Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1781
hei, sitter her med en asus minipc som jeg ar glemt passord til, den har ikke cdrom, noen gode forslag til hvordan jeg skal løse det ?

takker for svar
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Trykk Ctrl+Alt+Del 2 ganger i innloggingsskjermen. Se om du er så heldig at den endrer seg slik at du kan skrive administrator som bruker med blankt passord. Er utrolig hvor mange ganger dette fungerer.
Eller så kan du søke på windows password reset USB.
nå har jeg kommet i cmd, der står det aplying progress. men det går ikke skrive noe....;(
Sitat av skukketrure Vis innlegg
hei, sitter her med en asus minipc som jeg ar glemt passord til, den har ikke cdrom, noen gode forslag til hvordan jeg skal løse det ?

takker for svar
Vis hele sitatet...
1. Ophcrack

2. UNetbootin

Deretter booter du fra USB.

Problem solved.
Dere har ikke tenkt på at han kansje har stjålet pcen? haha
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av kongs1 Vis innlegg
Dere har ikke tenkt på at han kansje har stjålet pcen? haha
Vis hele sitatet...
det er ikke dems problem?
Sitat av kongs1 Vis innlegg
Dere har ikke tenkt på at han kansje har stjålet pcen? haha
Vis hele sitatet...
så hvis du spør om piggdekk er bra på is s¨har du stjålet vintersesongen ?. grunnen til at jeg spør er på vegne av en veninne å hun er ikke akkurat tåska typen

Sitat av Zirto Vis innlegg
1. Ophcrack

2. UNetbootin

Deretter booter du fra USB.

Problem solved.
Vis hele sitatet...
denne er en sig nøtt slaø jeg si deg, ikke fått det til ennå, hvis noen har msn å har lyst til å geleide meg via cam så skrik ut
Sitat av skukketrure Vis innlegg
så hvis du spør om piggdekk er bra på is s¨har du stjålet vintersesongen ?. grunnen til at jeg spør er på vegne av en veninne å hun er ikke akkurat tåska typen



denne er en sig nøtt slaø jeg si deg, ikke fått det til ennå, hvis noen har msn å har lyst til å geleide meg via cam så skrik ut
Vis hele sitatet...
Hva er det du ikke får til da?
MrAnderson har laget en veldig bra guide på dette :Guide: tilbakestille windowspassord fra boot

Ikke takk meg, takk MrAnderson!