Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1024
Hei!

GHB har jo virkelig vært i vinden i år. Uansett registrerer at mange får tette bihuler av dette til tider og uavhengig av hvilke batch det stammer fra. Tydeligvis ingen svar på Google på dette så lurer på om noen har noen kloke svar på dette?
Injiserte ca 3,5 dl. GHB over en fire - fem dagers periode i sommer, merket ikke noe til tette bihuler.

Men bår vi først er inne på saken så blir jeg potte tett av en del hasj, spesielt lyse typer. Merkelige saker.
Sitat av stranger Vis innlegg
Injiserte ca 3,5 dl. GHB over en fire - fem dagers periode i sommer, merket ikke noe til tette bihuler.

Men bår vi først er inne på saken så blir jeg potte tett av en del hasj, spesielt lyse typer. Merkelige saker.
Vis hele sitatet...
Hos meg så blir nesa mer åpen av stimulanter, mens den blir tett av feks hasj.

Kanskje blodtrykk har noe å si, eller om man tar en upper eller downer?
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hos meg så blir nesa mer åpen av stimulanter, mens den blir tett av feks hasj.

Kanskje blodtrykk har noe å si, eller om man tar en upper eller downer?
Vis hele sitatet...
Vet at stimulanter kan ha positive effekter på luftveisplager hvertfall, derav efedrin i en del medisiner mot dette.

Det samme kan opioider, men da tror jeg effekten er rettet ganske ensidig mot å bedøve hosterefleksen.

Stimulanter har en tendens til å trekke sammen blodårer (vasokonstriksjon) som sikkert kan ha en lindrende effekt på astma o.l.
Allergi medisin og paracet åpner tette bihuler etter bruk av GHB etter 15-30 min. Samtlige 5 forsøkpersoner fikk dette resultatet ihvertfall.