Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4501
Har så utrolig mange vanlige lightere som jeg liker så godt som jeg gjerne vil bruke mer, men de er selvfølgelig tom. Har en vanlig lightergass boks i samme dur som en slik en med 5 forskjellige tupper, men ingen funker. Finnes det enten alternative tupper eller noen annen lightergass som passer? Dette er for det meste snakk om disse 1'er lighterne som disse

Eller må jeg bare kaste alle?
Sist endret av sh1bby; 30. april 2010 kl. 23:03.
De er engangs lighter der av 1'er ligther og er ikke ment for å etterfylles, så tror ikke det går.
Sist endret av Veggen; 30. april 2010 kl. 23:06.
kast de i bakken så hardt du klarer, er det noe gass igjen, tenner du på gasskyen som kommer ut og du får ihverfall en opplevelse ut av det
De er ikke ment for å etterfylles.
Men må si at 1'er lighterne er de beste lighterne, og de varer _lenge_ vist man bruker de normalt.
Med normalt mener jeg å tenne siggen, eller stearinlys eller hva du måtte tenne for noe.
Og ikke leke med den.


men så koster dem bare 16,- stk.
Ihvertfall på Narvesen i Tromsø.
Sist endret av Ondskap; 30. april 2010 kl. 23:16.
Sitat av Ondskap Vis innlegg

men så koster dem bare 16,- stk.
Ihvertfall på Narvesen i Tromsø.
Vis hele sitatet...
7,90 på rema i Oslo, 2 for samme pris.
Sitat av methewall Vis innlegg
7,90 på rema i Oslo, 2 for samme pris.
Vis hele sitatet...
Oo
Fuck me freddy!

Jaja... Så har jeg aldri handlet lighter på rema faktisk, vet ikke hvorfor jeg bare har handlet på narvesen oO

Men likevel, dem er ikke dyre:P
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Med normalt mener jeg å tenne siggen, eller stearinlys eller hva du måtte tenne for noe.
Og ikke leke med den.


men så koster dem bare 16,- stk.
Ihvertfall på Narvesen i Tromsø.
Vis hele sitatet...

Med normalt mener jeg å toaste sigaretten og bruke lighteren til å mekke med. Da går den fort tom.

Men ja, er den beste lighteren uten tvil.
sh1bby's Avatar
Trådstarter
Sitat av skolms Vis innlegg
Med normalt mener jeg å toaste sigaretten og bruke lighteren til å mekke med. Da går den fort tom.

Men ja, er den beste lighteren uten tvil.
Vis hele sitatet...
Det er derfor jeg har så mange tomme. Og etter den tomme barnesikringen kom med det ekstra hjulet oppå hjulet har det blitt veldig tiltak å fjerne de i lengden siden den perfekte lighteren er en 1er lighter uten barnesikring. Gud jeg savner gamle dager. Var mye lettere da..
▼ ... over et år senere ... ▼
Følte meg litt smart når jeg fylte på Butan på min Propan ligther..


Lool 444 innlegg 111 Kp !
Sist endret av Zitto; 22. juni 2011 kl. 18:37.
Offtopic: Noen som vet hvorfor stormlighteren min bare spytter ut gass når jeg trykker inn knappen, men den ikke tar fyr? Har fyllt den med butane Det kommer gnist å greier.
Sitat av Zitto Vis innlegg
Følte meg litt smart når jeg fylte på Butan på min Propan ligther..


Lool 444 innlegg 111 Kp !
Vis hele sitatet...
hvordan funka det?
ingen flamme..
du tenner så kommer det et poff med blå flamme så slukker det mens gassen fremdeles "spruter"
Trodde ikke det var noe forskjell på det jeg, er ikke butan og propan nesten det samme? tror noen gassblandinger faktisk er en blanding av propan og butan til og med.
Sist endret av Awareness; 22. juni 2011 kl. 19:12.
men så har jeg ikke vanlig ligther, har sånn "torch" med blå flamme som er varmere
AkA gassbrenner kinda
Sist endret av Zitto; 22. juni 2011 kl. 19:13.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av Zitto Vis innlegg
men så har jeg ikke vanlig ligther, har sånn "torch" med blå flamme som er varmere
AkA gassbrenner kinda
Vis hele sitatet...
Stormlighter heter det vel
Kjøp deg en zippo lighter de kan du etterfylle. De brenner bra og lenge, må bare følge opp med ny flint og veike og lighterbensin. Veldig mange fine, så du har stort utvalg.
Sitat av toffer125 Vis innlegg
Stormlighter heter det vel
Vis hele sitatet...
nøyaktig V-Fire Torch Age |||

Sitat av Gj3dda Vis innlegg
Kjøp deg en zippo lighter de kan du etterfylle. De brenner bra og lenge, må bare følge opp med ny flint og veike og lighterbensin. Veldig mange fine, så du har stort utvalg.
Vis hele sitatet...
Poenget er at den blå brenner varmere og flammen blåser ikke når jeg skal tenne på lunter så brenner meg ikke over hele hånden
btw, vet noen hvor det selger propan gass som passer i ligthere?
Sist endret av Zitto; 24. juni 2011 kl. 23:01.
tror de pleier å selge det på bensinstasjoner!
Fuck it!
hengslene var dårlig og den var propan, kjøpte meg ny Butan Torch på Ebay for 17.5kr