Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 919
Vel ja, uhm. Jeg skriver et helt nyhets/side system i php. Og jeg trenger da en måte å pjotte inn nyhetene. Det beste hadde vært en editor som lagde html formateringene med knapper og slikt. Prøvd med word som OLE objekt men det var sleipt. Tungvint og treigt. Vil helts ha en ligende som f.eks. vBulletin her bruker, der man bare skriver tekst, men vil ha litt mer sammarbeid mellom tekst feltet og formatering, om dere skjønner hva jeg mener. Her blir det liksom bare pjottet inn på slutten. Andre idé'er til hva jeg kan gjøre?
Better than thou.
Såvidt jeg forstår vil du ha det slik at du kan skrive f.eks. [B*] og [/B*] sånn at teksten blir feit? Vel, da er det vel bare å laste ned vB eller lignende, og se litt gjennom kilden for å få bedre forståelse for det..
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Ikke helt, vil allerhelst ha det slik at formateringa vises. Men da må jeg vel inn med noe skumle saker. Så det blir nok å vise f.eks. Lest litt vb kilde og det er noe simple javascript saker. Det blir får dårlig å bare pjotte inn formatering på slutten. De skal jo editere tekstene avogtil også.
Better than thou.
Ah, nå tror jeg jeg forstår. Prat med folka på #php.no. Var en kar der som lagde et script engang som funka slik.