Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1440
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar










Artig sak, beskrevet av spiser som "5x cubensis" fra ett gram.


Samme generelle parametre som cubes, nær beslektet med psilocybe Hogshagenii og Hogshagenii var convexa.

Ankepunktet er langsomhet, denne arten bruker lett 4 mnd på å frukte, mye tregere enn cubes, og er sårbar for alle vanlige trusler mot sopp, til tross for dens rykte som resistent mot kontams og kallenavn "Semperviva"; "evig grønn".

Bruker lang tid på å modne fruktene også, så mye som to uker fra pin til starten på å råtne. Blir gradvis mørkere i farger.
Flere variasjoner her, enkelte "ufo" hatter vs de vrengte.

Kult, grattis med vellykket prosjekt!

Lurte nesten på om du hadde tatt kvelden, men nå skjønner jeg hvorfor du ikke har vært å se på en stund 😎
Gratulerer på bilde to syns jeg soppen likna veldig mye på flekkskive sopp ellerno. En type sopp som vokser vilt her til lands som newbs ofte plukker istedenfor flein. Som jeg ofte har sett på forumets identifiseringstråder