Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 422
God kveld!
Kan vel tenkes at latskapen tar overhånd nå... Men la gå...

Okei, jeg ønsker å opprette et "mediasenter", det er neppe det riktige ordet, men klarer ikke å komme på noe bedre.

Der har dere skissa jeg mekka i paint for 3 minutter siden... Den forklarer hvordan jeg vil at medier skal synkroniseres.

På PC 1, har jeg en spilleliste i iTunes jeg ønsker skal synkroniseres over på alle de andre ennhetene.
På iPhonen vil jeg at hvert bilde jeg tar legges over på iPaden og på PC 2, og at musikken fra PC 1 legges inn.
På iPaden vil jeg at hvert bilde jeg tar legges over på iPhonen og på PC 2, og at musikken fra PC 1 legges inn.
På PC 2, vil jeg at bildene fra i-enhetene og musikken fra PC 1, blir lagt inn, i en bestemt mappe.

Jailbrakeing og slik knoting er ikke aktuelt. Vil også helst ha det slik at hvis jeg sletter ett bilde på iPaden, slettes det i mappa på PC 1 og på iPhonen, og omvendt (iPhone) og omvendt (PC 1). Håper at alt dette kun kan gjøres i innstillinger i iTunes og iCloud.

KP deles selvsagt ut til gode svar.