Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 984
Hei! Jeg har lastet en en zip fil med Darkcomet, fra den offisielle siden dems, men når jeg går inn på filen, og dobbeltklikker på Darcomet Porgrammet, får jeg opp en error, og uansett hva jeg gjør så vil det ikke gå. Jeg har også prøvd og laste ned fra andre sider, men skjer bare det samme da også. Setter virkelig pris på hjelp.

Takker på forhånd
Nr1 ta av Antivirus.
Nr2 un-zip mappen til skrivebordert ikke bare exe'en.
Og last ned på nytt Darkcomet.
Antiviruset ditt hindrer deg fra å gjøre dumme ting.
Hva slags error melding får du? Missing dll kanskje? Isåfall prøv og søk etter den filen på google og installer denne, deretter kan du prøve åpne Darkcomet Igjen.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Nr1 ta av Antivirus.
Nr2 un-zip mappen til skrivebordert ikke bare exe'en.
Og last ned på nytt Darkcomet.
Vis hele sitatet...
Kan prøve, men har gjort det før

Sitat av Saint123 Vis innlegg
Hva slags error melding får du? Missing dll kanskje? Isåfall prøv og søk etter den filen på google og installer denne, deretter kan du prøve åpne Darkcomet Igjen.
Vis hele sitatet...
Jeg får ikke opp en sånn error, jeg får opp en error fra WinZip, og det står ikke noe om manglende filer
Ja du må laste hele ned på nytt og unzippe den.

Link til dl http://unremote.ru/processdl.php?id=25
Ah, fikk det til nå :P var et antivirus som jeg "Trodde" jeg hadde slettet, men som lå skjult.

Er man lat og ikke gidder sjekke, får man svi for det