Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  183 36174
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Begynner å ligne på noe nå. Nye knapper og litt større logo/banner så blir det bra!
Vis hele sitatet...
Knapper er nok på vei inn snart. Personlig synes jeg at logoen og logostørrelsen er helt perfekt. Ikke for stor, og heller ikke for liten.
Føler det er litt for mye luft rundt logoen, men det er sikkert bare meg.
Sist endret av Stekesmør; 10. april 2016 kl. 20:27.
Blåfargen var en stor forbedring. Jeg synes logoen kunne vært dobbelt så stor. Den er vanskelig å trykke på på telefonskjerm.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg regner med det ikke er meningen at knappen skal se slik ut?

http://i.imgur.com/Fhok8Cg.png

Blåfargen liker jeg bedre enn gråfargen som var, og 100 ganger bedre enn den som var før. Jeg tror vi har hatt Stockholm-syndrom hele gjengen, for i bakspeilet så det forjævlig ut.
Se der ja, nå begyner det å bli levelig her inne
men som allerde påpekt, "Lag nytt svar" knappen og freak.no logo'n er ute av proposjoner
Er ganske fornøyd borsett fra sidetelleren, og lag nytt svar. Ingen av delene passer helt med den nye looken.
Det gjenstår fortsatt noe arbeid, men folk har også andre ting å gjøre og samarbeidet foregår på tvers av kontinenter og tidssoner. Gi det litt tid så kommer nok det meste til å se tilfredsstillende ut for de fleste.
Liker bedre det nye blå designet. Kontrasten svir ikke like mye i øya nå.
Det første utkastet vi så var helt forferdelig. Det jeg ser nå er tydelig tonet ned og langt mer behagelig både på mobil og pc. I like it alot!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Klarte å kverke naboens bikkje med bilen min idag, så har ikke fått gjort noe videre. Skal fikse mer i morgen
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Nå synes jeg dette begynner å se skikkelig bra ut!
Hvor ble det av multisvarknappen?

EDIT: Ikke lenger mulig å se hvem som har gitt KP? For så vidt greit det da...
Sist endret av Likyhane; 11. april 2016 kl. 10:46.
Smalere borders mellom innleggene og større knapper for å velge hvilken side man skal til (For mobilbruk) så blir dette veldig bra.
om 4 år er jeg vant til dette.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av ali88 Vis innlegg
om 4 år er jeg vant til dette.
Vis hele sitatet...
Da kommer jo et nytt design igjen, så timingen din er perfekt
Fint nytt design.

Håper dere får eget mobiltheme etterhvert også, dagens "full-size" blir ganske klønete på mobilskjerm.
Sist endret av kris33; 11. april 2016 kl. 18:54.
Hoi! Får ikke KP-knappen til å funke, noen som har samme problemet?
Nvm, fikk det til å funke nå, men trenger en del forsøk noen ganger virker det som.

Edit: Funka på en post i denne tråden, men i andre tråder sliter jeg.
Sist endret av Lyra; 15. april 2016 kl. 16:42.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Hoi! Får ikke KP-knappen til å funke, noen som har samme problemet?
Nvm, fikk det til å funke nå, men trenger en del forsøk noen ganger virker det som.

Edit: Funka på en post i denne tråden, men i andre tråder sliter jeg.
Vis hele sitatet...
Jeg har også hatt problem med KP knappen helt siden designet ble endret.
Problemer med KP sjæl.
Sitat av Nemizz Vis innlegg
Skal innrømme at de store kontrastene river litt i øynene.
https://userstyles.org/styles/32694/freak-no-oldskewl
Se og lær gutter, se og lær.

Forøvrig, all honør til Lanjelin
Vis hele sitatet...
Må oppdateres litt tho.

Sitat av meitemark Vis innlegg
Designet på freak endrer seg ca sånn en gang per 3-4 år. Noen få klager, noen få dette liker vi, majoriteten legger knappast merke til det.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke det er slik at majoriteten knapt legger merke til det. Heller at de registrerer at det er et nytt design uten å føle noe behov for å ytre seg om det. Sånn er det i alle fall med meg.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Må oppdateres litt tho.

Vis hele sitatet...
Jepp, har igrunnen bare avventet for å få med med alt som må gjøres samtidig.
Er meget fornøyd med endringene så langt
Synes endringene er fine alle steder bortsett fra på fremsiden. Oversikten over alle de nyeste innleggene er ikke noe god å lese. Burde være noe "sebrastriber" og kanskje litt mer luft mellom hvert av innleggene.

Ellers er det kult at det skjer noe med designet her :-)
Vi jobber fortløpende med å forbedre designet og fikse de tingene som ikke er helt innafor ennå.

Så forsiden vil nok bli gjort noe med, vi må bare finne ut nøyaktig hva først
Struktur ☸
Fire's Avatar
43 8
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Vi jobber fortløpende med å forbedre designet og fikse de tingene som ikke er helt innafor ennå.

Så forsiden vil nok bli gjort noe med, vi må bare finne ut nøyaktig hva først
Vis hele sitatet...
Hva med å legge til et alternativ for å beholde det gamle utseendet?
Kan ikke logge inn på forsiden, se hvem som har laget tråden eller hor mange visninger tråden har. Bortsett fra det synes jeg designet er flott, det ser nyere ut og er behagelig å lese
Hadde også vært utrolig godt med en angre-funksjon når det kommer til å gi KP. Jeg har en tendens til å trykke på KP istedet for Sitér samt tyder noen innlegg annerledes om jeg leser dem om igjen/senere og vil ta tilbake KP'en. Ellers savner jeg som mange andre å kunne se hvem som opprettet de forskjellige trådene og en "Ta meg til siste side" -knapp som er plassert ved tråd-tittel, ikke i slutten av "Siste innlegg". Utenom dette begynner det nye designet virkelig å ta form, er evig glad for at vi slapp samtlige av de forrige designene som var tidligere i måneden

Edit; KP-ikonet er også gull.
Sist endret av SoppVandreren; 19. april 2016 kl. 00:40.
Bra jobba!

Jeg er veldig fornøyd med det nye designet, men jeg savner å se hvem som har startet trådene på fremsiden av forumet. På den andre siden så liker jeg at det ble plass til flere tråder på fremsiden pga. lavere rader. En løsning kan kanskje være å vise trådstarter bak trådtittelen hvis viewport har en bredde som overstiger XX pixler?

Generelt sett så er jo selvfølgelig et mer responsivt design alltid ønskelig - for eksempel kan det være en idé å forstørre enkelte knapper (spesielt disse to) for touch-enheter.
Sist endret av steili; 20. april 2016 kl. 03:49.
Jeg synes at klokkeslett på poster kunne ha stått der de sto før + en farge som endret seg dersom jeg hadde lest det innlegget fra før. Det var så mye lettere å bla gjennom tråder jeg har lest før da
Syntes kanskje det ble litt rotete med signaturen også, at Siter knappen dytter opp hele signaturen slik at det nesten ser ut som en del av posten.
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Stilfullt og rent design. Ville kanskje ha valgt litt andre fargenyanser om jeg skulle gjort jobben selv, men selve tankegangen om et helt flatt forumdesign løfter utvilsomt innholdet frem. Spesielt positiv til at Kvalitetspoengene er tydeliggjort i større grad enn tidligere.

Heia Admodsinsene som styrer showet!
En liten QoL hadde vært om man det stod "Logg på eller registrer deg for å skrive svar" hvis man er i en tråd og ikke er pålogget, ikke bare "registrer deg for å skrive svar". Evt at man blir videresent til et sted hvor man kan logge på eller registrere seg.
Sist endret av dinosauren; 21. april 2016 kl. 15:01.
Beklager om dette er tatt opp før, men jeg har lagt merke til at man ikke får mulighet til å logge inn på fremsiden.

Reklamen oppe i høyre hjørne er heller ikke synlig på framsiden, kun hvis man går inn på selve forumet.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av topdogg Vis innlegg
Beklager om dette er tatt opp før, men jeg har lagt merke til at man ikke får mulighet til å logge inn på fremsiden.

Reklamen oppe i høyre hjørne er heller ikke synlig på framsiden, kun hvis man går inn på selve forumet.
Vis hele sitatet...
Den er der den, men den var kanskje litt langt nede. Jeg dyttet den oppover
Mye bedre oversikt og stilrent. Digger den!
Patient zero
iblis's Avatar
Huffameg.. hva har dere gjort med hjertebarnet mitt?
Step aside old man

Hva er det du ikke liker? Alt? =)
Sist endret av mentalmelt; 22. april 2016 kl. 01:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Patient zero
iblis's Avatar
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Step aside old man
Vis hele sitatet...
ÅNEI!

Nå skjønner jeg plutselig meningen med et sitat min farfar alltid kom med: Jo eldre du blir, desto mindre liker du forandring.

Nå er det bare å legge inn årene her.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av iblis Vis innlegg
Huffameg.. hva har dere gjort med hjertebarnet mitt?
Vis hele sitatet...
Patient zero
iblis's Avatar
Sitat av nso Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Du kan virke så forvirret du bare vil nso, men for meg så er det bare et design som gjelder:

https://web.archive.org/web/20040612...freakforum.nu/

Er det noen enkel måte å se om noen har quotet deg? Jeg er klar over knappen "Nye innlegg i tråder jeg har deltatt", men er ikke alltid jeg orker å lese side opp og side ned for å se om noen har valgt å sitere meg.

PS: Nå begynner også jeg å like de nye endringene i designet her - godt jobbet!
Sist endret av zorro; 22. april 2016 kl. 10:05.

Kode

Veldig.lange.tekststrenger.inne.i.php.kode.tags.ser.ikke.ut.til.å.brytes.riktig.i.forhold.til.normal.sidebredde.Gjelder.muligens.code.quote.etc.også.tralalalalallalallallallallalalllallallalla
Jeg liker forumet slik det fremstår pr. i dag veldig godt, fargekombinasjonene er bra, teksten vises godt og det er enkelt å navigere.
I tillegg liker jeg logoen veldig godt, den er kul, enkel og lettgjenkjennelig!

(fænbåi)
Sist endret av Pochahontas; 22. april 2016 kl. 15:31.
Star Fortress
IxNorth's Avatar
8 0
Sitat av Xernox Vis innlegg
Jeg måtte sjekke datoen.. Det er ikke første april. Hvordan kan dere like dette? Ser jo helt feil ut. Jeg klarer nesten ikke være her pga det fæle designet.

Det verste er kontrastene egentlig. Ikke noe flyt mellom fargene.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan det ikke være flyt i mellom
x Mørk gråblå
x Mellommørk gråblå
x Grå
x Hvit???
Sitat av IxNorth Vis innlegg
Hvordan kan det ikke være flyt i mellom
x Mørk gråblå
x Mellommørk gråblå
x Grå
x Hvit???
Vis hele sitatet...
Forumet ser ganske annerledes ut nå, enn den 6. april da meldingen du siterte ble postet.
Liker det jeg ser av freak-designet pr. nå ( 22.apil2016, kl. 23.05 )
Nydelig dus blåfarge i bunn, mer og mer harmonert med andre farger,
spesielt det grønne , i knapper for diverse. Fin prosess også ...
Savner hjerte-kp'en.
Jeg også liker det jeg ser nå godt! En veldig bra jobb du/dere har gjort!
Liker også at avatarene har blitt større.

Men jeg savner 2 småting:
-Det første er muligheten til å sitere flere poster (den forrige versjons "+" tegnet).
-Den andre tingen jeg savner, er muligheten til hevet og senket skrift under "avansert modus".
For min del var telleren på antall brukere som har lest denne tråden en kul ting. Nå er jeg et kjedelig tall-menneske, men det er jo gøy å se sånn ca. hvor virale tråder er.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Forumet ser ganske annerledes ut nå, enn den 6. april da meldingen du siterte ble postet.
Vis hele sitatet...
Jepp, det er ikke verst nå
Får veldig Windows følelse av temaet. "Enkle" knapper, veldig typisk Win10.
Sist endret av Xernox; 25. april 2016 kl. 00:14.