Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1956
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har det hendt seg hvor en selger har toppet konkurrentene når det kommer til kvalitet og pris som har endt opp med at alle kundene har sluttet seg til den "beste" pusheren og at andre i salgs businessen (pushere) har angrepet eller straffet den selgeren som alle kundene har switched til? Tenker i småbyer osv og hva burde man gjør i en slik situasjon hvis en sinna pusher er ute etter trøbbel pga en slik situasjon?
enkelt fortalt finne en annen måte å tjene penger på.
Vanskelig å forstå akkurat hva du mener med angrep/straff og "pusher".
Er en "pusher" et enkelt individ innenfor en bedrift, aka. selger, eller snakker du om bedrifter som selger et produkt eller tjeneste som pushere?
Og med sinna pusher som er ute etter trøbbel, mener du en bedrift som utkonkurrerer hele den lokale konkurransen?

my bad, så ikke det lå under rusmidler.

Trodde først det var snakk om lovlige former for salg og konkurranse, hehe.
Sist endret av Ningen; 20. september 2018 kl. 23:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Ningen Vis innlegg
Vanskelig å forstå akkurat hva du mener med angrep/straff og "pusher".
Er en "pusher" et enkelt individ innenfor en bedrift, aka. selger, eller snakker du om bedrifter som selger et produkt eller tjeneste som pushere?
Og med sinna pusher som er ute etter trøbbel, mener du en bedrift som utkonkurrerer hele den lokale konkurransen?

my bad, så ikke det lå under rusmidler.
Vis hele sitatet...
Enklere forklart: en narkolanger har mistet de fleste kundene sine til en annen narkolanger pga bedre kvalitet og pris så nå er den fortapte pusheren (narkolangere) sjalu og ute etter å straffa den narkolangeren som har de fleste kundene
ja, da bør vel de sjalu pusherne skaffe seg bedre kilder for å kunne konkurrere. Kilden til denne langeren som utkonkurrerer alle andre, vil jo ikke forsvinne selv om han legger salget på hylla.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, dette er selvsagt vanlig og det forekommer stadig vekk. Hva man gjør? Enten så backer man ned eller så stepper man opp. Det kommer an på hvor tøff du er, om du har noen i ryggen og hvor hardt du blir presset. Jeg har selv opplevd dette da jeg var i gamet. Fikk den lokale "torpedoen" og sidekicken hans på døra pga prisene mine. I mitt tilfelle holdt det å argumentere saklig, jatte litt med og så ignorere hele greia. Business as usual dagen etter.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det man bør gjøre er å skaffe seg en bedre kilde.

Det bedre produktet ender jo opp i noen sine hender, bare ikke dine.

Du kan jo alltids gjøre drittarbeidet, men er plutselig risiko innvolvert når du skal finne noen og ''straffe'' de med tanke på vitner osv.

Man kan jo tenke seg selv hva som kommer til å skje når du lager dårlig blod med noen, da har du plutselig ganske åpne rivaler.

Da er ordet at du er en løskanon som kan være gale å gjøre buisness med, antar at du ikke er en kid som selger hasj fra gutterommet.
Anonym bruker
"Arg Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja. Her i "bygda" for noen år siden var det ei liten gruppe som mista alle kundene sine til et par andre dealere pga bedre kvalitet og pris. De endte opp med å gå totalt berserk og svinejule og rane alle de andre dealerne. De ble sittende med mye respekt og tilrana fyrings og kunder pga de andre dealerne ikke tørte å hente inn der og da, men i lengden mista folk masse respekt for dem og de ble vel praktisk talt pressa ut av alle sosiale sirkler etterhvert.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja. Her i "bygda" for noen år siden var det ei liten gruppe som mista alle kundene sine til et par andre dealere pga bedre kvalitet og pris. De endte opp med å gå totalt berserk og svinejule og rane alle de andre dealerne. De ble sittende med mye respekt og tilrana fyrings og kunder pga de andre dealerne ikke tørte å hente inn der og da, men i lengden mista folk masse respekt for dem og de ble vel praktisk talt pressa ut av alle sosiale sirkler etterhvert.
Vis hele sitatet...
Sykt og gjøre noe sånt over fyrings, kan ha sett for meg over heroin, kokain og bla mer seriøst kriminalitet
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siden du er usikker nok til å søke råd om knarke gesjeftene på et åpent forum tror jeg ikke du er skikket for miljøet du henger i.
Legg det på hylla å finn på noe annet
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Siden du er usikker nok til å søke råd om knarke gesjeftene på et åpent forum tror jeg ikke du er skikket for miljøet du henger i.
Legg det på hylla å finn på noe annet
Vis hele sitatet...
Det er aldri feil å spørre om råd eller hjelp.

Det er ikke slik at man er lonewolf og må gjøre alt selv bare fordi man pusher.

Det er alltid noen som er smartere enn deg eller har vært i situasjoner du ikke har og disse folkene kan ha gode innspill, hallo....
Sist endret av Kjelldriver; 22. september 2018 kl. 12:00.