Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 19726
Sitat av Melcor Vis innlegg
Sikker på at du ikke sitter med Huztle, Frufsa, eller noen andre som er seata på flere plasser?
Vis hele sitatet...
Han sitter ikke med meg hvertfall, jeg har alle mine 5 plasser all sorted out (+seffes på enden der). Møter forøvrig opp rundt 9-10 tiden i brun freak-genser, så bare å gå bort å hilse på om du vil
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Kommer i 6-7 tia på ettermiddagen selv, se etter en litt liten fyr i svart hettegenser (sikkert 1000 av meg der ja :P) og en litt større fyr med goatie
Vi kan virke litt spesi og introverte i begynelsen, men bare å hilse på oss (vi biter ikke).

Kjenner jeg gleder meg til i morgen og mitt første TG evvah!
Sitat av Melcor Vis innlegg
Kommer i 6-7 tia på ettermiddagen selv, se etter en litt liten fyr i svart hettegenser (sikkert 1000 av meg der ja :P) og en litt større fyr med goatie
Vi kan virke litt spesi og introverte i begynelsen, men bare å hilse på oss (vi biter ikke).

Kjenner jeg gleder meg til i morgen og mitt første TG evvah!
Vis hele sitatet...
Hvis det er 1000 av deg skal det ikke være så vanskelig og finne deg.

Kjenner jeg gleder meg nå! ikke mange timer igjenn
Jeg husker ikke
96 8
hvor sitter dere ?
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
R33 og 32 er freak rekkene