Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 6491
LSD er ikke et leketøy.

Jeg har tidligere bittelitt erfaring med psykedelika, men husker for lite av de opplevelsene. Denne gangen tok jeg 5 lapper LSD på 250 hver. Ca. 1250 ug til sammen. Min bror røyker hasj, han har prøvd LSD en gang før.

...

Dette er ikke noe leketøy. Jeg feilet totalt. Jeg fikk mye mer enn jeg forventet, og i et helt annet perspektiv.

Min bror fikk vite på forhånd at jeg skulle ta så mye, men sa ikke noe spesielt til det. Dette skulle gå bra.
Jeg har jo en sterk psyke....
... tenkte jeg helt til jeg våknet på sofaen kl 19:20 og håpet på at alt bare var en drøm....

Inntak var 13:30, dette skriver jeg 19:20, ca. 5 timer etter at dette marerittet startet.

Fy faen, det er jo kult med disse visualsene! De former seg ut i fra lyden... Dette er så kult! Det var smart å ta en så høy dose, dette er jo behagelig! Jeg har kontroll! Jeg klarer dette!!!!
Skal jeg røyke.. Ja, det går bra. Bare pass på så naboene ikke ser at jeg er rusa. Det er vel ikke noe problem det, bare sitt der og røyk, trenger ikke gjøre noe ut i fra det.

Fy faen, kult! Synet endrer seg med røyken jeg puster ut... Fy faen, fy faen! Fy faen!!! Roar!! Dette er så sykt!!! Fyyyyy faen!!! Dette var mye sterkere enn forventet! Du skulle sett det jeg ser nå.. Fy faen, alt smelter jo sammen, og alt er behagelig!!! Fy faen!!!! Jeg kløner meg inn på rommet hans, får beskjed om at jeg ikke får røyke inne, så jeg kaster sigaretten og legger meg ned i senga...

Jeg faller ned fra senga og på gulvet mens jeg har dyna oppå meg.. Fy faen, så kult! Jeg "smeltet" ned på gulvet. Fy faen Roar. Fy faen!!! ROAR!!!! FY FAEN!!!!!! SÅ STERKT DET ER!!!! fy faen, så mye sterkere enn jeg forventet! og enda sterkere enn det! Det blir bare sterkere og sterkere, dette er perfekt!!!

...

Jeg ender opp med å være et slags ukontrollerbart dyr som gikk gjennom huset for å finne hodetelefonene mine, men ta en sigarett på vei dit, og etter sigaretten starte på nytt. Jeg kom aldri i mål. Jeg sjanglet rundt og smeltet inn i alt. Jeg ble sint og frustert, jeg mistet kontroll over hva det var jeg ville. Jeg glemte telefonen når jeg fant hodetelefonene mine igjen, og letet etter telefonen, men så fant jeg ikke hodetelefonene etterpå... Jeg tok meg selvfølgelig en sigarett på hver letetur....

Jeg ble svett og trengte nedkjøling, så jeg gikk inn på badet. På badet skjønte jeg ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg følte for å spy, så jeg spydde. Men først skulle ROAR VITE OM AT JEG SPYR! "FY FAEN FY FAEN DET ER SÅ STERKT!!!!!!! FY FAEN, DU SKULLE BARE SETT DE VISUALSENE JEG HAR!!!!......"

Men så måtte jeg drite også.. "ROAR!!! JEG SKAL DRITE BARE SÅ DU VET DET!! FY FAEN FY FAEN DETTE ER SÅ STERKT!!! HERREGUD!!!! BARE DU OG JEG HER IKKE SANT?"... Og der sitter jeg og driter, tørker meg, kaster papiret nedi søpla istedenfor oppi doen. Da innså jeg at jeg gjorde noe feil, så jeg måtte prøve på nytt. Tørka meg igjen. Denne gangen fikk jeg kastet papiret nedi do.. Alt dette gjør jeg mens døra er helt åpen, det var bare å gå en tur uti korridoren, så kunne Roar se meg være helt sprø og ute av stand til å ta vare på meg selv.......

Men hva faen er det neste jeg skal gjøre da??? Kanskje jeg må pisse... Jeg pressa og pressa, men fikk ikke til å pisse.. "FY FAEN ROAR!! DETTE ER SÅ STERKT!!!!!!... " Så måtte jeg spy igjen, og gikk derfor inn i dusjkabinettet, spydde på gulvet, og lurte på hva jeg nettopp gjorde feil... Spy på gulvet! Så da skylte jeg med varmt vann... Jeg skulle jo skylle meg med kaldt vann, men skjønte ikke hvordan jeg satte på kaldt vann.. Samtidig skulle jeg jo pisse, så jeg pressa og pressa på, men ingen dråper kom ut!!

Ingenting var logisk i det hele tatt. Jeg hadde rett og slett ingen kontroll over meg selv. Jeg nøt visualsene, men var rett og slett ikke tilstede, og følte meg ikke trygg i det hele tatt. Jeg ønsket bare at Roar skulle legge merke til at noe var galt, ringe 113, så skulle jeg presse ambulansepersonellet til å sette meg i narkose, fordi dette ville jeg rett og slett ut av!!!

Jeg begynner å bli redd for å be om at Roar skulle ringe 113, fordi tenk om hun venninna mi, som er ambulansearbeider, skulle rykke ut på dette oppdraget og se at jeg er høy? Jeg gikk og fant frem de restrende 5 lappene og gjemte dem utenfor døra, i tilfelle politiet skulle komme.. Jeg sa fra til Roar om at hvis jeg skulle dø, og de trenger å finne ut hvilket stoff jeg egentlig tok, ligger LSD-en utenfor døra...


Får etterhvert klønet meg nedi sofaen igjen. Da bestemte jeg meg for å bare lukke øynene og slappe av.

...............

I det neste øyeblikket er jeg normal. Jeg kunne tenke som normalt. Og ble flau over å rope "Roar, jeg må drite!!!", drite med døra åpen og hele pakka der, og håpet på at alt jeg nettopp opplevde bare var en drøm. Det føltes ihvertfall som det i det øyeblikket jeg bikket over til å være normal igjen. "Håper det var et mareritt, Roar, satt jeg seriøst og dreit med døra åpen og alt det?"

Det jeg har skjønt etter denne trippen:

- LSD er ikke et leketøy. Jeg forberederte meg for dårlig, spesielt med tanke på den høye dosen jeg tok. Jeg var bekymret for at andre personer skulle vite at jeg var på LSD. Her skulle jeg heller ha forberedt meg og sørget for at jeg ikke trengte å bekymre meg for sånne ting under trippen, som for eksempel fortelle alle vennene mine at jeg er på fjelltur, og dermed ikke er så lett å få tak i på telefonen, da trengte jeg ikke være bekymret for at noen kanskje ville ha tak i meg, og jeg måtte forklare for dem at jeg ikke er tilgjengelig mens jeg er på LSD.

- Tripsitteren må virkelig være en person du stoler på, men samtidig ikke være noen du forstyrrer. Roar var i dette tilfellet en person jeg kunne stole på, med tanke på at jeg var komfortabel med å gå naken rundt, men han var mer innstilt på å sitte og game i fred, så skulle han bare hindre meg fra å gjøre noe som kunne skade meg selv. Han involverte seg ikke i trippen, han ba meg la ham være i fred, og ble irritert når jeg plagde ham. Han kunne ha snudd denne trippen til å være en positiv tur, bare om han hadde for eksempel hjulpet meg med å finne frem telefonen, hodetelefonene og vist meg sofaen.

- Jeg sitter fortsatt med et par visuals, og tenker godt tilbake på trippen. Dette er egentlig ikke en ferdig trip-rapport, men når det var så skummelt som det var, trenger jeg vel ikke skrive så mye mer akkurat nå.... Jeg planlegger hvordan jeg skal gjøre det neste gang, for da skal jeg klare det, jeg har tross alt 5 lapper igjen!
Gjør som Terrence ? Slå av lyset, meditere, and talk to the aliens
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ganske gøyal historie (er på overnatting borte og må være musestille nå klokka 02.45 om natta, men lo høylydt av dopapirtørkinga og runddansen der!!! ) men har ikke helt tro på at den er så mye mer enn en historie. Dosen er livsfarlig og ville ikke gjort deg istand til å skrive dette her bare seks timer etter inntak. Det høres iallefall helt sprøtt ut med den mengden, og intensiteten i trippen du beskriver får folk av langt unner halvparten. Om det så er sant så vær glad du kom ut av det uten å trippe permanent over. Uansett en jævlig lættis historie som var lett å kjenne igjen de fucka triptankene og mangel på oppfattelse i! Men vær forsiktig a, de dosene der kan ikke være bra og en dag sier det Klikk...
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har sikkert landa nå siden det er 11 timer siden inntak, og håper du får sove med no chill ambi musikk eller dingeridoo musikk på! Forhåpentligvis får du en deilig afterglow i morra og får dratt med deg Roar vekk fra pcskjermen og ut i naturen for å beundre og stråle
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sorry på forhånd forresten om jeg tar feil det var kanskje jævlig dumt å si at det høres ut som for sprø mengde til at historien er sann. Jeg mener ikke å tvile på deg eller kalle deg løgner så sorry for det men det er faen meg sprø mengde da!
Syk historie. Kan se det for meg. Lsd er mindfuck deluxe. På høye doser mister man virkelighets sansen og det begynner å bli farlig for liv om du er uerfaren og aleine så det var fint at du hadde Roar, selv om han egentlig ikke hjalp til noe særlig ��
Anonym bruker
"Bitter Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Roar ass..

Hvordan konkluderte du egentlig med å ta så mye syre? Den dosen er helt sinnsykt. Høres ikke ut som du visste hva du gikk til. Bra du hadde Roar ellers kunne dette gått riktig galt.

Fin rapport da. Takk
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skulle ønske vi fikk med dialogen til Roar i rapporten.

Hva svarte han på all «FY FAEN ROAR» skrikingen hehe
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ganske gøyal historie (er på overnatting borte og må være musestille nå klokka 02.45 om natta, men lo høylydt av dopapirtørkinga og runddansen der!!! ) men har ikke helt tro på at den er så mye mer enn en historie. Dosen er livsfarlig og ville ikke gjort deg istand til å skrive dette her bare seks timer etter inntak. Det høres iallefall helt sprøtt ut med den mengden, og intensiteten i trippen du beskriver får folk av langt unner halvparten. Om det så er sant så vær glad du kom ut av det uten å trippe permanent over. Uansett en jævlig lættis historie som var lett å kjenne igjen de fucka triptankene og mangel på oppfattelse i! Men vær forsiktig a, de dosene der kan ikke være bra og en dag sier det Klikk...
Vis hele sitatet...
Dette var nok mer en historie enn en triprapport, ja. Nå som jeg har våknet igjen, innser jeg at det var dumt å ta så mye..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har sikkert landa nå siden det er 11 timer siden inntak, og håper du får sove med no chill ambi musikk eller dingeridoo musikk på! Forhåpentligvis får du en deilig afterglow i morra og får dratt med deg Roar vekk fra pcskjermen og ut i naturen for å beundre og stråle
Vis hele sitatet...
Føler meg bedre enn på lenge nå, har sovet veldig godt!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sorry på forhånd forresten om jeg tar feil det var kanskje jævlig dumt å si at det høres ut som for sprø mengde til at historien er sann. Jeg mener ikke å tvile på deg eller kalle deg løgner så sorry for det men det er faen meg sprø mengde da!
Vis hele sitatet...
Kanskje det ikke var LSD heller, jeg syntes at det var litt merkelig å lande så fort...
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Syk historie. Kan se det for meg. Lsd er mindfuck deluxe. På høye doser mister man virkelighets sansen og det begynner å bli farlig for liv om du er uerfaren og aleine så det var fint at du hadde Roar, selv om han egentlig ikke hjalp til noe særlig ��
Vis hele sitatet...
Innser nå idag at jeg faktisk ikke burde ha tatt så mye, jeg utsatte meg for en stor risiko..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Roar ass..

Hvordan konkluderte du egentlig med å ta så mye syre? Den dosen er helt sinnsykt. Høres ikke ut som du visste hva du gikk til. Bra du hadde Roar ellers kunne dette gått riktig galt.

Fin rapport da. Takk
Vis hele sitatet...
Jeg liker ikke å bruke noe i det hele tatt, så tanken var liksom at hvis jeg skulle ta det den ene gangen, skulle det være perfekt og veldig kraftig, så kan det være lenge til neste gang. Burde ikke tatt så mye.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
FY FAEN ROAR!

Vis hele sitatet...
FY FAEN!!!!!
Sitat av revo85 Vis innlegg
Gjør som Terrence ? Slå av lyset, meditere, and talk to the aliens
Vis hele sitatet...
Next time
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skulle ønske vi fikk med dialogen til Roar i rapporten.

Hva svarte han på all «FY FAEN ROAR» skrikingen hehe
Vis hele sitatet...
Han satt med headsett, og sa hele tiden hysjjjj, pekte på headsettet, hvorfor stirrer du på meg, og han dyttet meg forsiktig bort hele tiden
Haha, er greit å ha en tripsitter som har tatt seg en tur eller to sjæl og ikke en som syns det er litt irriterende hvor grisetura du er. Jeg liker å ha god oversikt over alt jeg kan komme til å ha brukt for. Altså rydde vekk alt annet på bordet eller ikke ha for mye i lommene/sekken. Gode forberedelser er alfa omega, spesielt hvis du skal spise mer enn en lapp eller to.