFiles
Vis hele sitatet...
Eneste dumme er at man trenger ett penta kort til x.antall tusen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Siste nytt på denne fronten er at det er mulig å dele på et kort så lenge dreamboksen er koblet opp mot internett.
Du kobler da din boks direkte mot en annen som har kort. (internett-nettverk)
Det du trenger er den siste firmwaren som har kommet ut (1.06) + en ip-adresse til en som har kort. Eier av canal-digital kort må med andre ord la db`n stå på 24/7, hvis han skrur av, funker det ikke.

For tiden er sf 14-9-03 det Beste image for dette

Ting er endelig på gang
Må han la den stå på canal+ 24/7 å da?
ka er dreambox
Stemmer nesten, han som har kortet la tuneren stå på 24/7, men han kan se på hva han vil, det er krypteringen som deles, ikke tv signalet
Sist endret av leif666; 23. september 2003 kl. 23:06.
Tøft, men telefonregninga mi ville bli litt for høy da.....

I dette tilfellet trooor jeg det ville svare seg med bredbånd i lengden

Tror jeg
Opprinnelig postet av leif666
I dette tilfellet trooor jeg det ville svare seg med bredbånd i lengden

Tror jeg
Vis hele sitatet...
Hehe. skulle nesten tro det
Noen med dreambox! KJØP canal+ ! ;P
Kjedelig, bor langt utpå bondelandet, kommer ikke bredbånd her før i 2094.....
men det går over da du begynner å flytte deg mot sivilisasjon ?