Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1944
Vel, jeg er av den typen som syns ghb smaker ALT for jævlig & vil helst blande det ut med litt blandevann (ikke mye!) bare for å skjule mest mulig av smaken. Men har ikke helt klart å finne noe som er bra å blande det med? Appelsinsaft er hittil det som var best! Noen andre tips?
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I tilfelle dette er en dust som skal servere og dope ned andre vil jeg ikke gi tips og oppfordrer andre til å heller ikke gi tips. Ghb er rusmiddelet flest blir gitt mot sin vilje og er mest kjent som voldtektsdop og det er mange sånne syke jævler der ute.
Anonym bruker
"Moden Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I tilfelle dette er en dust som skal servere og dope ned andre vil jeg ikke gi tips og oppfordrer andre til å heller ikke gi tips. Ghb er rusmiddelet flest blir gitt mot sin vilje og er mest kjent som voldtektsdop og det er mange sånne syke jævler der ute.
Vis hele sitatet...
Ja Bla. kompiser av den rappern trådstarter sitt navn spiller på.

Ts kan drite i å føle seg angrepet! Enig i att det er bedre å være trygg enn å ha etterpåskyld når det kommer til å skrive tips som kan plukkes opp av voldtektsmenn som bruker nettet her
R.i.p 23.04.2021
For en jævlig fordomsfull gjeng det er på freak assa..
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det har ikke noe med fordommer å gjøre men med sikkerhet siden GHB er det mest brukte rusmiddelet til å dope ned andre uvitende og det ødelegger livene til alle de som blir rammet..
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Flytende benzo , flubromazolam el clonazolam da??
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Flytende benzo , flubromazolam el clonazolam da??
Vis hele sitatet...
Haha, ja skulle akkurat til å si det ass, mye heller brukt noe rs benzo som er godt aktivt i ug området om jeg skulle dope noen ned.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I tilfelle dette er en dust som skal servere og dope ned andre vil jeg ikke gi tips og oppfordrer andre til å heller ikke gi tips. Ghb er rusmiddelet flest blir gitt mot sin vilje og er mest kjent som voldtektsdop og det er mange sånne syke jævler der ute.
Vis hele sitatet...
Så ghb er ikke først og fremst kjent som en naurotransmitter eller ett rusmiddel, men ett voldtekts dop? Mtp at det smaker helt jæveligt, vanskelig å maskere smaken og dosen skal være ganske stor for å knocke ut noen så vil jeg faktisk si at det er ett dårlig alternativ som voldtekts dop i forhold til mye annet
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
dosen skal være ganske stor xD dummeste.. 1 kork hvis det er skikkelig ghb kan knocke ut noen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
dosen skal være ganske stor xD dummeste.. 1 kork hvis det er skikkelig ghb kan knocke ut noen.
Vis hele sitatet...
En full kork med "skikkelig ghb" er fort vekk flere gram ghb det. Det er strengt tatt noen millioner ganger større dose enn det du trenger for å knocke ut noen med ett annet stoff i forhold til vekt.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
vet du hva alge, jeg skjønner hva du mener og jeg skjønner egentlig nå hva du mente i forje innlegg også.
det gir mening. beklager min bastante påstand. en kork ser jeg på som lite men glemte at det er en kork med ghb så lite men mye.
Skjønner hva du mener også da, tok også litt sterkt i, det er vel noen tusen ganger mer
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
Så ghb er ikke først og fremst kjent som en naurotransmitter eller ett rusmiddel, men ett voldtekts dop? Mtp at det smaker helt jæveligt, vanskelig å maskere smaken og dosen skal være ganske stor for å knocke ut noen så vil jeg faktisk si at det er ett dårlig alternativ som voldtekts dop i forhold til mye annet
Vis hele sitatet...
GHB er et rusmiddel som brukes frivillig også men det rusmiddelet som misbrukes mest på andre mot deres vilje og på folkemunne verden over kalt rapedrug. Det er ikke uten grunn. Rohypnol er ikke like lett å få tak i lenger og det at man må være knocked out og bevisstløs for å være neddopa er feil og ikke så veldig ønska for overgriperne alltid heller. Det som gjør ghb til et populært voldtektsdop er pga blackouten det gir selvom man fortsatt et oppe å går og hvordan rusen gjør at du smiler og gir fra deg bankkort og kode om noen ber deg om det, eller ikke gjør motstand når noen kler av deg og voldtar deg fordi man er i en sinnstilstand hvor man ikke forstår hva som skjer. Tilfellene jeg kjenner til har den salte smaken blitt skyldt på lime og jeg tror ikke det er naturlig for noen å tenke i øyeblikket at bekjente eller folk som virker allrighte skal juge om det for å voldta deg etter..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det som gjør ghb til et populært voldtektsdop er pga blackouten det gir selvom man fortsatt et oppe å går og hvordan rusen gjør at du smiler og gir fra deg bankkort og kode om noen ber deg om det, eller ikke gjør motstand når noen kler av deg og voldtar deg fordi man er i en sinnstilstand hvor man ikke forstår hva som skjer.
Vis hele sitatet...

Hææ? Nei, det er fordi at når du "korker" over skikkelig så er det umulig å få liv i en uansett pokker. Hvor har du det her fra? Har du noen gang teste GHB?
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
Hææ? Nei, det er fordi at når du "korker" over skikkelig så er det umulig å få liv i en uansett pokker. Hvor har du det her fra? Har du noen gang teste GHB?
Vis hele sitatet...
??? Det OGSÅ ja, men ikke bare det utfallet.
Virkningen til GHB er euforisk, sedativ, avslappende og fører til forvirrelse, manglende bedømmelseskraft og hukommelsestap. For mye ghb kan føre til koma eller det som kalles å korke over. Kjenner altfor godt til GHB og hvis du lurer på noe er det bare å google ghb truth serum som beskriver hvor ukritisk man blir og hvor lett man er å ta kontroll over selvom man fremstår våken og relativt oppegående i kroppen, problemet for utnyttelse på den ene og andre måten er blackouten og den forsvunnede sansen som oppfatter farer og ikke at man er pæssed out. Det skjer også men ikke alltid. Hvis du googler ghb rape drug eller date rape ser du hvor vanlig det er å brukes til det formålet, begrunnet med rusen og at det forsvinner raskt fra urinen så det er vanskelig å få bevis for nok til å dømmes i retten.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
??? Det OGSÅ ja, men ikke bare det utfallet.
Virkningen til GHB er euforisk, sedativ, avslappende og fører til forvirrelse, manglende bedømmelseskraft og hukommelsestap. For mye ghb kan føre til koma eller det som kalles å korke over. Kjenner altfor godt til GHB og hvis du lurer på noe er det bare å google ghb truth serum som beskriver hvor ukritisk man blir og hvor lett man er å ta kontroll over selvom man fremstår våken og relativt oppegående i kroppen, problemet for utnyttelse på den ene og andre måten er blackouten og den forsvunnede sansen som oppfatter farer og ikke at man er pæssed out. Det skjer også men ikke alltid. Hvis du googler ghb rape drug eller date rape ser du hvor vanlig det er å brukes til det formålet, begrunnet med rusen og at det forsvinner raskt fra urinen så det er vanskelig å få bevis for nok til å dømmes i retten.
Vis hele sitatet...

Har du googla deg frem til det der eller? Fy faen, det er helt åpenbart at du ikke har testa ghb selv ihvertfall. Ja man blir mindre kritisk osv på det, men du er mye mer klar i hode på ghb enn du er på alkohol eller benzo. Blackouts på ghb alene er ikke vanlig og hva faen er den forsvunnede sansen som oppfatter fare? Ja det er angst dempende så det holder, men det er mye annet også. GHB truth serum du lissom

Skal du komme med en påstand til om dette stoffet så får du hoste opp noen kilder, noen troverdige kilder, ikke en random side som prøver å selge en historie eller noe. Jeg å hele omgangskretsen min har tatt en god del ghb og aldri har jeg sett noen bli sånn du beskriver, aldri har jeg opplevd det selv og aldri har jeg hørt eller lest om noen som får de effektene heller. Det er dog godt kjent at ghb brukes som date rape drug fordi man havner i dyp dyp søvn uten mulighet til å våkne opp igjen, selv ikke under ekstreme smerter.
Sist endret av Alge; 11. november 2020 kl. 02:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ghb med folk du kjenner[.jeg har kun bra rusopplevelse med ghb.hilsen pål p.
Sitat av JessicaJones Vis innlegg
Vel, jeg er av den typen som syns ghb smaker ALT for jævlig & vil helst blande det ut med litt blandevann (ikke mye!) bare for å skjule mest mulig av smaken. Men har ikke helt klart å finne noe som er bra å blande det med? Appelsinsaft er hittil det som var best! Noen andre tips?
Vis hele sitatet...
ADVARSELL til deg ts, for et par mnd siden i sommer møtte jeg en fyr med en liter BHB/GBL han sa det var ghb han ga meg en kork å formen ble fin var også full når jeg tok korken men til poenget 2 dager senere sto det i bergensavisen flere GBL overdoser blant narkomane bla bla bla kan se om jeg finner linken til det vent litt.

https://www.nrk.no/vestland/flere-gb...rgen-1.6772049 vet ikke om det er den riktige men tror det, for alt jeg vey kan det være han jeg møtte som var dø, for han var 30år.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 30. november 2020 kl. 15:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kanskje sitronsaft. Smaker salt/konsentrert sæd. Brekker meg av smaken selv