Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3674
Hei, min frue og jeg skal en liten tur til Danmark og litt brunt må med i og med at vi ikke har så mye mulighet til å komme oss inn til en by. Vi skal ta den kjappeste ferga og lurer på hvordan det er mtp hunder osv. Hvor er det eventuelt best å ha hasjen? På seg, i bil eller?

Takk for svar =)
Har fått en kompis til å ta med for meg 3 ganger. Det gikk bra, men en av gangene stod det tollere med bikkje. Jeg som ikke hadde noe på meg, men hadde røyka ble stoppa. Kompisen min som hadde ca. 1 gram gikk forbi uten problemer. Det var nok bare flaks, men det hender altså at de står med narkobikkje. Så får det være opp til deg om du vil ta sjansen. Dette var på Stena Saga.
Jeg har tatt danske fergen fra oslo typ ti ganger de siste to årene. Har alltid hatt med meg en kicker (1-2g) på hver tur. Joint på danskebåten er populært, og diggbart. Aldri hatt noen problemer. Bare opptre litt diskre så ordner det seg
Har også blitt stoppet av bikkjer på danskebåten, men dette var et studentcruise.
Har tadd med over grensa et par ganger, ikke mye, kun leftovers fra roadtrippen gjennom Norge. Men ikke ta med noe tilbake, har blitt tadd 2 ganger på den jævla danskegrensa..
Kjenner noen som har kjøpt shit i Christiania for så å ta det med til Norge via bil. De svelga alt sammen.
Har hatt med 2,5g grønt og 1g brunt klemt under balla som fot-passasjer på vei tilbake fra danmark og det gikk fint. Det er dog et under at jeg ikke ble tatt siden jeg presterte å miste en grinder på gulvet 20 meter fra tollen. I tillegg kom jeg nettop fra Christiania etter å ha tilbrakt hele dagen der, så luktet vel som en jointesneip. Haddd en halvgrammer igjen ved ankomst i Norge, men fikk grisenoia før tollen så endte opp med å svelge den.