Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1280
Hva heter det man blir anmeldt for dersom man slår en person med veldig lite kraft og dvs personen blir ikke fysisk skadet på noen måte? Hva er straffelovens navn på dette?

Og hva tror dere straffen blir for 2 tilfeller av veldig løs og tullete slåing på 2 forskjellige personer på 2 forskjellige tilfeller?
+
1 Generell drapsstrussel mot folk
?
2 tilfeller av leglemsfornærmelse om ikke leglemsbeskadigelse og drapstrusler. Det er ikke så vanskelig å tenke seg til hva straffen kan være for sånt.

Når du blir anmeldt av 2 stykker likt må du nok gå i deg selv angående løs og tullete vold.
Det kan skilles blant annet mellom kroppskrenkelse og grov kroppskrenkelse som har ulik maks straffelengde (1 år vs 6 år).

Du kan lese mer her: https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2...2-10#%C2%A7283
Hva heter det når man slår en person veldig løst?
Vis hele sitatet...
Gla' vold? /joke

Kanskje på tide å revurdere din omgang med andre mennesker nå vel? 2 anmeldelser fra 2 forskjellige? Da er det neppe slik at du du "tulleslår" oppfatter situasjon som tull og tøys.
Sist endret av _abc_; 1 uke siden kl. 19:13.
Jeg tenker rivotril.. I kombinasjon med alko. Kanskje litt coke?
Om det var slik ville jeg først prøvd en unnskyldning til personene det gjelder.
Sist endret av SkammeligNykter; 1 uke siden kl. 20:12.
Kan du fortelle din versjon av hva som skjedde TS?
Trådstarter
13 0
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Jeg tenker rivotril.. I kombinasjon med alko. Kanskje litt coke?
Om det var slik ville jeg først prøvd en unnskyldning til personene det gjelder.
Vis hele sitatet...
Blir man aggressiv av rivotril? Jeg trodde man bare ble veldig sløv av sånt? Aldri brukt det før da
Hah, Jeg hadde rett? Ja, gjerne også kleptoman, selv om ikke jeg har den bivirkningen

Alle 80% mest idiotiske historiene du leser om i avisene er det nok rivotril involvert.

Jada, skrive bra norge. natta snart
Sist endret av SkammeligNykter; 1 uke siden kl. 21:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Sistegang Vis innlegg
Blir man aggressiv av rivotril? Jeg trodde man bare ble veldig sløv av sånt? Aldri brukt det før da
Vis hele sitatet...
Typisk at folk blir veldig ufyselig og stygg i kjeften slik at de fremprovoser situasjoner som kan bli voldelig.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Typisk at folk blir veldig ufyselig og stygg i kjeften slik at de fremprovoser situasjoner som kan bli voldelig.
Vis hele sitatet...
Sant. Kan bli så irriterende at det ikke er dem som slår først
Lett Kroppskrenkelse tror jeg. Jeg fikk betinget bot for kroppskrenkelse pga et fylleslagsmål men da ble folk faktisk skadet så om du bare har gitt noen et slap tror jeg ikke du får noe straff
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Lett Kroppskrenkelse tror jeg. Jeg fikk betinget bot for kroppskrenkelse pga et fylleslagsmål men da ble folk faktisk skadet så om du bare har gitt noen et slap tror jeg ikke du får noe straff
Vis hele sitatet...
Det spørs hvem du slapper.
Trådstarter
13 0
Sitat av Candiru Vis innlegg
Kan du fortelle din versjon av hva som skjedde TS?
Vis hele sitatet...
Sint på byen og var veldig full. Så full at jeg ikke hadde muskelstyrke
Sist endret av Sistegang; 1 uke siden kl. 01:58.
Så sint og full at du tulla og blei anmeldt to ganger for vold og en for trusler. Det blei ikke tilfeldigvis blåmerker og en haug med løgnaktige vitner av alt tullet ditt?