Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2696
Heisann. Har en litt over halvparten av en 0.33 flaske med hostesaft i kjøleskapet. Den inneholder etylmorfin, og heter Solvient Comp elns, orker ikke gå å sjekke. Vil jeg få noe rus om jeg drikker alt det som er igjen lurer jeg på?
Kanskje du finner noe i denne tråden.
Har lest den før, vet om noen kan svare på akkurat dette. : p

Solvipect Comp heter den forresten!
Vet ikke om det er den du er ute etter, men sto litt om solvipect der hvertfall.

http://freak.no/forum/showpost.php?p...94&postcount=7
Antar at du vil få en viss virkning.
Rus av det? Tror det der er en slimløsende hostesaft.
I likhet med Kodein blir ethylmorfin omdannet til morfin i leveren. Så hvis du styrter flaska så burde du kjenne litt. Ethylmorfin er ikke av de sterkeste opiatene, det ble først laget i 1884 som et mildere alternativ til Heroin. Jeg vet ikke om du får mere rus, men hvis du tar 500mg Paracet (burde ikke ta mer) sammen med hostesaften så vil den analgetiske effekten potenseres.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av blueshift Vis innlegg
Rus av det? Tror det der er en slimløsende hostesaft.
Vis hele sitatet...
Ja man får rus av den fordi den inneholder opiater. Solvipect Comp er hostedempende, ikke slimløsende, (ethylmorfin demper hosterefleksen).

Å helle i seg en stor flaske 300ml er galskap og vil hos de aller fleste føre til forgiftning.

Solvipect Comp gir en ok rus, men har en ubehagelig bivirkning kalt gallegangskolikk, noe som er grusomt smertefult.
Jeg blir ikke overrasket om du spyr som en gris av å drikke så mye hostesaft. For det gjorde jeg.
Sitat av Hybelkanin1 Vis innlegg
Jeg blir ikke overrasket om du spyr som en gris av å drikke så mye hostesaft. For det gjorde jeg.
Vis hele sitatet...
Det kommer av denne ingrediensen: http://en.wikipedia.org/wiki/Guaifenesin

som de fleste hostedempende mixturer med rød varseltrekant inneholder.