Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 7888
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, skal i morgen ta litt cola på en fest. Har handlet inn et gram. Har prøvd cola før, men aldri hatt mitt egent. Priseb kjenner alle til, og den er ikke til å skryte av. Men var god kvalitet som jeg forstod.

Har prøvd dette en gang tidligere, for ca en måned siden. Hvor mye i løpet av en kveld er nok? Er dette noe jeg må kjenne etter selv? Kunne tenkt meg å ha litt til overs igjen.
Spørs helt på C´n Er det bra kan du ha igjen overraskende mye, start med småe linere så må du bare kjenne på det når du bør ta pånytt.
Gi det litt tid mellom for samtidig som den kicker så siger den litt på hadde selv 1g i 3 dager her om dagen.
30-50mg per linje. Erfaringsmessig bruker jeg ikke å føle stort etter den første linja, man må holde det gående i en time eller to...
En halvgrammer er mer enn nok på en kveld. Et par pils/en drink eller tre gjør colarusen mer varig, da colaen omdannes til et annet stoff jeg ikke husker navnet på, når disse to rusmidlene kombineres.
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Et par pils/en drink eller tre gjør colarusen mer varig, da colaen omdannes til et annet stoff jeg ikke husker navnet på, når disse to rusmidlene kombineres.
Vis hele sitatet...
Riktig. Når kokain inntas sammen med etanol dannes kokaetylen i leveren. Kokaetylen gir kraftigere eufori (gledesfølelse) enn hva kokain gir alene. Rusen varer også lengre. Av personlig erfaring kan jeg skrive under på at alkohol tar den skarpe kanten av kokainrusen. Ofte kan kokain alene bli litt skarpt og ''edgy'' for mange, og ved å drikke alkohol kan en justere seg litt ned om det blir for ille. Men: en god nyhet er ofte ikke uten ulemper. Kokaetylen er mer karditoksisk (skadelig for hjertet) enn kokain alene. Dersom du skal drikke alkohol bør du holde deg unna andre stimulanter som amfetamin, kaffe, overdreven snus eller røykbruk, cannabis ol..

Doseringsmessig er jeg enig med kommentarer over. 30-50mg er fine striper, vent gjerne en halvtime imellom hver stripe.
Doseringen på colan kommer helt ann på hvordan kvalitet du har. Pluss alle er forskjellige noen tåler mindre enn andre osv osv...

Jeg vill si ca 50mg holder om colan er nesten helt pure. Den vanlige dritt colan som holder maks 10% cola blir doseringen noe helt annet på
Det kommer nok helt ann på hvor potent kokainen er, du må nesten kjenne litt på dette selv, start med noen små fyrstikklinjer og prøv deg frem deretter, jeg ville ikke tatt mer enn en linje hver 1-2 time i løpet av kvelden. Kjenner du at du begynner å få hodepine eller blir sliten psykisk er det vel best å gi seg menst leken er god, det er kroppens måte å si ifra at nå er det nok for ikveld.
50mg med flake.. dosere etter følelsene er ikke akkurat vanskelig på cola. Kjenn deg frem, egentlig den beste måten. Å nevne mg's er så inviduelt for mange.