Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1696
Hei, ( vet ikke om denne er riktig plassert, bare å flytte den )

Pappa er i Thailand nå og skal kanskje kjøpe med seg en iPod touch hjem, men er det sånn at jeg får engelsk på den og hvordan er det med garanti ? Apple er jo i Norge også, så får jeg hjelp her om det skulle være noe?


Takk
Sist endret av Juni0r; 11. mars 2010 kl. 16:07. Grunn: Skriveleifzzz
det vil jeg da tro at du får? er jo det samme med alle kjeder.. har jo ikke noe å si bare det er hos samme merkested.
Sist endret av Corsair; 11. mars 2010 kl. 16:26.
Juni0r's Avatar
Trådstarter
Jaok. Takk Men går det ann å installere nye språk om iPod'n skulle være på Thailandsk? Skjønner ikke så mye av det ^^
Juni0r's Avatar
Trådstarter
Noen som vet om noen butikker som selger originale iPod'r? F.eks. en Apple butikk elns.
takk
I Norge eller Thailand du snakker om nå?
Det er ordentlige apple butikker der borte, men da begynner prisen og bli ganske nær norsk pris.
Ikke bare nært, men ganske mye over. I allefall på macStore i Phatong. Men du kan finne ting du ikke får her.
Jeg holdt på å kjøpe en fake iPhone. De er flinke til å kopiere gitt.

Ikke kjøp iPhone i Thailand.

Kaizen
Sier meg enig med Kaizen. De er flinke til å kopiere der nede, så det er bedre å kjøpe i Norge.
(Kanskje har de iPhone på en flyplass faren din reiser via ? Tror det er et sikrere sted å kjøpe.)
Jeg kjøpte legit ipod touch i Taiwan ( vet det er thailand det er snakk om ). Fikk den med engelsk og norsk språk, akkuratt en vanlig ipod touch til 400-600kr billigere enn i Norge på samme tid. Høst 08
Bare ta en titt på den legite pakningen i en butikk i norge så vet faren din hva han skal lete etter.
og man ser forskjell på fake og ekte ipoder trust me!
du kan kjøpe min ipod touch 3. generasjon? 2000 kr? 32 gb.

Det funker sikkert å kjøpe i thailand, men da får du ikke norges 5 års reklamasjon, som jeg forsatt har 4,5 år igjen av ++