Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4066
Hei, Tirsdag den 25.12.12, startet det med en telefon fra iran, og det har bare balla på seg.
jeg blir nedringt av mange forskjellige land,med ulike nummere, tror jeg har bortimot 500ubesvarte nå.
jeg må rett og slett sette mobilen i flymodus, pga all ringingen.
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er det noe måte på å få kunne stoppet dette?
Noen som vet om telefonselskper kan slå av for innkommende telefonsamtaler fra utlandet?

Jeg har iphone4

Takker for all hjelp jeg kan få, er dritt lei nå!
ja, ring teleoperatøren din og de sperrer dette for deg.
Haha, beklager at jeg ler, men hvordan i alle dager har du fått til dette her? 500 ubesvarte anrop er en del liksom
Cookie Monstah ^_^
4chan på sitt beste? :P
Er det samme nummer som ringer hver gang? Det finnes apper som kan blokkere anrop fra de numrene du selv velger.

Men som nevnt tidligere, ring operatøren din så skal de kunne fikse dette.
Trådstarter
3 6
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Er det samme nummer som ringer hver gang? Det finnes apper som kan blokkere anrop fra de numrene du selv velger.

Men som nevnt tidligere, ring operatøren din så skal de kunne fikse dette.
Vis hele sitatet...

Nnjaa, stort sett ulike nummere, men er noen gjengangere som alltid går igjen.
nå har jeg jailbreaket telefonen, og fått kjørt inn Iblacklist, men får fortsatt en del telefoner.

Har også fått en del meldinger på iransk, jeg har fått oversatt disse, og det ser ut som de som sendermld/ringer tror jeg er Jente,, må være noen som har lagt ut noen kjerringbilder og langt ut mitt nummer.
Måtte flire når jeg så dette, beklager trådstarter :-)
Enten har du vært ekstremt uheldig, eller så har noen du kjenner fått en god ide.
Du har vel ikke tilfeldigvis gitt ut nummeret dit på en litt usikker side?
Sist endret av Spørsmåltegn?; 26. desember 2012 kl. 21:38.
Prøvd å google telefonnummeret ditt?
Trådstarter
3 6
Jeg har googlet nummeret mitt, fant ingenting.
ringte teleoperatøren min idag også, de har visst ingen mulighet for å slå av for innkommende telefonsamtaler fra utlandet. så hvis ikke dette slutter, er nytt nummer eneste alternativ. kjedelig.
Det ser ut som om du har blitt et offer for mobilterror, hvis ikke telefonoperaturen kan sperre dette for deg så har du egentlig ingen ting å gjøre annet enn å bytte telefon nummer dessverre.

Definitivt 4Chans på sitt beste!
Tror nok ikke mobiloperatøren din kan spesifikt sperre for utenlandske nummer. HVa med å bytte nummer?
Dette kan du vell gjøre selv inne på telefonen?
Nesten nyskjerrig på hvem du har pissed off på 4chan eller liknende, for at dette skal skje. Tross alt snakk om en del numre. (tipper noen har lagt ut nummeret ditt på diverse dating sites +++)
ta telefonen og spør hvor de har fått nr fra.
De kommer nok helt sikkert til å gå lei etter hvert, bare ikke klikk og fyr oppunder.
Du får bare håpe de ikke finner adressen din og telefonen til foreldra dine
DET kan bli et rent helvetet.
Sist endret av Xernox; 30. desember 2012 kl. 22:05.
Du kan sperre telefonen din slik at det er kun folk på kontaktlista di som kan kontakte deg. Det kan bli litt hemmende for deg, men jeg regner med at når folk ikke har kommet igjennom på en liten stund så gir de opp. (Forhåpentligvis.) - PS: Jeg var en av dem som lo av dette.. Utrolig uheldig, men vittig for oss utenforstående.
Hvilken operatør bruker du?

Jeg vet at NetCom kan sperre for innkommende anrop fra utlandet, men er ikke kjent med hvilke muligheter som ligger hos andre operatører.