Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3685 738695
Sitat av PyroFisH Vis innlegg
Hvilket nettsted anbefaler dere å kjøpe fra? Mtgox?
Gjerne et sted hvor jeg kan selge 'instant' og kjøpe 'instant'.
Vis hele sitatet...
Justcoin.com der kjøper du og selger "instant"
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av PyroFisH Vis innlegg
Hvor burde jeg selge bitcoinsene som jeg har i walleten min? Går vel ikke an å overføre de til btc-e osv...?
Vis hele sitatet...
Hvis du skal selge, hmm, tja, bitstamp og btc-e er de børsene som gir deg penger kjappest, selv om det vistnok har vært en del krøll med bitstamp i det siste. Alternativt kan du gjøre som Tylerdurden sier og selge til Sturle eller på localbitcoins.

Du kan fint overføre btc til btc-e og selge dem der så lenge du har opprettet en konto, men skal du ta pengene ut må du ha verifisert deg.
Sitat av Grix Vis innlegg
Eventuelt:

http://i.imgur.com/iINyh7B.jpg
Vis hele sitatet...
den så litt mindre dramatisk ut ja..
Sitat av pbc Vis innlegg
Justcoin.com der kjøper du og selger "instant"
Vis hele sitatet...
La oss si at jeg skal ta ut 1000kr som jeg har 'tjent' der - tar de noen gebyrer?
Sitat av PyroFisH Vis innlegg
La oss si at jeg skal ta ut 1000kr som jeg har 'tjent' der - tar de noen gebyrer?
Vis hele sitatet...
10,- er det tror jeg (https://justcoin.com/no/terms)

http://puu.sh/5v3Ag.png
Sist endret av pbc; 27. november 2013 kl. 20:41.
Hva var det som skjedde rundt 19:45? Verdien gikk fra ca 1030 ned til 925. Heldigvis gikk den fort opp igjen.
Justcoin.no frister, men ser ikke ut som at jeg kan sette min egen pris på bitcoinen.
Sitat av PyroFisH Vis innlegg
Justcoin.no frister, men ser ikke ut som at jeg kan sette min egen pris på bitcoinen.
Vis hele sitatet...
Ikke?

http://puu.sh/5v4zE.png
http://puu.sh/5v4CX.png
Sist endret av pbc; 27. november 2013 kl. 20:57.
Sitat av PyroFisH Vis innlegg
Justcoin.no frister, men ser ikke ut som at jeg kan sette min egen pris på bitcoinen.
Vis hele sitatet...
Hvis du trykker på "Avansert" eller noe lignende på kjøpssiden kan man sette pris selv

Edit: Ninjaed
Sist endret av burgernerd; 27. november 2013 kl. 20:57.
Sitat av burgernerd Vis innlegg
Hvis du trykker på "Avansert" eller noe lignende på kjøpssiden kan man sette pris selv

Edit: Ninjaed
Vis hele sitatet...


[COLOR="White"]guderjesus[/COLOR]
Sånn ja Takk!
Nå skal dere få slippe å svare på flere dumme spørsmål.
Sist endret av PyroFisH; 27. november 2013 kl. 21:01.
Sitat av PyroFisH Vis innlegg
Sånn ja Takk!
Nå skal dere få slippe å svare på flere dumme spørsmål.
Vis hele sitatet...
Finns ikke dumme spørsmål, bare dumme svar
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Huff. TylerDuden fikk meg på bedre tanker i sta... "Jeg var en altcoins akrobat". Jeg holdt på å ende i den fella selv. Det er så mange coins, med sinnsyke oppsider.

Nå holder jeg mine "coins" på ftc
Prøvde å selge 1 BTC for 20k er det sjans i havet at noen kjøper dette?

"Du lagde en ordre for å selge 0,02625 BTC for 525 NOK (20 000 NOK per)"
Sist endret av pbc; 27. november 2013 kl. 21:11.
Det finnes vel en teoretisk mulighet for at noen ser/trykker feil.
Ellers: Nei.
Sitat av Dr_Alzheimer Vis innlegg
Det finnes vel en teoretisk mulighet for at noen ser/trykker feil.
Ellers: Nei.
Vis hele sitatet...
Selv om dem prøver å kjøpe en btc til 20k blir ordren heller fylt av billigere tilbud. Vet ikke om det finnes noen exchange der man kan tvinge systemet til å fylle en viss ordre istedet for auto til billigste pris.
Sist endret av Grix; 27. november 2013 kl. 21:12.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Helt utrolig hvor mye man kan tjene på å følge med på flere exchanges. Jeg bruker 3 forskjellige nå, en av dem har en prisforskjell på 1/6 i forhold med til de andre. Trekker man fra avgifter o.l. vil man fortsatt ha veldig god profitt. Dette er sikkert noe som funker på BTC også hvis man gidder å drive med det.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av uaexed Vis innlegg
Helt utrolig hvor mye man kan tjene på å følge med på flere exchanges. Jeg bruker 3 forskjellige nå, en av dem har en prisforskjell på 1/6 i forhold med til de andre. Trekker man fra avgifter o.l. vil man fortsatt ha veldig god profitt. Dette er sikkert noe som funker på BTC også hvis man gidder å drive med det.
Vis hele sitatet...
Hvilke exchanges er det du sitter å ser på da?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Hvilke exchanges er det du sitter å ser på da?
Vis hele sitatet...
Vircurex, Bter og Cryptsy. Man har jo også BTC-e hvis man vil benytte den.
Sitat av pbc Vis innlegg
Prøvde å selge 1 BTC for 20k er det sjans i havet at noen kjøper dette?

"Du lagde en ordre for å selge 0,02625 BTC for 525 NOK (20 000 NOK per)"
Vis hele sitatet...
Nei *titegn
Kan noen fortelle meg fra punkt til prikke hvordan man kjøpet LiteCoins? Skjønner ikke helt av det jeg googler...
Sitat av heihallohade Vis innlegg
Kan noen fortelle meg fra punkt til prikke hvordan man kjøpet LiteCoins? Skjønner ikke helt av det jeg googler...
Vis hele sitatet...
Det letteste er vel å kjøpe bitcoins på bitmynt.no eller justcoin.com, for så å kjøpe LTC for bitcoin på btc-e.com.
Sitat av heihallohade Vis innlegg
Kan noen fortelle meg fra punkt til prikke hvordan man kjøpet LiteCoins? Skjønner ikke helt av det jeg googler...
Vis hele sitatet...
1: lag deg en bruker på justcoin.no (tar 2 min)
2: overfør penger til jutcoin (tar ca 2 dager)
3: kjøpt BTC med norske kroner
4: kjøp LTC med BTC
5: gå å fapp
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av heihallohade Vis innlegg
Kan noen fortelle meg fra punkt til prikke hvordan man kjøpet LiteCoins? Skjønner ikke helt av det jeg googler...
Vis hele sitatet...
Kjøp Bitcoins fra Justcoin.com eller bitmynt.no gjennom Sturle, så går du gjennom BTC-e.com og kjøper LTC for BTC, dette vil være den letteste måten for deg å kjøpe på, ifølge Warz som svarte dette når jeg spurte han.

Er ikke sikker på om det er verdt å investere i LTC nå, hadde tenkt å bruke rundt 50 000 nok på det når det lå på rundt 2 Euro for en, men moren min ga meg ikke pengene mine siden det er tull å investere, så litt over en million "tapt" på to uker.
Sist endret av ArtOfHacking; 27. november 2013 kl. 22:09.
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Kjøp Bitcoins fra Justcoin.com eller bitmynt.no gjennom Sturle, så går du gjennom BTC-e.com og kjøper LTC for BTC, dette vil være den letteste måten for deg å kjøpe på, ifølge Warz som svarte dette når jeg spurte han.

Er ikke sikker på om det er verdt å investere i LTC nå, hadde tenkt å bruke rundt 50 000 nok på det når det lå på rundt 2 Euro for en, men moren min ga meg ikke pengene mine siden det er tull å investere, så litt over en million "tapt" på to uker.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde gått å hengt meg om jeg var deg
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av pbc Vis innlegg
Jeg hadde gått å hengt meg om jeg var deg
Vis hele sitatet...
Haha, det er ikke vansklig å tjene penger, har som regel rett når det kommer til aksjer o.l. men jeg har ikke hatt en grei startkapittal til å starte med enda.

Håper jeg får pengene mine nå siden jeg har vist henne hvor mye jeg faktisk kunne tjent, så får jeg se om det er en ny coin som ser ut til å fungere og heller satse på å tjene litt.

Og nei til dere som tror det er bullshit, jeg skrev for rundt 6 måneder siden ells at hvis du investerte da at du kom til å tjene penger i denne tråden.
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Haha, det er ikke vansklig å tjene penger, har som regel rett når det kommer til aksjer o.l. men jeg har ikke hatt en grei startkapittal til å starte med enda.

Håper jeg får pengene mine nå siden jeg har vist henne hvor mye jeg faktisk kunne tjent, så får jeg se om det er en ny coin som ser ut til å fungere og heller satse på å tjene litt.

Og nei til dere som tror det er bullshit, jeg skrev for rundt 6 måneder siden ells at hvis du investerte da at du kom til å tjene penger i denne tråden.
Vis hele sitatet...
1 LTC er jo ikke veldig dyrt pr dags dato, så det er jo fortsatt håp.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av pbc Vis innlegg
1 LTC er jo ikke veldig dyrt pr dags dato, så det er jo fortsatt håp.
Vis hele sitatet...
Uansett, jeg viste at det kom til å gå opp når det lå på rundt 1-4, nå er jeg ikke sikker og velger derfor og ikke investere, selv om jeg ikke får pengene.

Har heller lyst å satse på noen coins som ligger i liten verdi. Du må jo tenka at en som er verdt 1 som stiger til 2 er like mye å tjene på som fra 500 til 1000.
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Uansett, jeg viste at det kom til å gå opp når det lå på rundt 1-4, nå er jeg ikke sikker og velger derfor og ikke investere, selv om jeg ikke får pengene.

Har heller lyst å satse på noen coins som ligger i liten verdi. Du må jo tenka at en som er verdt 1 som stiger til 2 er like mye å tjene på som fra 500 til 1000.
Vis hele sitatet...
Du får prøve å hacke noen da
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Du må jo tenka at en som er verdt 1 som stiger til 2 er like mye å tjene på som fra 500 til 1000.
Vis hele sitatet...
Åjaa faen!

Det er så morsomt å høre de som skulle investere og viste ditten og har ofte rett i spekulasjoner, men møter alltid hindringer i siste liten..... føler du deg ikke dum når skriver slikt?


Store spørsmålet for spekulanter: Hva skal kina med all BTC? Bruk eller dump?

Om det er BRUK da kan de fleste som har rundt 20-50 btc bli søkkrike!
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Er ikke sikker på om det er verdt å investere i LTC nå, hadde tenkt å bruke rundt 50 000 nok på det når det lå på rundt 2 Euro for en, men moren min ga meg ikke pengene mine siden det er tull å investere, så litt over en million "tapt" på to uker.
Vis hele sitatet...
Går du å griner over ting du burde investert i eller ser på det der som tapte penger ville jeg holdt meg unna spekulering.
Sist endret av henrikxt; 27. november 2013 kl. 23:27.
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Kjøp Bitcoins fra Justcoin.com eller bitmynt.no gjennom Sturle, så går du gjennom BTC-e.com og kjøper LTC for BTC, dette vil være den letteste måten for deg å kjøpe på, ifølge Warz som svarte dette når jeg spurte han.

Er ikke sikker på om det er verdt å investere i LTC nå, hadde tenkt å bruke rundt 50 000 nok på det når det lå på rundt 2 Euro for en, men moren min ga meg ikke pengene mine siden det er tull å investere, så litt over en million "tapt" på to uker.
Vis hele sitatet...
Mora di? 50 000? konfirmasjon eller noe lignende?
Sitat av pbc Vis innlegg
1 LTC er jo ikke veldig dyrt pr dags dato, så det er jo fortsatt håp.
Vis hele sitatet...
Jo, LTC er ekstremt overpriset akkurat nå, synes jeg. I motsetning til bitcoin er det så godt som INGEN, ikke engang ulovlige, bedrifter eller butikker som godtar betaling i litecoin eller andre altcoins. Rallyet er 100% drevet av spekulasjon. Det kan ikke vare. Jeg er klar over at mange sa det samme om bitcoin for noen år siden, men forskjellen er at bitcoin hadde ingen sammenlignbare konkurrenter, mens litecoin har det: nemlig bitcoin. På dette tidspunkt er litecoin overflødig.
Sist endret av Grix; 27. november 2013 kl. 23:28.
Sitat av henrikxt Vis innlegg
Går du å griner over ting du burde investert i eller ser på det der som tapte penger ville jeg holdt meg unna spekulering.
Vis hele sitatet...
Det hadde sikkert du gjort også, når du var bare ett lite hinder unna fra å bli millionær.

Men om jeg tar ut 5 mill, hvordan er det med skatt osv da?
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av henrikxt Vis innlegg
Går du å griner over ting du burde investert i eller ser på det der som tapte penger ville jeg holdt meg unna spekulering.
Vis hele sitatet...
Som sagt så er det faktisk sant at jeg skulle investere i det, skrev følgende melding til Warz :

"Er en gutt på 18 år som vil få rundt 50 000 nok innen tre uker som jeg "kan" tape. Jeg tenker da å prøve meg med å investere i LTC.
....
Håper du svarer, og ikke tenk på at dine tips er dårlig tips til meg, jeg har tenkt å investere uansett siden som sagt så er det penger jeg kan tape. "
Dette var 31 okt.

Grunnen til at jeg er sur er fordi det bare er moren min sin feil, det var pengene som jeg tjente opp gjennom jobb o.l før jeg ble 18, etter jeg ble 18 som var i September har jeg fått egen konto som jeg kan ha pengene på men jeg får dem ikke selv om jeg truer med anmeldelse o.l.
Sitat av Betapirate Vis innlegg
Åjaa faen!

Det er så morsomt å høre de som skulle investere og viste ditten og har ofte rett i spekulasjoner, men møter alltid hindringer i siste liten..... føler du deg ikke dum når skriver slikt?


Store spørsmålet for spekulanter: Hva skal kina med all BTC? Bruk eller dump?

Om det er BRUK da kan de fleste som har rundt 20-50 btc bli søkkrike!
Vis hele sitatet...
http://youtu.be/zz_yfB72S9c?t=2m49s

CEO'en til BTC China svarer på hvorfor han tror kinesere invisterer i bitcoin
Sitat av pbc Vis innlegg
Det hadde sikkert du gjort også, når du var bare ett lite hinder unna fra å bli millionær.

Men om jeg tar ut 5 mill, hvordan er det med skatt osv da?
Vis hele sitatet...
Vi kan desverre ikke gjøre noe med at din mor ikke vil gi deg pengene dine.
Hvordan det er med skatting av bitcoins kan du lett finne ut med et google søk.
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Som sagt så er det faktisk sant at jeg skulle investere i det, skrev følgende melding til Warz :

"Er en gutt på 18 år som vil få rundt 50 000 nok innen tre uker som jeg "kan" tape. Jeg tenker da å prøve meg med å investere i LTC.
....
Håper du svarer, og ikke tenk på at dine tips er dårlig tips til meg, jeg har tenkt å investere uansett siden som sagt så er det penger jeg kan tape. "
Dette var 31 okt.

Grunnen til at jeg er sur er fordi det bare er moren min sin feil, det var pengene som jeg tjente opp gjennom jobb o.l før jeg ble 18, etter jeg ble 18 som var i September har jeg fått egen konto som jeg kan ha pengene på men jeg får dem ikke selv om jeg truer med anmeldelse o.l.
Vis hele sitatet...

Har mora di kontroll på kontoen din? Hvis ikke, skal du bare vise henne fingeren og bruke akkurat så mye penger du vil. Det er dine opptjente penger og du er en myndig person.
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Som sagt så er det faktisk sant at jeg skulle investere i det, skrev følgende melding til Warz :

"Er en gutt på 18 år som vil få rundt 50 000 nok innen tre uker som jeg "kan" tape. Jeg tenker da å prøve meg med å investere i LTC.
....
Håper du svarer, og ikke tenk på at dine tips er dårlig tips til meg, jeg har tenkt å investere uansett siden som sagt så er det penger jeg kan tape. "
Dette var 31 okt.

Grunnen til at jeg er sur er fordi det bare er moren min sin feil, det var pengene som jeg tjente opp gjennom jobb o.l før jeg ble 18, etter jeg ble 18 som var i September har jeg fått egen konto som jeg kan ha pengene på men jeg får dem ikke selv om jeg truer med anmeldelse o.l.
Vis hele sitatet...
Så i teorien så skylder mordi deg-de pengene du kunne ha tjent
Sist endret av pbc; 27. november 2013 kl. 23:40.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av t_ben Vis innlegg
Vi kan desverre ikke gjøre noe med at din mor ikke vil gi deg pengene dine.
Hvordan det er med skatting av bitcoins kan du lett finne ut med et google søk.
Vis hele sitatet...
Lett og lett. Det var nå kryptisk sagt.

Til nå er det bare BTC som er nevnt av skattefuten. De har dessverre ikke hjemmel i loven for det de sier. Per nå vil de at du skal skatte 25% mva og 28% inntjeningsskatt. Det har derimot ikke vært en rettsak/dom som har konkludert med at bitcoin er valuta eller finansmiddel etc. så per nå har man ingen regler mht. Norges Lover. Den røde boka.

Dette gjør det om til en gråsone, men jeg har ikke lyst å ende opp med å betale 25+28 prosent i skatt uten at det er noe i lovverket om dette.

Så da kan man trøste seg meg at hvis man handler med LTC, WDC, FTC, XPM, osv. så har de ingenting på dette. Ikke et ord.
Sist endret av uaexed; 27. november 2013 kl. 23:42.
Gjelder samme regler på bitcoins som litecoins?
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Darko Vis innlegg
Har mora di kontroll på kontoen din? Hvis ikke, skal du bare vise henne fingeren og bruke akkurat så mye penger du vil. Det er dine opptjente penger og du er en myndig person.
Vis hele sitatet...
Ja, hun har satt dem inn på en konto som jeg ikke har noe kontroll på som hun er disponent på.

Jeg har lagd en ny konto i en annen bank der jeg har full kontroll, men ingen penger siden alle pengene forsatt er på sparekontoen som hun nekter å overføre fra.

Det er ganske så surt når du kunne vært millioner, men siden moren din ikke hadde troen på deg og lot deg bruke dine egne opptjente penger så tjente du ingenting.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av pbc Vis innlegg
Gjelder samme regler på bitcoins som litecoins?
Vis hele sitatet...
Det er ikke regler på bitcoins så det er litt vanskelig at 0=1.
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Ja, hun har satt dem inn på en konto som jeg ikke har noe kontroll på som hun er disponent på.

Jeg har lagd en ny konto i en annen bank der jeg har full kontroll, men ingen penger siden alle pengene forsatt er på sparekontoen som hun nekter å overføre fra.

Det er ganske så surt når du kunne vært millioner, men siden moren din ikke hadde troen på deg og lot deg bruke dine egne opptjente penger så tjente du ingenting.
Vis hele sitatet...
http://www.gratisadvokat.no

Hvem sier at du blir millionær? Det er jo bare spekulering :P
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Darko Vis innlegg
http://www.gratisadvokat.no

Hvem sier at du blir millionær? Det er jo bare spekulering :P
Vis hele sitatet...
Jeg hadde jo vært millioner om jeg kjøpte når det lå på rundt 2-4 euro når det nå ligger på 23.4 Euro på BTC-e.com.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Ja, hun har satt dem inn på en konto som jeg ikke har noe kontroll på som hun er disponent på.

Jeg har lagd en ny konto i en annen bank der jeg har full kontroll, men ingen penger siden alle pengene forsatt er på sparekontoen som hun nekter å overføre fra.

Det er ganske så surt når du kunne vært millioner, men siden moren din ikke hadde troen på deg og lot deg bruke dine egne opptjente penger så tjente du ingenting.
Vis hele sitatet...
Hvis kontoen står i ditt navn kan man så vidt jeg vet gå i banken og få henne fjernet som disponent såfremt du er over 18.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Apraksin Vis innlegg
Hvis kontoen står i ditt navn kan man så vidt jeg vet gå i banken og få henne fjernet som disponent såfremt du er over 18.
Vis hele sitatet...
Pengene er på en konto som bare hun er disponent på, en konto der hun og jeg har satt inn penger som skal bli spart til jeg flyttet ut, men jeg ville/vil ha ut pengene som jeg tjent selv og konfirmasjonspengene.
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Pengene er på en konto som bare hun er disponent på, en konto der hun og jeg har satt inn penger som skal bli spart til jeg flyttet ut, men jeg ville/vil ha ut pengene som jeg tjent selv og konfirmasjonspengene.
Vis hele sitatet...
Men den ordninga der kjenner du ikke en eneste mamma som ville gitt den økonomiske tryggheten til en 16-17 år gammel gutt for å investere i et så risikofullt prosjekt. Du kan trøste deg med at mora di har brukt millioner av kroner i omsorg og arbeidstimer på deg.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av strikkball Vis innlegg
Men den ordninga der kjenner du ikke en eneste mamma som ville gitt den økonomiske tryggheten til en 16-17 år gammel gutt for å investere i et så risikofullt prosjekt. Du kan trøste deg med at mora di har brukt millioner av kroner i omsorg og arbeidstimer på deg.
Vis hele sitatet...
Jeg var jo 18 år når jeg spørte om pengene sist gang, og det er mine penger som jeg har tjent selv jeg ville ta ut ikke de andre som hun har spart opp for meg.

Men nok om dette, blir jo helt off-topic.

Får satse på at en av de nye coinsa som er verdt lite har potensiale etter at jeg har fått pengene.
Sitat av SJefen Vis innlegg
http://youtu.be/zz_yfB72S9c?t=2m49s

CEO'en til BTC China svarer på hvorfor han tror kinesere invisterer i bitcoin
Vis hele sitatet...
Interesant!!Han sa jo det ganske direkte, at kinesere spekulerer med btc og bruker det som aksjer, men han er jo CEO for btc kina så jeg tar ikke hans ord for noe som helst.

2k usd innen jul? 3k usd til nyttår?

Vedder 0.09btc noen tar imot?

Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg

Det var et surt tap, men ikke så mye jeg kan gjøre rundt dette nå i ettertid, men jeg har troen på at det vil komme nye muligheter snart når det generelle samfunnet får med seg nyheter rundt Bitcoins/Litecoins og det kommer mer i media. Dette vil føre til en økning av andre typer coins fordi folk vil lette etter den nye Bitcoin, noe som jeg også kommer til å gjøre.
Bare spekulasjon selvfølglig, men jeg synes det gir mening.
Vis hele sitatet...

Btc blir benyttet til noe og har blitt pushet siden dag en. De fleste som har hatt btc før 2013 har brukt det som en valuta, bare dette alene var med å pushe btc der den er idag. Poenget er at veldig få spekulerte i starten og folk brukte det som det var designet å bli brukt. Ikke glem mining også

Det største probleme med de nye cryptovalutaene er at folk kommer til å kjøpe og dumpe. Btc har vært brukt som betalings middel helt siden fødsel, av diverse undergrunns markeder. LTC for eksempel(som er den nest største cryptoV.) Er enda ikke godtatt som betalings middel noen steder!


Det er uten tvil at vi trenger flere cryptovalutaer, men først må de ha en genuin hensikt. Og husk bankene jobber på spreng for å enten hoppe på skuta eller jobbe kraftig mot dette. Mest motstand ser du nok i U.S. Tenk på alle valuta veksling avgifter bankene har spydd på oss i alle år.....TULL!!!

Det er mer enn nok plass til 10-30 crypto valutaer til, men først må store aktører å introdusere de, godta de som betalings middel!

Alle som har eid/eier en BTC har vært med på å skrive historie!!!

Tullete av forumet å ikke la med redigere innlegget mitt for skrive feil!! Hva faen? HELT IDIOTISK!!! Jeg ser at dette er brukt på de mest bedritne forumer, hvorfor tar dere fra de? LA MEG ENDRE/SLETTE DET JEG SKRIVER