Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1259
Nå kommer enda en mix fra meg, men denne er gammel, full av klassikere

Denne ble spillt av i SAS Hotellets Garasje for ca et års tid siden, der opplegget var så enkelt at hver dj skulle presentere en av de største navnene innen electronica sjangeren, og jeg valgte da Tiësto som den jeg skulle "presentere", om jeg skal bruke det ordet. og vi var 4 DJ's tilsammen. partyet varte da til langt utpå natt ettersom vi fikk 2 timer spilletid hver.

egentlig litt tøfft konsept.

uansett, her er opptaket fra settet mitt, litt rar lyd ettersom micen stod fast på skrå bak hovedhøytallerne.

Last ned ozon @ tribute to tiësto

Her kommer tracklist;

01 York - Reachers of Civilization
02 Delerium - Silence (dj tiesto in search of sunrise remix)
03 Midway - Inca (original mix)
04 Gouryella - Walhalla
05 DJ Tiësto - In My Memory (gabriel & dresden remix)
06 Way Out West - Mindcircus (gabriel & dresden)
07 DJ Tiësto - Lethal Industry (original mix)
08 Kamaya Painters - Far From Over (original mix)
09 DJ Tiësto - Sparkles (magikal remix)
10 ozon - Sunstroke
11 Scott Bond VS Solar Stone - 3rd Earth
12 Gouryella - Tenshi (original mix)
13 Barraka - Song to the Siren (jeann philipes dirty south mix)
14 Motorcycle - As the Rush Comes (sweeping strings mix)
15 DJ Tiësto - Suburban Train
16 Jurgen Vries - The Theme (original mix)
17 Members of Mayday - 10 in 1 (paul van dyk remix)
18 Conjure One - Tears From the Moon (dj tiesto remix)
19 Solid Globe - North Pole (original mix)
20 Subtle by Design - Sirius (dj tiesto remix)
21 DJ Tiësto - Flight 643 (original mix)
22 The Thrillseekers - Synaesthesia (original mix)

enjoy
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Aww..

[COLOR=purple]** Magisk liker [/COLOR]
Ahh, flott!

Håper den er like bra som de andre<3
Den var bra, har dog ikke hørt hele, men foreløpig digg.

Bra at du hadde med 10 ozon - Sunstroke. Den er grisefeit.
Du vet jeg elsker deg og ditt <3
Vel, jeg har kun en låt på mp3spilleren min, dette _kan_ bli nummer 2.

(for ordens skyld, den andre er også ozon)
hehe, laber tilbakemelding på denne tråden, begynner folk å bli lei av mixene snart eller? har blitt mange i det siste

uansett, takk for deres varme ord, setter jeg veldig pris på
kunne du ikke ha mixa noe med masse liv i hele tiden da? Noe man liksom ikke blir lei, jeg blir lei disse rolige pausene liksom. Noe som man får hele tiden noe nytt liksom, det hadde vært noe det!
heheh, jo er mer liv i nyere ting jeg mixer, er enig i at stille mellomparti på hver eneste låt blir slik berg og dalbane sett, slik er det med trance, men prøver å holde rolige "kjedelige" parti på et minimum nå for tiden. funker ikke å danse etter
Jeg hører på ozon - essential radio set @ virage dj broadcast 2004.mp3 hver eneste dag, og jeg digger alt. Du har skillz2k4!!!11111oneoneone
Mixen var sweet! La det komme fler
omgomgomg!! trance-techno!

men det var bra!

/me liker
/me skal høre på denne :P

edit:

/me likes a LOT !

edit2:

meeget bra !
*anbefale til venner*
Sist endret av Croyfer; 20. november 2004 kl. 19:13.
Nydelig tracklist, men jeg er uenig i din hyllest til alle Gouryella prosjektene, jeg misliker alt annet enn den orginale Gouryella låta. Mye pent, liker konseptet med et tribute sett til kongen av trance. Drar ned settet ditt.
gouryella låtene er legendariske, den originale er selvfølgelig den beste, men alle er gode, ligaya er litt mer sånn hallveis, ettersom den bare er mekka av Ferry.

jeg er uenig i at tiesto er kongen av trance, han var det før. nå spiller han mye forskjellig. er det en konge av trance er det enten PvD eller Armin.
Sist endret av Tierra; 20. november 2004 kl. 19:16.
må bare si at denne mixen var evig fett, ozon for sure is the nff dj

Tiesto har muligens ikke de feteste albumene lengre, men for faen det er ingen og da mener jeg ingen som er bedre enn han live, måten han leser publikum på er bare helt sykt. Han spiller type 10min og vet akkuratt hva publikum vil ha, for å gjøre kvelden til det HELT store.
Mannen blir jo sammnelignet med verdens største komponister, og det er nok ikke helt uten grunn.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Har virkelig duret og gått på winampen min i et par dager nå, lenge leve deg!

16 Jurgen Vries - The Theme (original mix) <-- setter virkelig glede i sjela.
Sist endret av 2rs1; 21. november 2004 kl. 20:45.
Ozon: Tiesto er og blir kongen av trance i mine ører. Hans nyeste album, Just be, og Parade of the athletes, rocker hemningsløst!

Armin eller PvD kunne aldri gjort jobben i Athen så godt!
vel, ikke i mine ører. tiesto spiller så mye forskjellig, techno, trance, og tilogmed house. PvD og Armin kunne virkelig gjort det like bra som tiësto, og etter mine ører mixer de mye bedre enn tiësto. mer leking med effektfiltre, mer utflipping og mindre stillepartier og mer trøkk og dansbare partier. tiësto spiller enda mye berg og dalbane stil, og det glinser enda igjen etter tiësto in concert 2, og på TIC 1 var det ofte at de stillepartiene måtte tales igjennom av MC for at folk ikke skulle kjede seg ihel. mye folk stod og drakk øl og prata. og det er ikke slik det skal være på tranceparty. der skal det TA av, pluss skape en herlig atmosfære og lage et fellesskap på samme måte der alle deler samme form for musikk.

tiësto lager bra låter, men ikke noe geni innen mixing.

PvD er enorm. jeg syns faktisk at Energy 2003 settet til pvd er diggere enn TIC 2 settene til tiësto. få pauser, og flere takeoffer. ubeskrivelig bra.

veldig offtopic nå