Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1101
Hei

Meg og en kompis har lyst til å ta fly til London om et par måender for å dra på en konsert. Er det mulig for oss å gjøre det, eller må man være 18?

På forhånd takk
Jeg mener at man kan fly utenlands når man er under 18, men det kan jo hende at flyselskapet vil ha en eller annen "godkjennelse" fra foreldrene dine, som bevis på at du får lov.
Sist endret av mrs.hudson; 5. mars 2010 kl. 18:50.
å fly ditt som 17 åring er ingen problem, er det 18 på konserten? hotel vet jeg ikke noe om.
Angående godkjennelse tror jeg ikke det vil være noe problem.
Konserten har 16-års grense.

Takk for svar!
Hvorfor skulle du ikke få lov? Jeg har flydd utenlands aleine mange ganger da jeg var under 18, alt gikk da helt fint for meg. Jeg har aldri reist til England da.
Du må ta med passet ditt, du kan reise når du er 17, men for å booke hotell evt reise med forskjellige flyselskaper, må man være 18. Men med norwegian går det helt fin. Du må huske og sjekke om det er 18 år på konserten
Jeg har reist ut og inn av landet mange ganger før jeg ble myndig. Kan ikke se for meg at det skal være noe problem.