Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2322
Hei! Jeg har i det siste tenkt mye på å reise et sted, bli brun, hope i fallskjerm osv.
Noen som har gjort noe lignende, eller vet hvor det er fint å reise? Spania lokker litt. Er det noe sted det er lettere å komme i kontakt med folk en andre?
Reiser helst alene på ferie. Da er det virkelig ferie og en trenger ikke forholde seg til konstante kompromisser.
Når er reiser alene så "tvinges" man til være sosial på en helt annen måte en om en reiser sammen med noen. Og du vil raskt kjenne igjen andre som også reiser alene, men det er også enkelt å bli kjent med lokale folk. Å være alene på tur er super måte å utfordre seg selv på.

Det er lett å komme i kontakt med andre folk uansett hvor en reiser.

Om du har rette sertifikater så kan du vel hoppe i skjerm stort sett overalt på kloden.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg hadde heller reist ett annet sted enn klassisk syden. Har selv reist en del alene, London, PRaha og USA, New York. Er du litt tøff i trynet så treffer du folk og har det kjempe gøy!
Ville reist til Asia.. Mye backpacking og folk som faktisk reiser aleine dit. Lett å bli kjent med folk, rimelig å leve der nede og stort sett alle er veldig imøtekomme

Kan sterk anbefale Koh Samui, men Phuket (patong) er også veldig bra, men ikke like fint og litt mer mas
Sist endret av Life Goes On; 9. juni 2015 kl. 01:21.
Spania er et ålreit land å reise alene i. Folkene er generelt åpne og blir fort begeistret om du forsøker å lære språket. Jeg har reist litt alene, og Spania var en av de bedre opplevelsene.

Jeg bodde 3 måneder alene i telt i Spania. 2 måneder i en liten fjellandsby, og resten på farta. Relativt greit å haike, og min opplevelse var at spanjoler er svært spandable. Hvis jeg satt på puber med lokale ungdommer, tok det ikke lange tida før jeg var omgitt av vennlige fjes og morsomme forsøk på engelske samtaler. Er du interessert i rus er det heller ikke vanskelig å ordne weed. Trengte sjeldent spørre før jeg fikk en joint sendt min vei, og flere ga meg opptil 2-3 gram gratis når de skjønte at jeg likte røykinga.

Lykke til!