Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 908
Min personlige hjemmeside

her finner du den

Hva syns dere om den?

PS: siden er foreløpig skrevet i tables, men lærte meg css i går så skal skrive den om så fort jeg får tid.
Helt grei side, eneste er jeg kan bemerke er det virker ikke som om det er en veldig seriøs side.
Føler heller ikke at det er noen "rød tråd" som går i gjennom siden.
Kontrasten på gjesteboka og resten av siden avviker veldig, noe som etter min mening gjør den rotete.
Forandre litt på overskriften, kanskje merke det litt med hvit rundt bokstavene.

Edit: Ikke for å bare kritisere, så må jeg få si at jeg likte de forskjellige søke mulighetene du har tatt med.
Sist endret av nicks; 9. mai 2005 kl. 10:24.
Syntes siden var helt okey egentlig. Designet var enkelt, men på feil måte. Kan ha noe med at jeg ikke liker svart. Men siden funker vel bra til sitt formål den
Trådstarter
76 0
vet det med gjesteboka, har noe med at jeg bare har en sånn gratis gjestebok greie inspikra i en iframe... Er vel ikke akkurat en veldig seriøs side heller, egentlig bare noe jeg lagde for å lære meg html og slikt... Skal fikse på overskriften når jeg kommer hjem

Takk for kritikken
Trådstarter
76 0
noen fler som har tips om forbedringer?
Hehe... Det første du kansje burde gjøre etter min mening er å gjøre alt litt mindre. Å fjærne sånne fæle blinketing. Det er rett å slett forferdelig. Men som sagt det er min mening...
unnskyld meg, men den siden var rævstygg.

For det første ser den ikke personlig ut, det ser ut som et standard template design du har henta fra frontpage, dreamweaver (etc), og det var generelt bare crap grafisk.

headeren var like crap som alt annet, ser ut som det er smørt sammen på under 30 sek(!), og ser bare dritt ut.

om du skal gjøre denne siden en smule personlig så kan du gjøre noe a'la dette;
- du liker jakt og pcspill, lag et design som utfyller begge de sidene.
- ha bilder av vennene dine på vennesiden, for det er totalt uinteressant å lese tjukkpakka tekst om folk vi ikke kjenner.
- eksperimenter med litt farger og effekter i designet.
- menyen på siden suger, lag ny, og sett ned størrelsen på verdana'en.
- eller enda bedre, begynn på ny og gjør alt bedre!

koz
Du er min venn
niigu's Avatar
Tips om forbedring: Begynn på nytt.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Sier meg enig med Tierra og niigu. Har ikke peiling på html, css eller php så jeg kan ikke si om siden er dårlig scripta. Men jeg kan si at oppsettet er upassende og designet er kjedelig/stygt. Hvis du vil lære deg og bruke photoshop til å lage skikkelig design kan du begynne på www.good-tutorials.com
Kan kanskje være en fordel å lage thumbnails av bildene dine, slik at man slipper å laste ned et bilde på over 100 kb hver gang man åpner hovedsiden...
Sist endret av banankrem; 9. mai 2005 kl. 14:50.
Grei side, men jeg må le litt av innholdet. Noe var faktisk ganske morsomt;

Det er uvisst hva han bruker fritiden sin på, men mye tyder på at det har med krøkete logaritmer, inovativ kunst og en imponerende samling av brukte støvsugerposer å gjøre.
Vis hele sitatet...
Trådstarter
76 0
oida, er noe feil med kodene her ser jeg, det skal faktisk være bilder av vennene mine der :S
For mørk, kjedelig pluss at den har en skikkelig template-look over seg.