Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  136 22867
Uff. Jeg bor 100 mil unna Oslo, altså i Nord- Norge. Ser på opp pakning + tog som et jæævla stort problem. Unnsykld språkbruken. Er ikke kropsbygger selv heller, hvordan skal jeg få med meg alt? D:
Hva skal du ha med deg da?
Ops, Oslo har ingenting med hamar og gjøre. Men Hamar og Oslo er vel ikke så langt unna hverandre.
Hvertfall. Har tenkt på kjøle bag, det blir et slit. Stasjonær pc, + dataskjerm. Kansje en hylle. Og mange sånne store ting. Også en bag meg klær. Hvordan i f*** skal jeg få med meg alt? Hahahha.
Kjøp noe å bære PC en i, flatpakk hyllen, ta baggen over skulderen.
Tror jeg skal lage et godstog av kofferter man kan rulle på bakken.
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Tror jeg skal lage et godstog av kofferter man kan rulle på bakken.
Vis hele sitatet...
Noen velger å feste hjul på toppen av hylla. Da kan du snu den på hodet og bruke den til å trille utstyret som en vogn
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hylle
Snus
Skjerm
Pcen min såklart
En ganske høy stol (satt på en pute i fjord, siden det ble litt høyt opp pga. hylla, og stolen var lav)
Maaaasse godis and shit
Comfy klær
XLS 215
Toalettsaker og slikt
TØFLER!
Skjønner ikke helt hvorfor "joggebukse" er en viktig ting... Syntes det er myye bedre med noen fine jeans, og feks skjorter.. Litt bedre å ta seg litt bra ut, joggebukser er så slaskat.
Sitat av Furyon Vis innlegg
Skjønner ikke helt hvorfor "joggebukse" er en viktig ting... Syntes det er myye bedre med noen fine jeans, og feks skjorter.. Litt bedre å ta seg litt bra ut, joggebukser er så slaskat.
Vis hele sitatet...
Man reiser vell ikke på TG for å sjekke opp chicks? Ser ikke helt poenget med å se forfengelig ut rundt masse andre freaks og geeks...

Selv foretrekker jeg å chille/geeke i joggebukse, så ekstremt mye mer behagelig en stramme disel jeans.
Jeg syntes joggebukse blir ubehagelig når man sitter lenge, blir så klam på låra at buksa klør...

Eller så er det bare meg.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Jeg syntes joggebukse blir ubehagelig når man sitter lenge, blir så klam på låra at buksa klør...

Eller så er det bare meg.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig i hvertfall
Joggebukse er ikke så behagelig, men sjorts derimot, det er deilig å ha på seg i lengden
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Jeg er enig i hvertfall
Joggebukse er ikke så behagelig, men sjorts derimot, det er deilig å ha på seg i lengden
Vis hele sitatet...
aldri tenkt på før... brukte selv jeans og skjorte på TG12
Vurderer pysj, det er koselig å sitte å game i hjemme ihvertfall.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Onepice ! !
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Jeg syntes joggebukse blir ubehagelig når man sitter lenge, blir så klam på låra at buksa klør...

Eller så er det bare meg.
Vis hele sitatet...
hvilke joggebukser går du i?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Hvordan er egentlig tempraturen i skipet?
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
hvilke joggebukser går du i?
Vis hele sitatet...
uhm.. den som er grå...

En av dem er iallefall Nike joggebukse
Motefreaks, ha ha
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Lima Vis innlegg
Hvordan er egentlig tempraturen i skipet?
Vis hele sitatet...
kommer an på hvor i skipet du sitter, hvis du sitter inni i senteret av skipet så er det nok litt varmt/for varmt, men sitter du ut mot kantene så er det kaldere.

tips tips: ikke sitt med lasterampene eller w/e det er, for de åpner dem om natta/morgenen for å laste inn varer og da blir det kaldt.
Sitat av Marve100 Vis innlegg
Motefreaks, ha ha
Vis hele sitatet...
Kan legge til at jeg foretrekker jeans fordi det er mer behagelig, eneste som er for "moten" er skjortene
Er dere ikke redd for tyveri?
Sitat av missjones Vis innlegg
Er dere ikke redd for tyveri?
Vis hele sitatet...
mange har låsbare skap på hylla, også er det alltid masse freaks rundt deg som passer på.
Sitat av missjones Vis innlegg
Er dere ikke redd for tyveri?
Vis hele sitatet...
Går veldig bra å legge verdisakene i en bag eller noe under bordet. og slå av skjem/lys, Da vekker det lite interesse. Det man må passe på er å ikke legge ting rundt seg der man sover. Fikk brillene mine frastjålet en gang. Skulle likt å høre hva fyren fikk igjen for de.
Sist endret av F4celess; 1. januar 2013 kl. 05:53.
Jeg var litt i tvil når jeg forlot Laptop, ekstern HDD og annet på plassen. Men freaksa passet på. Men jeg tok med meg mobil og andre ting som man bare kunne ta rett fra bordet. Det var alltid freaks rundt plassen min. Hvis jeg skulle på do ba jeg de passe på imens. Og hvis jeg gikk å la meg pakket jeg alt ned i kofferten og sa at ingen andre enn kompisen min noen gang kunne åpne den uten smekk.
Sist endret av KjemikalieX; 1. januar 2013 kl. 06:03.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Viss freakrekka er i midten av skipet, og det er veldig varmt der kan jeg bare droppe å gå i stilongs/superundertøy
Legg stoltheten til på lista.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Av det viktigste (som ikke gjelder klær og mat) så blir det vel

32" TV
Xbox 360
Nintendo Wii
Nintendo 3DS
Apple TV (?)
Spill til alt ofc
Kabler (Nettverk, HDMI, strøm)
Switch
Harddisk
Gaming Headsett
Pute. Veldig viktig.
Om jeg får tak i en jævla billett (sjekk signaturen min forresten) skal jeg ha med meg følgende:

Hardware-relatert:
  • Stasjonær PC.
  • Laptop.
  • Mus (musematte), tastatur og headset.
  • Nettverkskabel på fem meter.
  • Min fantastiske kontorstol.
  • Playstation.
  • Sekk med hengelås til småting som kan bli stjelt.
  • Back-up HDD.

Mat og drikke, diverse:
  • 10 bokser snus (Sverige først!)
  • Brød i skiver + pålegg på tube.
  • Mange store flasker Farris.
  • Mangfoldige bokser Cola.
  • Kortstokk til tiden i kø.
  • Mye penger i tilfelle noe blir ødelagt eller stjelt.
  • Tannkost, tannkrem og toalettsaker.
  • Sovepose og oppblåsbar madrass.
Skal ha med meg nitrogen, så litt nybegynnere som vil ønske kan teste sin chip.

Tar med utstyr og forøvrig, til LGA 2011, 1366, 1155, AM3+..
Sitat av Starz Vis innlegg
Skal ha med meg nitrogen, så litt nybegynnere som vil ønske kan teste sin chip.

Tar med utstyr og forøvrig, til LGA 2011, 1366, 1155, AM3+..
Vis hele sitatet...
I flytende form? det er vell litt begrenset da privat personer ikke får lov å ha flytende nitrogen?
Off topic:

Sitat av fisk23 Vis innlegg
(...) (sjekk signaturen min forresten) (...)

--- Fikk ikke tak i TG13-billett, gi meg lyd HER så får DU dobbel pris igjen!!! ---
Vis hele sitatet...
Er vel strengt tatt ikke lov å selge den for mer enn den ble kjøpt for. Hvis noen oppdager det kan både du og selgeren miste billetten. Bare så du er informert om det, liksom
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Hei freaks!

Jeg lurer bare på hva dere skal ha med dere på TG, og hva som kan være lurt å ta med?

Jeg personlig tenker på:

- Snus (must)
- PC
- Penger


Var vel det meste Hva skal du ta med deg?
Vis hele sitatet...
Snusen er vel ikke største mustet jeg finner, unnskyld for å gå HELT offtopic.
Slenger med meg maskinen og utstyr, en topp kvalitet tp og en rå stol, stusser på en liten hylle med en kamerat og selvfølgelig deilige klær, penger, litt hjemmelagd mat og slåbrokken
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
I flytende form? det er vell litt begrenset da privat personer ikke får lov å ha flytende nitrogen?
Vis hele sitatet...
Vell, jeg ser da ingen problemer med det.

Flytende nitrogen er vell akkurat ikke farlig, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke skal få lov til det.
Sitat av Starz Vis innlegg
Vell, jeg ser da ingen problemer med det.

Flytende nitrogen er vell akkurat ikke farlig, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke skal få lov til det.
Vis hele sitatet...
Flytende nitrogen er ikke akuratt farlig, men hvis man er uforsiktig kan man få kraftige frostskader med det. Men så lenge du ikke stikker fingra i nitrogenet er det ikke så veldig farlig nei.

Men kan alle privatpersoner kjøpe flytende nitrogen?
rydde litt på disken før tg da...
Sitat av L33tenGutt Vis innlegg
Off topic:



Er vel strengt tatt ikke lov å selge den for mer enn den ble kjøpt for. Hvis noen oppdager det kan både du og selgeren miste billetten. Bare så du er informert om det, liksom
Vis hele sitatet...
Forsåvidt sant, men med tanke på hvilken sannsynlighet det er for å bli tatt for noe sånt er så lav at jeg heller tar den risken.