Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 940
Er det mulig å lage et forum på sin egen webside? Åssen? Noen som kan lage det for meg (GRATIS! desverre. jeg har ikke penger)?
du må ha støtte for et skriptspråk, asp, cgi og php er de mest vanlige og database, hvis du vil øke hastigheten og tilgjengeligheten. det er mange gratisforumer der ute, men de som koster penger er selvsagt best, men det er ikke lurt å bruke „gratisversjoner” av de hvis du skal drive seriøst. bare gå inn på hotscripts.com og finn deg et
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Du kan jo også finne gratis forumer som du ikke trenger å hoste selv, som ligger på serverene til de som du signer opp med.
Da linker du bare til forumet ditt på serverene deres, og slipper ha støtte for scripting selv.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
www.ezboard.com

og hvis du vil sette opp forum selv kan jeg anbefale yaBB, det er gratis, vi bruker det på filmanmelderen.
Tenkte å lage meg et lite forum til min siden, det blir da PHP og MySQL og ikke bruker registrering, hvis du er interessert så si ifra så skal jeg sende det når jeg blir ferdig..
Humm....

En ting jeg lurte på... Hvis jeg setter opp å begynner å kjøre vbb, som jeg har skaffet meg på "lugubert vis" er det lagt inn noe sånn greie som rapporterer meg til noen, som kan finne meg og gjøre meg noe slemt?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
ikke hvis du har den versjonen som det står "spyfix" i filnavnet... den skal ha fjernet den delen av koden
men hvis du får en hel haug med medlemmer er det alltid noen som sladrer...
Opprinnelig postet av frittjaaff
men hvis du får en hel haug med medlemmer er det alltid noen som sladrer...
Vis hele sitatet...
Dog vil reklamen nok tjene inn det det koster