Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 643
Hei. Jeg har en Cat B15 mobiltelefon:

http://catphones.com/b15-smartphone#.Ubh-dMowCQ0

Har noen spørsmål ang. denne siden jeg ikke finner informasjonen jeg er ute etter.

1. Jeg lastet nettopp ned ny firmware men vil gjerne finne ut hva som er nytt, dette gjelder også framtidige oppdates jeg får. Dette finner jeg ikke noen vei.

2. Jeg er også på utkikk etter simple deler som bakdeksel, skjerm og knapper om dem skulle gå, noe jeg ikke finner.

Er ellers en veldig god mobil jeg anbefaler alle håndtverkere. Har mistet den utallige ganger i bakken fra godt over 1.5m i betongen, har så langt kun fått en minimal bulk i alu-rammen. Er dog som og ha en liten murstein i lomma.

Mitt store minus med mobilen er kameraet. Nytter ikke i mørke omgivelser og noen farger blir helt annerledes på bildet. Mulig det finnes en kamera app som fikser dette?

Jeg lurer også på hvordan jeg kan få synkronisert facebook kontaktene mine som har nummer. Ser ikke ut til og gå, prøvde og laste ned UberSync for Facebook, alle kontaktene kom inn men ingen nummer.