Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 576
Anonym bruker
"Syk Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
så jeg har røyka hasj i flere år men akk nå det siste året elns har jeg kun bad trippa eller fått panikk.. og dgb men greia er liksom at hjerterytmen min synker og det føles legit ut som at hjertet mitt banker så sakte at det kommer til å slutte ¿? og jeg blir 100% overbevist om at jeg kommer til å dø,, har noen peiling på hva greia er? eller tips til hva jeg kan gjøre? jeg vil jo bare chille liksom men er litt vanskelig når hjertet mitt dør
Jeg har hatt flere lignende erfaringer med badtrips og hjertebank på hasj. Personlig var løsningen å holde meg unna det i en ganske god stund for å bygge opp forholdet til planten igjen.
https://youtu.be/8ZplWWVUyH8 <-- Han forklarer akkuratt det jeg opplevde =)

Lykke til!
Det er en vanlig konsekvens av langtidsbruk.
Det er på tide med en lenger pause.
Det er også på tide å begynne å utvikle strategier for å deale med din egen dødelighet.
Sitat av tjol Vis innlegg
Ta blodfortynnere som warfarin eller aspirin.
Vis hele sitatet...
???
Du sier det jo selv? Du har begynt og få plager siste året.
Legg hashen på hylla litt og fokuser på nærings rik mat og trening. Så er du vel good to go om noen mnd igjen.

Faen ikke noe vits og røyke vis du føler du dør hele tiden? poenget er jo borte da.
Med mindre du bruker det for å rømme hverdagene? Gjør som nevnt over uansett du. Kroppen din sier ifra, hør på den.