Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  258 52950
Sitat av Unsub Vis innlegg
Du ber meg nå bevise en påstand jeg aldri har fremmet.
Vis hele sitatet...
Er det upassende å si at den mora var hot?
Sitat av Flaskeposten Vis innlegg
Er det upassende å si at den mora var hot?
Vis hele sitatet...
Med mindre du er i 40-årsalderen ville jeg i hvert fall ansett det som greit snodig.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Med mindre du er i 40-årsalderen ville jeg i hvert fall ansett det som greit snodig.
Vis hele sitatet...
Mye bra lesestoff i eldre bøker.
Sist endret av Flaskeposten; 11. september 2012 kl. 17:02.
Sitat av homoludens Vis innlegg
Hehe. Kanskje du skal prøve med argumenter neste gang? Jeg må bare ærlig innrømme at jeg ikke lar meg skremme av personangrep. Det betyr som oftest bare at den man diskuterer med allerede har tapt diskusjonen
Vis hele sitatet...
Nei. Den som taper diskusjonen er den som faller for fristelsen til å forsøke seg på en fornuftig diskusjon med en forvirret tulling som sier "kan man egentlig stole på en homo?".
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Er det det? Brynjar Meling er bistandsadvokat til flere pårørende og sier det er flere av dem som er motstandere av de nye planene for Utøya. Dette er en politisk diskusjon og bør selvsagt tas på alvor. Den eneste politisk nøytrale personen jeg har registrert som har uttalt seg om at "Eskil er feig som tok båten til land" er mora til ei jente som døde på Utøya, men det er mulig noe har gått meg hus forbi. Mitt inntrykk av dem som innehar dette synspunktet er at disse befinner seg enten svært langt på høyresiden og bruker svertingen med tanke på politisk gunst, eller at de bare er tøffe bak tastaturet.

Samtlige forskere og psykologer jeg har lest uttalt seg om menneskets normalreaksjoner i krisesituasjoner avfeier "kritikken" som vrøvl.
Vis hele sitatet...
"Det er lett å si at det er det folk ville gjort, at de fleste ville flyktet fra stedet. Men dette var lederen for gruppa på øya. Det er som om kapteinen forlater skuta." - AUF-medlem Bjørn Ihler

Når det er sagt, så er jeg ikke enig i all kritikken mot Pedersen etter 22.juli. Han er tross alt bare ett menneske, og det er vel bare de færreste av oss som vet hvordan de kommer til å reagere i en slik situasjon. Men jeg forstår også hva Ihler mener, selv om jeg er litt uenig. Jeg var ikke der, men jeg syntes det blir vanskelig å kritisere en person for å redde sitt eget liv. Pedersen var heller ikke alene i båten.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Nei. Den som taper diskusjonen er den som faller for fristelsen til å forsøke seg på en fornuftig diskusjon med en forvirret tulling som sier "kan man egentlig stole på en homo?".
Vis hele sitatet...
Er det umulig at hans homofile legning påvirker den politikken han ønsker å føre? Jeg gir bare uttrykk for den oppfatningen jeg har av fyren. Så langt er jeg ikke imponert. For eksempel avfeier han forskningen som viser at arbeidsinnvandring ikke lønner seg for Norge, ved å sette heterofile og homofile som grupper opp mot hverandre. Interessant at han skulle velge homoperspektivet her:

- Det er mange måter å sette grupper opp mot hverandre. Jeg har lest flere studier som peker på at homofile er mer produktive enn heterofile. De er høyt utdannede, kreative og har godt betalte jobber. Likevel er det meningsløst å regne på hvor mye heterofile koster samfunnet, sier Pedersen.
Vis hele sitatet...
http://e24.no/makro-og-politikk/siv-...-jobb/20234118

Dessuten mener jeg alliansen mellom homobevegelsen og feminismen er ganske klar. At fyren sannsynligvis tilhører venstrefløyen i AP / AUF tror jeg er hevet over enhver tvil.

Forbehold 1:

Når alt dette er sagt, så har jeg ingenting imot homofile. Det jeg ikke liker er når man seiler under falskt flagg, og utgir seg for å være en politiker for folket, når man egentlig har hjertet sitt hos seksuelle, etniske og kulturelle minoriteter.

Forbehold 2:

Jeg er ikke imot etniske, seksuelle og kulturelle minoriteter, men det blir feil når hensynet ligger mer på disse gruppenes interesser enn på folket og landet som helhet sine interesser. Ett eksempel kan være muslimske krav om at det norske samfunnet skal tilpasse seg deres religion, med f.eks. kjønnssegregerte svømmehaller og dusjanlegg, egne gamlehjem for muslimer og krav om hijab på politiuniformen.

Det var alt jeg ville si om denne saken. Du får bare fortsette med personangrepene dine du. Er det du er best til
Sist endret av homoludens; 11. september 2012 kl. 18:54.
Eskil Pedersen burde ikke være leder for noe som helst. En feig homofil pusegutt som leder, selv i politikk? Dont think so. Det FINNES ikke bein i nesa på den fyren. Det eneste han hadde passet som leder som, er for LLH.
dessverre for alle i denne tråden var det Eskil pedersen som var på utøya, og ikke 70 prosent av posterene i denne tråden. Da hadde alt blitt endret, men dessverre ble det ikke slik.
Nå er det nok. Dette er ikke VGD.