Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 38469
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Fått tak i disse, små blå piller som minner om diazer.

Skal være Alprozolam 1mg.

Altså Xanor/Xanax?

Tok 1stk i går, merka ingen ting, drakk noen munnfuller rødvin, whiskey, cognac og whiskey. Men ikke nok til og få ulovlig bil promille. Dro og henta ett brett med bilen, tok 3stk til, altså 4stk over 1-2 timer.

Kom hjem og rista igang en protein shake i 11 tia pga skulle opp og trene i 6-7 tiden... og neste som skjer er at jeg våkner i senga ensten 20 timer etterpå.... og jeg sover ALDRi mer enn 6-8 timer og da mener JEG MAKS....


Så hva er egentlig overhode poenget med disse? Er det meninga og bare blit trøtt og sovne? Har tatt 1stk 1mg til nå, skal bare spise og så ned på gymmet og løfte vekter.

Hva slags rus kan jeg oppbå om det er noen?
Bør jeg ta 1stk til?
Bør jeg blande med noe for å forsterke effekten?

Har aldri oppnådd annet enn og sovne på piller, tok 30stk grønne 542 Rohpnyol engang og hadde hele vestfold politidistrikt med helikopter og bikkjer over hoder mens jeg våkna ute midt i byen bak en container. Om jeg blir sånn etter og ha vært på gymmen er det siste gang....
Sist endret av deGrønne Skoger; 8. juni 2014 kl. 22:33.
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Tok 1stk i går, merka ingen ting, drakk noen munnfuller rødvin, whiskey, cognac og whiskey. Men ikke nok til og få ulovlig bil promille. Dro og henta ett brett med bilen, tok 3stk til, altså 4stk over 1-2 timer.
Vis hele sitatet...
Du har garantert over 0,2 i promille etter noen munnfuller med rødvin, whiskey, congac.
Sist endret av Relevant; 8. juni 2014 kl. 22:41.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Men hvordan føler DERE Xaanor virker på dere?

Nå har jeg sovi i nesten 20 timer etter jeg tok 4mg i går, står opp og tok 1 till oral, venta 2 timer og putta 1 til under tunga mensjeg sto og lagde meg mat. Men nå er jeg så trøtt igjen at jeg bare vil legge meg ned og sove i 20 timer til.


Skal det være sånn eller er det noe jeg kan gjøre, vill føle rus ikke søvn lol.
Blir jeg mer trøtt nå drar jeg og handler 1g cola og 1g pepper...

http://i.imgur.com/p2WVbXF.jpg
http://i.imgur.com/TsiNQVb.jpg

Syntes ikke de virker?

Har tatt 6stk, 1mg totalt nå.
3stk oralt. 1,5stk knus og blandet i vann og drukker og 0,5 knust og snortet.

Føler meg bitte litt sløv men mest trøtt.


Skal det være sånn? I så fall er min konklusjon = SØPPLE DOP.

Kunne gitt armen min i forhold om noen tilbad med GOD knipz..

Snakkas

Syke greier.

Jev våknet Mandag kl 12:00.
Tok pillene Lørdag kl 11:00.

Husker ikke helt overhode hva som har skjeedd men er ganske sikkert på at jeg en gang i miemmlm tiden har stått opp, gåttutt på terreasen og stekt meg ett par hamburgergere før jeg sovna igjen. Fikk seriøst SJOKKSKADE når jeg fant ut at mine 6-8 timers normale sove tid hadde forandret seg til 2døgn med søvn ish.


Sikkert fint om man vil sove men fy faen nå er here helga med planlagt venne kos ØDELAGT og jeg skal leggge meg igjen om ikke så altfor mange timene for å dra på jobb igjen.... og er FORTSATT så trøtt at jeg tor jeg fint klarer og sove minimum 12-18 timer til.


NATTA.

Ser også at jeg har spist 12stk 1mg tabletter også. Kan være noe med det.

Merka NULL rus, men når man først legger seg til og sove..... BOOOM så sover man i 5 dager

Vet ikke helt hva som skjedde... har ikke hatt noe blackout som jeg pleier og få på hyppere eller diazer heller.


Men hadde 16stk 1mg´ere på lørdag så jeg skulle sove og få stått opp tidlig mellom 11 på kvelden og 6-7 på mårningen.


DETTE VAR PÅ LØRDAG NÅ ER DET MANDAG KLOKKEN 18:00 og jeg har akkuratt blitt vekkett.... ikke våknet av meg selv med blitt vekket. Hvordan er det mulig? Har 3stk 1mg tabletter igjen resten har jeg vell knaska og er ganske sikker på at jeg bare har ligget i senga, føler meg ganske behagelig uthvilt men har ikke gått på do å bæsja/tissa eller dusja og spist siden lørdag så er ikke rart man blir narkoman. Fy faen til sløpe dop haha.
Sist endret av deGrønne Skoger; 9. juni 2014 kl. 19:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
synes xanor virker fantastisk mot muskelsmerter. Ingen rus slår det å være smertefri når man har kroniske smerter. Ellers har jeg vel ikke noe mer å komme med. ��
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Jeg tipper at du faktisk ikke har sovet, men gått rundt loka og gjort sprøe ting. Kan ikke tenke meg at du har sovet i flere døgn på rappen uten å ha våknet innimellom. Har selv gjort den kuktabben med alprazolam/xanax.
plutselig har man puttet sukkeret i salt beholderen, uten å vite det før man ser det
blir bare trøtt av høy dose av stesolid, mens andre blir ruset.
prøv noe annet
Sitat av Muradi Vis innlegg
Jeg tipper at du faktisk ikke har sovet, men gått rundt loka og gjort sprøe ting. Kan ikke tenke meg at du har sovet i flere døgn på rappen uten å ha våknet innimellom. Har selv gjort den kuktabben med alprazolam/xanax.
Vis hele sitatet...
Jeg tenker at du enten har vært innom det "Muradi" skriver, eller så har du ikke noe utbytte av det du har puttet i deg. Benzo har MYE mer virkning på oss MED angst av noe slag enn folk uten. Rett og slett fordi det å føle seg "frisk" er en drøm for oss. Skal ikke si noe om din psykiske tilstand, men vil bare understreke at mange av de som "ruser seg" på benzo liker det fordi det er en rus som får vekk angsten og uroen og ikke fordi du ler og smiler som kjent fra andre drugs.

Beklager så mye om jeg skriver rart eller mye feil, er veldig full.
Sist endret av CimJerry; 11. juni 2014 kl. 05:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Disse alprazolam tablettene kommer fra Serbia og skal være av høy kvalitet har gått på xanor i mange år (norske vell og merke). Men har prøvd de en gang etter som jeg har noen serbiske venner
Galenika er kvalitet. Virker som du forventer noe annet enn å bli trøtt/avslappet av å ta de her tablettene? Hva forventer du? Miste all hemning og springe rundt full i energi? Tror det er feil stoff du dytter i deg desverre.
Var en periode en kompis deala Xanax 1mg (Pfizer), og ksalol 1mg. Brukerne foretrakk ksalols fordi de syntes de løste seg opp lettere både på tunga og i pumpa.
Men på ren effekt så syns jeg de virker det samme, men det er legit vare det du har.
Sist endret av Deftones; 18. juni 2014 kl. 16:57.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Syntes ikke de løste seg så bra opp under tunga jeg da men..... effekten under tunga kom JÆVLIG fort tho, tok ikke mer enn rundt 5 minutter før jeg kjente det susa i hodet.

Om man ikke har noe særlig toleranse og ett helt brett så er det nok dårlig kombo, for blir jo bare til at man tar fler og fler blir dummere og dummere og tar fler og fler, jeg tok jo ett helt 15stk brett så. Var i såpass idiot form at jeg droppa 5, snorta 2 og putta 3 under tunga, ikke rart jeg sov bort en hel helg og huska lite en uke etterpå :P

Men ikke i nærheten av blackout jeg får på 542 hyppere, da husker jeg ikke små øyeblikk engang... da snakker vi SVART uke haha :P

Ksalol var fine de, men ikke helt min rus, syntes det er digg og bare ligge å chille i senga på dop og litt musikk, men ikke benzo, blir bare susete i hodet, slipper angst og bekymringer men stopper der, da foretrekker jeg heller og poppe 200mg Tramadol og en påsa pils. MEN benzo er SINNSYKT effektivt om man flyr mye på pepper f.ex. Om jeg er på knipz nedtur og er så overpeppra at jeg nesten klarer å henge oppned i taket så trenger jeg nok bare 1mg ksalol for å sovne.
Enig at benzo ikke er noe særlig å ruse seg på om man vil komme i formen. For min del er det en effektiv medisin mot det det skal brukes mot (angst, søvn etc), evt en forsterker med opiater, og på landing fra sterkere saker som pepper osv.

Men jeg har venner som kan spise 10mg Xanax og være rusa og happy som en 12åring, alle for hver sin smak tho
Sist endret av Deftones; 19. juni 2014 kl. 01:18.
Aldri ta stoff oralt... Det knekker leveren din.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Husnissen Vis innlegg
Aldri ta stoff oralt... Det knekker leveren din.
Vis hele sitatet...
Hvordan skal man ellers ta det? Injisere? Dra det opp nesa? Er det noe bedre? De fleste stoffer går igjennom leveren for metabolisering, uansett hvordan man tar det.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har brukt mye av disse rakkerne, og de er fremragende til sitt bruk.
At de ikke er noe for å komme seg opp på med trening, eller gi de store euforiske opplevelsene sier seg selv. De er ikke lagd for det.
De er mektig gode til å slappe av med, roe ned, fjerne angst og uro, og gi en god natts søvn. Det er det mange som er villige til å betale mye for.
De er også veldig fine til å blande i små doser med f.eks rivotril, benzo eller etizolam. Da er jeg supermann, men ikke uten kontroll. Jeg blir glad og oppe, og kan manipulere og sjarmere de fleste.
man må bare ikke ta mange. Det er ikke et dop som gir bedre effekt med større mengder. Det gir black-out, juling og glattcelle.
Galenika er kvalitet, og disse er langt oppe på favorittlista mi. Passer på å aldri gå tom
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Hvordan skal man ellers ta det? Injisere? Dra det opp nesa? Er det noe bedre? De fleste stoffer går igjennom leveren for metabolisering, uansett hvordan man tar det.
Vis hele sitatet...
Lurer på det samme. Et stoff som metaboliseres i levra, betaboliseres der, uansatt.
▼ ... flere år senere ... ▼
Værste xanor jeg har vært borti!! Måtte 1 til første dagen, etter det null funk. Har tatt opptil 8 uten og merke annet som stygg smak i kjeften. Kom med bein. Det vet jeg hva er og at de fungerer.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Personlig går det SJELDENT mer enn 2 kanskje 3 mg spredd ut på en hel dag for min del. Kjenner fint at tankene går i et behagelig tempo på 1 mg, tilogmed 0,5mg.. Men alt over 1mg tatt på en gang for meg er som å be om å bli dø-trøtt pga den svært potente sedative effekten de gir. Når det kommer til å blande med alkohol 1-2 øl.. Trenger ikke no blackout som er en klar følger om jeg drikker no mer.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ksalol er konge.
Alprazolam av farmasøytisk grad.

Men når du tar 15 stykker kan du ikke klage på at du blir susete, det er en selvfølge. Hukommelsestap og idiotisk oppførsel (man kan finne på de drøyeste ting, bli en helt annen og samvittighetsløs person. Rivotril er enda verre der spør du meg)
går hånd i hånd med benzoer. Spesielt høye doser!

Du har blacka ut og heldigvis (forhåpentligvis) ikke blitt en kleptoman voldelig jævel, som noen inkludert meg blir.

Om du får tak i dem igjen, ta 3stk á 3mg og ta deg en pils. Da skjønner du hvorfor noen elsker denne benzoen.

Snakkes, skal spise litt fler ksalol, var heldig å komme over noen.
Er du insatt i hvordan benso fungerer?
Du skriver att du brukt diaz & rivo, men blir overraskad når du etter 4mg av en av de mest potenta benors blir trøtt & sløv?
Det gir sjeldent noe spesiellt rus uten att en har angst.
Klart man kan bli euforiskt sederad, men alle er forskjellige, og kroppen din kanskje reagerer annerledes på alprazolam?

Må spørre, ka forventa du deg?

Skal du bare kose deg er f.eks morfin mye bedre.

Og nei, det er ikke søppeldop.
Du har kjøpt en moped men virker tru att du kan flyga med den..

Jeg får mindre angst som gir en viss eufori, og i høyere doser blir jeg slurrete, søvnig og tiltaksløs.
Synes Ksalol er bedre enn Pfizer sine.

Slik typen over meg skriver; ta tre direkt, vent 30 min, se an formen og ta en pils.
Ett annet tips er att kun kjøpt den mengden Ksalol du skal ta og ikke mer enn tre pils. Da slipper du risikoen att få blackout, knaska fler blå og drikke deg åt helvete.

Kos deg, take it easy bror
Sist endret av travaxa; 23. juni 2018 kl. 00:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei,
Jeg sliter med å finne relevant info på nettet. Utrolig nok. Men denne tråden går igjen som øverste resultat på hvert eneste søk. Videre kommer wikipedia, 1-2 irrelevante sider fra flashback.org og bluelight. Videre kommer det kun åpenbare svindel-sider som averterer tilbud på tabletten til latterlig lave priser.

Jeg forsøker å finne konkret informasjon om injisering av alprazolam Galenika Ksalol 1mg.
- Er de oppløselige i kaldt vann?
- Må tabletten varmes, eventuelt kokes?
- Er det behov for sitronsyre, eventuelt andre ting jeg har bruk for?

Takk for at du tok deg tid til å lese.
De veldig små som er veldig lyseblå?

Dårligste Alprazolam jeg har hvert borti. Heller ikke er de merket som alle nye medisiner må merkes med. Både på brett og eske!(Nytt lovverk som skal kunne spore varen helt tilbake til produsent.)

Etter å sett en del dokumentarer om falske medisiner i alle sjangre så klarer jeg ikke tenke annet enn at de er laget med mindre virkestoff, eller så er de for gamle og har blitt lagret feil.

Sammenligner man de med andre som f eks. Xanor fra Pfizer, de lilla 1mg, så er jo det som natt og dag.
Sist endret av Naturgrønn; 9. desember 2018 kl. 04:51.
Små og lyseblå ja. Jeg forsøker å finne en relevant forklaring til injeksjon. Det skulle jo vært rart om ingen har skrevet om det på nettet på ett forståelig språk.