Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1678
Better than thou.
Kommer det noen ny version av nso's webbrowser? Gjør det det nso? hæ? kommer det noe eller? hva? *trøttpost*

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Vel.
Gammle iblis.nu hadde tildels dårlig navigering (no offence iblis), derfor lagde jeg egentlig det programmet.
Nye iblis.nu derimot har enkel navigering, og jeg føler at å lage browser til den nå ville vært tildels overflødig.

MEN! Kan jeg få ymte frempå med en ting iblis. Istedet for alle disse sidene som vi må inn på og deretter klikke på de forskjellige forummene. Hadde det ikek vært en ide å erstatte "seksjonsmenyen" (hovedsiden, undergrunn, warez etc.) med en dropdownmeny a la den som er på microsoft.com? Det er faktisk meget enkelt å lage en slik. Kontakt meg for nærmere info hvis du er interresert, jeg har laget slik meny, men vil ikke dele url'en med alle og enhver, ettersom det er kjempelenge siden jeg laga den siden, og den generelt er helt elendig http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif
Patient zero
iblis's Avatar
Originally posted by nso:

MEN! Kan jeg få ymte frempå med en ting iblis. Istedet for alle disse sidene som vi må inn på og deretter klikke på de forskjellige forummene. Hadde det ikek vært en ide å erstatte "seksjonsmenyen" (hovedsiden, undergrunn, warez etc.) med en dropdownmeny a la den som er på microsoft.com? Det er faktisk meget enkelt å lage en slik. Kontakt meg for nærmere info hvis du er interresert, jeg har laget slik meny, men vil ikke dele url'en med alle og enhver, ettersom det er kjempelenge siden jeg laga den siden, og den generelt er helt elendig http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif
Vis hele sitatet...
ja.. det er en finfin ide som jeg har tenkt litt på.. vi snakker litt på irc om det i morgen.. okey? så fixer vi det!

sign. iblis
Better than thou.
Trådstarter
Har et slikt script jeg og.. Hvis noen er interessert så kan jeg sikkert legge det opp på lille fine serveren til telenor..

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kunne jo gjort slik at man kunne laste ned poster da!så det har lignet mer på Usenet lixom.

------------------
Greetz |X|zmurf