Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 3878
Jeg har en Lenovo G510 PC sånn ca 5 år gammel. Den var med Windows 8.1, men har oppgradert til Windows !0, samt at jeg lastet ned Lenovos driver for Windows 10. Men når maskina foretar Windows oppdatering kommer det alltid opp : Definisjonsoppdatering for Windows Defender - KB2267602 (Definisjon 1.241.972.0). Denne låser seg, og det foretas ingen oppdateringer. Hvorfor denne feilen, har jeg diskutert på mange forum før, med mange svar tilbake, men uten at det har løst saken. En annen sak er vel at det hindrer andre oppdateringer ? Siste jeg leste at W. 10 ikke skal la Windows Update automatisk foreta oppdateringer uten godkjenning. Men vet ikke hva jeg skal unngå det ? Dette kanskje for at oppdateringer som KB2267602 kan unngåes ? Har også sett på Windows 10 Creators Update, men da jeg skulle foreta meg noe der, kom det opp at applikasjoner gjorde en stopper for det, tror det stod at det var i Opera ? Leste også en plass at dette problemet er på W. 10, vet ikke om det er p.g.a. oppgradering til W. 10 ? Mye annet også er gjort uten at det har løst problemet.