Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 769
Jeg har en gammel acer veriton s661, med følgende spesifikasjoner:

http://gyazo.com/3e0cfee52884bd2ab6c9f9e1078e14f8


Hva vil dere tro jeg kan få for denne/får jeg solgt denne i det hele tatt/
burde jeg selge delene til denne i stede?


Takker for svar
Du får vel kasnkje rundt 500kr for den. Tror ikke det er noe poeng i å selge deler
Sitat av iColdman Vis innlegg
Du får vel kasnkje rundt 500kr for den. Tror ikke det er noe poeng i å selge deler
Vis hele sitatet...
Med 8 GB RAM og 1 GB Radeon skjermkort skulle jeg glatt fått 1500,- for den på Finn, så sant den er strøken i utseende og ikke full av støv.

Hvor stor disk forresten?

Er det skjerm og OS-cd med og?
Sitat av Mechie Vis innlegg
Med 8 GB RAM og 1 GB Radeon skjermkort skulle jeg glatt fått 1500,- for den på Finn, så sant den er strøken i utseende og ikke full av støv.

Hvor stor disk forresten?

Er det skjerm og OS-cd med og?
Vis hele sitatet...
Skjerm og OS er det ikke nei, disken er på 500gb.
Hvor blir det av standard idiotsvaret "Sett i noe neonlys og legg den ut på finn med tekst om at den kjører alt på høyest oppløsning så kan du få 10000 for den fra en konfirmant"?


Tror nok du ikke vil få noe mer enn 500-1000 kr hvis du i det hele tatt får solgt den.
ville heller ha brukt den til noe, da jeg vil tro bruksverdien er høyere enn salgsverdien.