Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 14970
Hey, sitter på litt forkjsllige av disse 2 pillene og jeg lurer på hvordan jeg kan opnå en rus med disse pillene her(Drikke alkohol? bare spise dem?). Piller er ikke helt min sterke side, så jeg tenkte og spørre her litt først

Har 5 Paralgin og 1 Pinex!
Hvordan burde jeg gå fram? Fram med vodkan eller vannet?
Du blir hvertfall litt ruset hvis du spiser alle, tygger du dem før du svelger kommer rusen fortere.
Men anbefaler ikke å drikke vodka, hvertfall ikke bli full. Det blir tungt for hjertet ditt.
Sist endret av h4llik; 2. mai 2010 kl. 16:00.
Sitat av h4llik Vis innlegg
Du blir hvertfall litt ruset hvis du spiser alle, tygger du dem før du svelger kommer rusen fortere.
Men anbefaler ikke å drikke vodka, hvertfall ikke bli full. Det blir tungt for hjertet ditt.
Vis hele sitatet...
Ok! Har lyst på en skikkelig rus følelse, ikke bare fordi jeg skulle hatt vondt.
Hva skjer om jeg blander det med alkohol?
Synes å ha lest at LITT alkohol gir en tydeligere morfin rus, og at mange heroinister tar en pils eller to for å få en "bedre" rus.
Som sagt, det KAN slite litt på hjertet, siden kodeinen i pillene dine gjør at hjertet slår saktere, mens alkohol gjør at det slår fortere.
Det kan da resultere i arytmi, hjertebank, hjerteklaff etc. Ikke bra med andre ord
Sist endret av h4llik; 2. mai 2010 kl. 16:08.
Sitat av h4llik Vis innlegg
Synes å ha lest at LITT alkohol gir en tydeligere morfin rus, og at mange heroinister tar en pils eller to for å få en "bedre" rus.
Som sagt, det KAN slite litt på hjertet, siden kodeinen i pillene dine gjør at hjertet slår saktere, mens alkohol gjør at det slår fortere.
Det kan da resultere i arytmi, hjertebank, hjerteklaff etc. Ikke bra med andre ord
Vis hele sitatet...
Ok, og dette er da beregnet på 5 parlgin + 1 pinex?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av h4llik Vis innlegg
Synes å ha lest at LITT alkohol gir en tydeligere morfin rus, og at mange heroinister tar en pils eller to for å få en "bedre" rus.
Som sagt, det KAN slite litt på hjertet, siden kodeinen i pillene dine gjør at hjertet slår saktere, mens alkohol gjør at det slår fortere.
Det kan da resultere i arytmi, hjertebank, hjerteklaff etc. Ikke bra med andre ord
Vis hele sitatet...
Hjerteklaff?? Dette får meg egentlig til å lure kraftig på om du i det hele tatt vet hva en arytmi er... Kan du egentlig bakke opp noe av dette med fakta/kilder?
Gjør deg selv og nær familie en stor tjeneste, og gi faen i blande Forte med alkohol før du har satt deg grundig inn i hva som faktisk skjer. Det er ikke uten grunn at det står på pilleasker at du ikke under noen omstendigheter skal blande det med alkohol.

Les rapporter på f.eks. Erowid, slik at du får en viss anelse om hva du skal forvente, og hvordan du vet at det har gått til helvete. Eventuelt hva du skal gjøre når katastrofen først er et faktum. HVIS du i det heletatt kan gjøre noe.

Hiv i deg alle pillene, og topp det med ÉN pils. Kanskje 2, avhengig av hvor stor toleranse du har når det gjelder alkohol. IKKE, og jeg mener IKKE bland sterk sprit inn i bildet.

Lykke til, og vær forsiktig. Piller blandet med alkohol er IKKE til å tulle med.
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Gjør deg selv og nær familie en stor tjeneste, og gi faen i blande Forte med alkohol før du har satt deg grundig inn i hva som faktisk skjer. Det er ikke uten grunn at det står på pilleasker at du ikke under noen omstendigheter skal blande det med alkohol.

Les rapporter på f.eks. Erowid, slik at du får en viss anelse om hva du skal forvente, og hvordan du vet at det har gått til helvete. Eventuelt hva du skal gjøre når katastrofen først er et faktum. HVIS du i det heletatt kan gjøre noe.

Hiv i deg alle pillene, og topp det med ÉN pils. Kanskje 2, avhengig av hvor stor toleranse du har når det gjelder alkohol. IKKE, og jeg mener IKKE bland sterk sprit inn i bildet.

Lykke til, og vær forsiktig. Piller blandet med alkohol er IKKE til å tulle med.
Vis hele sitatet...
Jeg ser den!
i går røyka jeg 2'er med noen venner og drakk ca 5-6 shot med sprit ( 36,7 % ) Også 2pils + at jeg tok 1 paralgin forte + 1 imovane.

Men til ingen hjelp, hadde enda bønne følelsen i hele kroppen.
Så lurer litt på hva som skal til for og få rus av paralgin forte?
Store mengder paracetamol er ikke sunt. Du bør gjennomføre en ekstraksjon.

Les:
http://freak.no/forum/showthread.php?t=45017
http://freak.no/forum/showthread.php?t=129833
Sitat av robhol Vis innlegg
Hjerteklaff?? Dette får meg egentlig til å lure kraftig på om du i det hele tatt vet hva en arytmi er... Kan du egentlig bakke opp noe av dette med fakta/kilder?
Vis hele sitatet...
Haha. Å skrive hjerteklaff var litt av en epicfail ja. Artytmi; er ikke det i bunn og grunn ujevn hjerterytme?
tar du 1 paralgin forte og en pinex vil du få 1mg paracetamol og 30mg Kodein I deg. Annet enn at kodein omdanner seg til Morfin så er det vel ikke så veldig mye å ruse seg på. anbefaler det ikke men. Kodein har toksisdose på 640MG, da snakker vi alvorlig dose. 12g toksis på paraceten.
Sitat av mo3 Vis innlegg
tar du 1 paralgin forte og en pinex vil du få 1mg paracetamol og 30mg Kodein I deg. Annet enn at kodein omdanner seg til Morfin så er det vel ikke så veldig mye å ruse seg på. anbefaler det ikke men. Kodein har toksisdose på 640MG, da snakker vi alvorlig dose. 12g toksis på paraceten.
Vis hele sitatet...
900mg paracetamol*
Sitat av Skralla1 Vis innlegg
900mg paracetamol*
Vis hele sitatet...
er nok ikke bare 1mg paracetamol i paralgin pluss Pinex Feil av meg. 900
Sist endret av mo3; 2. mai 2010 kl. 19:44.
Majestic 12
Tothep's Avatar
Hvis du skal ta mange piller med paracetamol i bør du ekstrahere paracetamolen.
Jeg har prøvd dette bare på paralgin forte og pinex forte, vet ikke om det fungere med andre piller/stoffer.

Her er en video som viser deg litt av det
http://www.youtube.com/watch?v=7wdV2YOa4Xc
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av h4llik Vis innlegg
Haha. Å skrive hjerteklaff var litt av en epicfail ja. Artytmi; er ikke det i bunn og grunn ujevn hjerterytme?
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis ujevn, men heller en abnorm hjerterytme. Poenget mitt var at det ikke virker helt som om du vet hva du snakker om. Kan du hoste opp noen kilder på påstandene dine?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Synes å ha lest at LITT alkohol gir en tydeligere morfin rus, og at mange heroinister tar en pils eller to for å få en "bedre" rus.
Som sagt, det KAN slite litt på hjertet, siden kodeinen i pillene dine gjør at hjertet slår saktere, mens alkohol gjør at det slår fortere.
Det kan da resultere i arytmi, hjertebank, hjerteklaff etc. Ikke bra med andre ord
Vis hele sitatet...
Alkohol får ikke hjerte rytmen opp i det hele tatt den går ned ved inntak. anbefaler deg å lage ekstrakt og innta det alene uten alkohol eller andre rusmiddeler.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Ok! Har lyst på en skikkelig rus følelse, ikke bare fordi jeg skulle hatt vondt.
Hva skjer om jeg blander det med alkohol?
Vis hele sitatet...
Så finn noe skikkelig å ruse deg på? I stedet for å bli ape på smertestillende
Sitat av 0bs Vis innlegg
Så finn noe skikkelig å ruse deg på? I stedet for å bli ape på smertestillende
Vis hele sitatet...
Ved ekstrakt er kodein et veldig behagelig rusmiddel, vil ikke si det er så mye bedre å røyke seg stein på hasj. ikke at det er noe galt i det heller.
Sist endret av TheNiceFr3ak; 19. mai 2010 kl. 06:26.
Det er lite vits å ekstrahere når man snakker om en så liten mengde paracetamol (6x500 = 3g), da det er under FDA sin anbefalt dagsdose på 4g. Med mindre man har nedsatt leverfunksjon eller skal innta andre stoffer som er skadelig for leveren (F.eks alkohol)

Kilde
▼ ... noen uker senere ... ▼
hvis man ekstraherer kodeinen fra paralgin forte, hva er max mg med kodein man bør ha i seg? og hvor mye trenger man egentlig for å få en bra rus? har ikke tenkt og blande med alkohol, da jeg har dårlige erfaringer med det å blande alkohol og legemidler...
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Hey, sitter på litt forkjsllige av disse 2 pillene og jeg lurer på hvordan jeg kan opnå en rus med disse pillene her(Drikke alkohol? bare spise dem?). Piller er ikke helt min sterke side, så jeg tenkte og spørre her litt først

Har 5 Paralgin og 1 Pinex!
Hvordan burde jeg gå fram? Fram med vodkan eller vannet?
Vis hele sitatet...
Først og fremst, som mentalmelt sier du burde ekstrahere kodeinet fra pillene for å spare lever og resten av systemet. Forskjellen er ikke der på Pinex og Paralgin, i Paralgin Forte er det 30mg Kodein og 400mg Paracetamol. Mens i Pinex Forte er det også 30mg Kodein, men 500mg Paracetamol.

Hvis du bestemmer deg for å drikke alkohol til så vær veldig forsiktig med mengden! Det er bedre med et glass vin til enn en sterk vodka eller whisky. Det høres ikke ut som du er en stor opiatbruker så du vil nok få god rus av det uten å skade kroppen for mye.