Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 7553
Når jeg surfer nettet så får jeg konstant opp meldinger fra BitDefender, slik som "bitdefender blocked a thread".
Disse dukker nede til høyre på skjermen, og virker ofte svært forstyrrende.

Noen som vet hvordan jeg deaktiverer disse, slik at jeg ikke får opp meldinger hver gang en trussel blir håndtert?
De pleier som regel å være ganske nøyaktig og du burde sjekke nærmere med resten av verktøyene dine om du vil sikre surfingen din om du får så mange pop-ups.

Iallefall- så kan du velge å atorisere disse sidene ved å gå inn på Notifications > og huke av på Add exceptions.

Bitdefender som alle andre antivirus lærer kontinuerlig å skille skadelig/risiko sider og blir bedre etterhvert.
Hver dag og når som helst så endrer algoritmene seg i takt med de nye smutthullene, så ingen er trygge. Det er et evig katt-og-mus dans.

Notifications > Trykk på pop-up meldingen under (warning, Critical) > Add exception. Ville ikke anbefalt dette om du bryr deg om nettsikkerhet dog.

ALternativt. Bytt profile under settings til en mindre streng prosedyre.
Eller- gå til Protection > Web Protection og deaktiver de forskjellige parameterene.

Vær trygg. din ID er verdt mer enn du aner på svartebørsen

Ta det fra en som har sett og vært gjennom utallige tilfeller av latskap haha