Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 593
God aften. Jeg har ett litt rart problem med min compaq presario cq50. Skjermen er knust, har brukt tv som skjerm, via hdmi. Nå er hdmien ødelagt på tven, og jeg må få fart i den gammeldagse utgangen på laptopen. Problemet er at innstillingene står på hdmi, og kun det. Får ikke tastet passordet, noe jeg regner med hadde resultert i en slags autofiks, å komme inn på selve windowsen. Er det noen måte å løse dette på, eller eventuellt noen som hadde giddi å tatt seg bryet med å lose meg imellom en destructive recovery, steg for steg? Håper på svar, løsning belønnes med en beisprøve i posten.

Torgeir

Rørende oppslutning..
Hvis du ser noe på skjermen i det hele tatt kan du jo Trykk på Windows-knapper og noen ganger på "P". Da bytter du mellom om du vil vise bildet på skjermen eller via HDMI, ol. Ellers så kan du jo bare ta med PCen til noen som har en TVskjerm eller generelt en skjerm som støtter HDMI og endre instillingene. MEn det burde være nok å leke litt med "windows + P".
fn+f5 på tastaturet skal bytte mellom utganger som hdmi, dvi og vga