Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1479
Hei! Sola steiker i nord og jeg er tom for hasj!
Sååå, jeg fannt fram ei pakke med pinex forte jeg fikk for no tannplager for ei tid tilbake. Tenkte og kombinere det med moderate alkoholmengder, så formen forhåpentligvis blir knallers Jeg veier 90kg og er ved fin helse ellers.
Er dette en OD waiting to happen eller tror dere dette vil gå bra? =) Takker for svar
Kommer helt an på hvor store mengder det er snakk om? Tar du 2 stk og litt alkohol så spiller det liten rolle. Men blir det større doser så kan det i værste fall gå ut over indre organer, men jeg regner med at det vet du fra før av?
Man skal ikke leke med medisiner og alkohol. Men jeg er jo ikke legen din så det for bli opp til deg å hva du vil gjøre. Men du har blitt advart.
jeg må bare få hyle ut: hahahahahaha.
Formen blir ikke knallers av pinex forte og alkohol, bare døsig og kjei. Jeg har selv pinex forté pga en låroperasjon, og i sammenkomst med alkohol er det ikke noe særlig. Sansene blir redusert og man blir distant (ikke på den gode måten). Kaster man óg en pipeladning på lasset (noe man skulle tro knallet opp tilværelsen), blir man bare enda kjeiere.

Det er liten sjanse for OD (Overraskende Damage på indre organer) hvis det taes pinex i samhold med legens anbefaling og alkohol i mindre salongrusende mengder.
Alkohol og generelt smertestillende har aldri gitt meg eller noen jeg kjenner typ god rus. Bare kvalmsløv og man føler seg tilbakestående i hodet. Anbefaler det ikke, men hvis du prøver vil du kanskje starte med pinex forte og drikke mindre mengder alkohol først og heller kjenne på det.
Trådstarter
Takker for svar! hm, jeg føler dette prosjektet er litt dødfødt, tok 4 stykk og har drukket 5 x 0.33 pils :/ Kvalmen kommer i bølger, samme kvalmhetsfølelse som med subutex nesten.
Første og siste gang..
Sist endret av mongobong; 26. juni 2010 kl. 18:58.
Ekstraher Kodeinet.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Ekstraher Kodeinet.
Vis hele sitatet...
paracetamol er tøft for leveren, i likhet med alkohol. Så hør på Totskalle, og ekstraher Kodeinet, som vist på Erowid.org. Sikkert flere som funker fint, hvis du googler litt. Rusmessig får du nok ingen haleluja opplevelse..
Jeg skulle gjerne hendvist til link her på nFF. Men jeg finner faen ikke den gode tråden der det sto så bra beskrevet hvordan man kan gjøre det uten noe annet enn vanlig husholdnings-stuff. Noen av dere andre som har deltatt i tråden her finner den kasnkje?