Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1523
Jeg er møkka lei av å kaste helt fine ørepropper fordi pluggen er gåen. Men jeg har ikke selv loddekompetanse til å ersatte pluggen, særlig når det er mikrofon på ledningen. Er det noen som vet om noen som utfører denslags små reparasjoner?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det er billigere å kjøpe nye om du ikkje kan gjere det sjølv. I tillegg vil stortsett ting som er laga for å loddast for hand ha større formfaktor enn maskinproduserte ting.
Er stor fan av ordtaket "ingenting er umulig!", men å lodde ørepropper er ganske nært umulig. Har fått det til når de bare skal ligge i ro, men skal du bevege deg med de så er det game over :/
Digital nomade
trippy's Avatar
Ikke noe problem å lodde ørepropper. Bruker selv en bindestikke til fluefiske for å holde de i ro. Har fiksa mine egne Nitro X, jaybirds og diverse and for kompiser. Ligger mange guider på nett hvordan man skal gjøre det
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er billigere å kjøpe nye om du ikkje kan gjere det sjølv. I tillegg vil stortsett ting som er laga for å loddast for hand ha større formfaktor enn maskinproduserte ting.
Vis hele sitatet...
Skal sies at 3,5mm jacks er ganske greie i størrelsen, selv de man lodder selv.